Hotel Jachtlust ***

Hotel Jachtlust
Jachtlust
8,5

32 reviews over Hotel Jachtlust in het Nederlands

Prima hotel heerlijk eten.

Angelique, 7-10-2017

Heerlijk eten prima kamers schoon en fris
Gereisd met vrienden in oktober 2017

prettig hotel. goed ontbijt en diner .

witter, 1-9-2017

Directie erg behulpzaam. Directeur ging met ons mee om een verloren rugtas met inhoud (o.a. autosleutel) bij de eerlijke vinder op te halen. Kregen ook een upgrade van de kamer voor al het ongemak wat wij die dag hadden door het verliezen van onze rugtas.
Gereisd met partner in augustus 2017

Gemoedelijk hotel!

Ellie, 25-8-2017

Goede locatie, ideaal voor fietsliefhebbers.
Gereisd met partner in juni 2017

Prima verblijf

Debbie, 16-7-2017

Personeel is heel aardig. Het ontbijtbuffet is goed, er is genoeg keuze aan broodjes en beleg. We hebben twee keer gedineerd en dat was ontzettend lekker. Hotel,ligt gunstig ten opzichte van leuke plaatsen. Kamer is niet groot, maar voldeed prima. Badkamer was net gerenoveerd, echt heel mooi, we hebben een leuke tijd gehad. Enige minpuntje is dat het ontbijt pas om 08:30 uur start, vinden wij aan de late kant, maar dat is persoonlijk.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel voor een goede prijs

Fam wijbenga, 11-6-2017

Een prima hotel waar het goed vertoeven is

Prima ontbijt en tevens goede al a carte menu.s

Personeel is vriendelijk en behulpzaam bij alles om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken

Bijna alles is mogelijk en hier komen we nog graag eens terug

Gereisd met partner in juni 2017

Charmant hotel

John, 27-5-2017

Hotel ligt in een mooie omgeving die zich goed leent voor wandelingen en fietstochtjes. Kamer eenvoudig maar schoon. Badkamer prima. Ontbijt was goed en diner lekker. Personeel plezierig.

Prima hotel voor een paar dagen.

Gereisd met partner in april 2017

Prima hotel. Zeer gastvrij

Rian mols, 20-5-2017

Vorige kerk een weekendje weg geweest in prachtige omgeving in twente. Wat een fijn hotel. Gastvrije hotel eigenaar ontving ons vriendelijk. S avonds in de bar even gezellig gekletst met de barman. We vonden t erg gezellig en willen hier zeker nog eens terug vanuit Tilburg en oosteind. Bedankt
Gereisd met vrienden in mei 2017

Voor herhaling vatbaar.

g.rovroy, 11-5-2017

Het hotel is landelijk gelegen vlakbij een nieuwbouwwijk van Borne. Overdag komt er redelijk wat verkeer langs maar in de avond ebt dat langzaam weg. Er is een schitterend terras. De maaltijden zijn prima in orde. De asperges zijn gewoonweg top.Het ontbijt is eenvoudig maar zeker voldoende. De kamer is zeer netjes en schoon. De badkamer is wat aan de kleine kant en er kan water buiten de douche komen. Het personeel is uitermate vriendelijk. Vanuit het hotel kun je legio uitstapjes maken. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen.
Gereisd met partner in mei 2017

Iedereen is erg vriendelijk .

Kees van Roon, 1-10-2016

Wij zijn hier 2 nachten geweest. Leuk hotel, gezellig restaurant. Prima ontbijt. Iedereen wil het je naar de zin maken.
Gereisd met partner in september 2016

Aanrader!

CMM, 16-9-2016

Mooi gelegen Hotel, vriendelijk personeel, goed en lekker ontbijt en diner, mooie omgeving om te fietsen en wandelen.
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jachtlust bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jachtlust in Hertme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jachtlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jachtlust scoort een 8.47 uit 10 op basis van 32 reviews.