Vakantiepark Roompot Hellendoorn *****

232 reviews over Vakantiepark Roompot Hellendoorn in het Nederlands

Leuke vakantiepark!

Dapjne, 27-8-2017
  • Activiteiten5

Samen met m'n vriend 7 daagjes weggeweest! Bungalow zeer modern, en erg netjes! Sommige dingen mochten nog wel wat beter schoongemaakt worden.. hele mooie omgeving & er is heel veel te doen in de omgeving! Wij hebben ons prima vermaakt, en komen zeker weer een keer terug! Ps; de salandse heuvelrug echt een tip om heen te gaan # erg mooie omgeving & tante stoof op het vakantiepark zelf echt een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi kleinschalig park in prachtige omgeving.

Fam. Van Zandvoort, 26-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prachtige bungalow zeer modern, een zeer goed restaurant, alleen het zwembad is wat aan de kleine kant.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super

Janet Polak, 14-8-2017
  • Onderkomen10

Wij waren met vier kinderen die zich geen moment hebben verveelt. Terras deuren open en lekker spelen op het strandje voor het terras. Bij de receptie is de speeltuin ook fantastisch met opblaaskussen. De kinderen willen volgend jaar zeker weer terug.

Het huisje was van alle gemakken voorzien en met name de wasmachine was een uitkomst want door het vele spelen werd de kleding natuurlijk wel vies.

Ook de omgeving is zeker een aanrader een bezoek aan de Sallandse heuvelrug mag zeker niet ontbreken, en ook winkelen kan erg goed in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super!

R de Jong, 6-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Fijne vakantie gehad op dit mooie park. Zeer vriendelijke en persoonlijke benadering. Klein team, dus steeds bekende gezichten. Huis perfect qua ligging, tuin en inrichting. Onze kids vonden de speelvijvers en speeltuin (met opblaas-stormbaan) fantastisch. De speeltuinen en het zwembad zouden wel een opknapbeurt kunnen gebruiken, in het zwembad misten we met name een glijbaantje. Maar onze kinderen van 2 en 5 hebben zich er zeer goed vermaakt. In de omgeving ook veel te doen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi en rustig park.

k vd Veen, 30-6-2017
  • Onderkomen8

Mooie bungalows in een leuke heuvelachtige omgeving. Zeker geschikt voor senioren en gezinnen met kinderen tot 12 jaar.

In bungalows wc in badkamer.

Gereisd met partner in juni 2017

Leuk vakantiepark

Martina, 20-6-2017
  • Onderkomen9

Super vakantiepark. Regelmatig hier geweest met een familie weekend. Zowel op de camping en in de huisjes geslapen. Alles goed voor elkaar, een overzichtelijk park! leuk voor de kleine kinderen, door de vele speelplekken die er zijn

Medewerkers zijn ook erg vriendelijk en bereid te helpen waar nodig!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Bij mooi weer fantastisch

RJ, 6-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Bij mooi weer een geweldig park. De speelmeertjes en speeltuinen hebben onze jongens ( 4 ,6 en 7) goed bezig gehouden. We hebben genoten.

Ontbijtmand aan huisje geen aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Top weekend in Hellendoorn!

Karin van de Vegt, 30-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijk lang weekend verblijf. Mooi aangelegd park, groen, privacy, fijne bungalow, zeer compleet ingericht en lekker schoon. Leuke speelvijver met strandje waar we uren hebben doorgebracht. De kinderen waren er niet mee te krijgen. Veel te doen in de omgeving, daar komen we nog een keertje voor terug. 'Tante Stoof" kan lekker koken en denkt ook aan de kinderen! Dikke pluim voor de vriendelijke bediening!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijk genoten!

Danielle, 30-5-2017
  • Onderkomen9

We hebben op de camping gestaan, mooie ruime plaatsen, schaduw en zon.

Lekker gegeten in het restaurant en op het terras. De meiden hebben zich goed vermaakt in het zwembad en de zwemvijvers.

Mooie omgeving, aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Geweldig vakantiepark

Hr Slootweg, 20-5-2017
  • Onderkomen10

Ideaal vakantiepark voor oud en jong
Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Hellendoorn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Hellendoorn in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Hellendoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Hellendoorn scoort een 8.37 uit 10 op basis van 233 reviews.