Camping Eelerberg ***

Camping Eelerberg
Eelerberg

35 reviews over Camping Eelerberg in het Nederlands

Rustgevende camping met voor elk wat wils

Timo, 18-8-2017

Een mooi opgezette camping met veel mogelijkheden voor kinderen om te spelen. Speelbos, modderpoel, zandbulten, speeltuin, zwembad, slecht weer voorziening. Als ouder kan je naar behoefte van toezicht op het spel of het loslaten van je kinderen een plek op het kampeerterrein kiezen. Wij stonden op een veld met ruime plaatsen en bij elke plaats een waterkraan.

In de 12 dagen die we mochten genieten op deze camping hebben we, ondanks het soms wat tegenvallende weer, het toiletgebouw altijd schoon aangetroffen. De douches waren gratis en passend bij natuurkamperen, gelimiteerd tot 5 keer 1 minuut, wat ruim voldoende tijd is.

In de omgeving is (op fiets afstand of kort met de auto) genoeg te doen zoals bakkerij- en ijsmuseum in Hellendoorn, het Avonturenpark en de Sallandse Heuvelrug.

Mooi, maar...

Doppen, 15-8-2017

Positief: Mooie camping in een bosrijke omgeving. Autovrij, waardoor kinderen veilig kunnen spelen. Leuk zwembad met bedriegertjes en groot speelbos waar kinderen hutten kunnen bouwen. Gezellige velden om te kamperen. Zand/water plaats was het meest in trek.

Minpunten: eigenaren geven geen gastvrij/ warm gevoel. Bij uit checken werd niet gevraagd of wij een fijn verblijf hadden gehad. Er werd alleen gezegd: "bedankt en goede reis terug". Ook zitten zij erg op de 'regels' op wat niet mag. Er was te weinig begeleiding voor de grote groep kinderen met animatie. Voor boodschappen moet je de auto pakken.

Mooie camping voor gezinnen

Koen, 11-8-2017

Leuke camping voor gezinnen met kleine kinderen. Heerlijk rustig sfeertje. Veel hoge bomen, dus ook genoeg schaduw. Op het (tenten)veld staat in het midden een speeltoestel en een zandbak, zodat de kinderen zelf kunnen gaan spelen en jij ze vanuit de tent in de gaten kunt houden.

Wij vonden het jammer dat het pannenkoekenhuis dit jaar gesloten was. Toiletgebouw is netjes en schoon, maar wel aan de kleine kant om de hele camping te bedienen. Zwembad vonden we niet bijzonder, maar ok.

Schitterende camping, slecht gastheerschap

M.Curiere, 22-6-2017

Wat een rust en mooie natuur, erg jammer dat de beheerders het woord Twentse gastvrijheid niet kennen.

Als je per ongeluk een uurtje te vroeg aankomt, zegt mijnheer letterlijk"U bent te vroeg". Bezoekers moeten zoals op iedere camping betalen, maar op de website staat niet hoeveel, staat op een schimmig bordje bij de ingangspaal.

Na de vraag of we voor 1 bedrag de hele maand juli kunnen staan, krijgen we als antwoord :" Nee dat kan niet niet, we willen geen leegstand s'nachts. Dus gewoon 24,75 per nacht. Jammer!

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtige camping

RN, 29-5-2017

Heel mooi gelegen camping: heel groen, veel hoge bomen waardoor er altijd wel wat schaduw is, maar ook genoeg ruimte voor de zon. Het zwembad is niet heel groot, maar zelfs met een volle camping en bij dertig graden groot genoeg. Speeltuintjes zijn ook niet heel groot, maar de kinderen hebben zich er prima vermaakt.

Het sanitair was in netjes in orde, maar het aantal afwasplaatsen is wel erg beperkt. Bij een volle camping sta je rond afwastijd een hele tijd te wachten (of je doet de afwas een paar uur later, dat kan natuurlijk ook).

Het is bij het zwembad niet toegestaan om in normale kleding aan de kant te staan, wat onhandig is als je jonge kinderen willen zwemmen, maar jij niet. Ook is het niet toegestaan gekleurde lampjes aan je tent te hangen, en gelden nog wat regels waarachter de gedachte me niet helemaal duidelijk is. De regels worden op niet al te vriendelijke toon gehandhaafd.

Ondanks dat is Camping Eelerberg een prettige plek die ik zeker zou aanraden en waar we vast nog eens terugkomen!

Tip: kies met een tent voor een plaats op het tentenveld, dat zijn mooie plekken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Top camping voor jonge kinderen!

Prinsen, 11-8-2016

Wij hebben ons prima vermaakt op de camping doordat onze kinderen van 4 en 7 heerlijk hebben kunnen spelen. Wij zaten op het kampeerveld en aan het grasveld met de buurkinderen hadden onze kinderen al genoeg. Lekker Kubb spelen bijvoorbeeld. Bij het speelbos, de speeltuin en de waterplaats zijn ze weinig geweest maar dat was ook top! Sanitair vonden wij prima en het zwembad okee. Wij raden deze mooie rustige camping zeker aan!

Leuke camping

Rs, 10-8-2016

Mooie omgeving, fijne plekke. Leuk voor kinderen. Helaas waren er drukdouches van 1min. Waarbij je max. 5 keer kan drukken. Dit vonden we persoonlijk heel vervelend. Ook bij familiedouche gingen de kinder en volwassendouche tegelijk aan. Verder wel schoon. Babybadje wat onhygiënisch voor echte baby s aangezien hier ook veel kinderen in worden gewassen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke, rustige camping. Ideaal voor kinderen

Wilma, 9-8-2016

Er heerste een fijne sfeer op de camping. De kinderen konden naar hartenlust spelen. Er was een klein, maar leuk speeltuintje. Een zand-waterplaats, een zwembad en een speelbos. De camping is autovrij.

Hier komen we niet meer

FamdeVries, 25-7-2016

Toegegeven de omgeving is prachtig. Maar tja dat weet ik nog wel andere campings in de buurt waar het veel fijner vertoeven is. Wat een onaardige eigenaren zeg, nog nooit meegemaakt. Nou dat maakt een verblijf een stuk minder leuk. Bovendien was het zwembad erg vies, vol vliegen en beestjes. Het sanitairgebouw was niet schoon het was erg druk s morgens.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Rustig gelegen camping in parkachtig decor.

Vincent, 4-6-2016

Zodra de morgen de nacht verdrijft treedt het 'Groot Overijssels Vogelorkest' op. Vanuit je kampeermiddel lig je eerste rang. De camping straal rust uit. Zo ook de beheerders die hun parkachtige camping met zorg en liefde voor de natuur beheren. De plaatsen zijn ruim bemeten en voorzien van allerlei zaken die het kamperen aangenaam maken. De omgeving nodigt uit tot het maken van fietstochten. Bij aanmelden ontvangt u een mooi fietsroute boekje met knooppunten. Het sanitair wordt goed onderhouden. Het terrein beslaat twee campings: een natuurcamping (Rhanerveld) en een 'gewone' camping. Beide doen niet voor elkaar onder. Een camping die je ook je beste vrienden zou aanraden.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eelerberg in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eelerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eelerberg scoort een 7.98 uit 10 op basis van 35 reviews.