Hotel De Uitkijk ****

De Uitkijk

77 reviews over Hotel De Uitkijk in het Nederlands

Mooi gelegen klassiek hotel

Ben, 8-10-2017

Het hotel ligt in een bos. Goed uitgangspunt voor wandelingen en fietstochten. Groot terras met uitzicht op heideveld. Naar het dorp lopend via heideveld in ongeveer 10 minuten, terug iets langer omdat het hotel wat hoger ligt. Ontbijt en diner prima.
Gereisd met partner in augustus 2017

Jonker, 27-8-2017

Een goed Hotel en en erg lekker gegeten met veel smaak.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch - een aanrader !!!

Pim Perquin, 5-8-2017

Wij zijn met vrienden ook dit jaar weer voor 5 dagen in hotel "Landgoed de Uitkijk" te Hellendoorn geweest. Het was weer een feestje. Prima kamers, bijzonder goed eten en ... ontzettende vriendelijke directie en medewerkers. Je voelde het enthousiasme van alle medewerkers en zij stelden alles in het werk gesteld om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Doordat wij ook vorig jaar een week in dit hotel verbleven, werd deze hernieuwde kennismaking ook door allen, directie en medewerkers, bijzonder gewaardeerd en gaf ons het gevoel van "thuis"komen.

Kortom wij vinden dit hotel een aanrader en we gaan beslist weer een keertje terug. Een tien geven is daarom feitelijk niet voldoende, daarom geven wij dit hotel een 10+. Riet en Pim Perquin.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig!

Fons en Rieni Geerdinck - van Huet, 30-6-2017

Op 23 juni j.l. trouwde onze dochter Judith met haar Rob bij de Uitkijk. We hadden geluk met het zomerse weer, zodat de trouwceremonie en het diner buiten konden plaatsvinden. De bruiloftsdag was tot in de puntjes verzorgd en de mensen van de Uitkijk krijgen van ons op alle fronten een 10! Het diner was verrukkelijk, de kamers comfortabel, het ontbijt uitgebreid. Wij komen graag nog eens terug.
Gereisd met vrienden in juni 2017

om naar uit te kijken

Ellie Meijer en Tom Martens, 9-6-2017

Je wordt gastvrij ontvangen. Ik heb diabetes 2 en alle gerechten worden puur gemaakt. Niets was te veel. Het dessert wat bij veel hotels en restaurants voor diabetes op de kaart staat is het kaasplankje! Bij de uitkijk niet. Suikervrij ijs zelf gemaakt met verse vruchten is met liefde gemaakt.
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig Hotel met fantastisch restaurant!

Randi Stas, 14-5-2017

Knus en verzorgd hotel restaurant op prachtige plek met mooie terrassen!! Bediening en service verdienen een 10, zó vriendelijk en servicegericht en dan kun je hier ook nog eens gewèldig (!!!) lekker eten ook!! Hebben van iedere gang gesmult! En deze waardering werd alom gedeeld door hele grote groep met wie wij verbleven in dit fijne hotel!! Een dikke 10 voor alles! Komen zeker terug!!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Uitstekende service, prachtige plek

TMV, 17-4-2017

Goed verzorgd, net gerenoveerd.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Puur Genieten!

Anja, 25-3-2017

Wat een heerlijk arrangement 'Puur Genieten'.

3 gangen diner een vrije keuze uit de kaart met voortreffelijke smaaksensaties.

Lekker ontbijtbuffet met heerlijk warm landbrood, pistoletjes, croissants, ei, divers beleg, yoghurt met ontbijtgranen, sapjes. Echt voor ieder wat wils. Uitbundige borrelplank doet de naam ruimschoots eer aan.

De 2e avond opnieuw in het hotel gedineerd, want dat was het meer dan waard!

Om het compleet te maken: vernieuwde kamers, heerlijke bedden, pracht locatie (in het bos), enthousiaste eigenaren en super vriendelijk personeel. Kortom een plek om met veel plezier naar terug te keren. Petje af

Gereisd met partner in maart 2017

Gewoon Fantastisch

Jos de Haas, 6-2-2017

Gastvrijheid zoals je het het liefste ziet. Geweldig lekker gedineerd
Gereisd met partner in februari 2017

Fantastisch in een woord !!!

P.M. Perquin, 3-8-2016

Wij zijn afgelopen week, samen met een bevriend echtpaar, te gast geweest bij Hotel "Landgoed de Uitkijk" te Hellendoorn. Het verblijf was bijzonder aangenaam. Zeer vriendelijke bediening, prachtige (balkon)kamers in een bosrijke omgeving. Het eten was ook van bijzondere kwaliteit. Kortom dit hotel is een aanrader !!!

Wij wensen deze nieuwe eigenaar en zijn vrouw (sinds een jaar) dan ook heel veel succes met dit prachtige hotel.

En "kijken uit" naar ons volgende bezoek aan Landgoed "de Uitkijk" - Hellendoorn.

Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Uitkijk bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Uitkijk in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Uitkijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Uitkijk scoort een 8.97 uit 10 op basis van 77 reviews.