Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) ****

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)
Koe in de kost (Bijzondere overnachting)
9,7

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Koe in de kost (Bijzondere overnachting) bij:

44 tips over Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Machteld, 13-9-2017
Fietstochten maken. Zeker die waar je met het trekpontje over het water gaat!
Elisabeth Visser-Minnee, 30-7-2017
Neem geen speelgoed, boeken of spelletjes mee! Voor alle leeftijden en interesses is er meer dan genoeg!
Alice Vos , 18-7-2017
We hebben gegeten bij de plaatselijke brasserie Dertien. Heel goed en betaalbaar. Ook Hong Kong City in Wesepe is prima! Ook hebben we genoten van een dag-arrangement bij Preston Palace, toen het erg regende, maar op de boerderij is genoeg vermaak. We verbleven in het oale huus, wat nieuw is. De grondulows zien er ook super uit. Een uniek concept!

lauf, 28-6-2017
    deventer en zwembad de scheg in deventer maar vooral het melken sochtends en savonds van de koeien
    Rianne Vos, 23-6-2017
    Als je je kinderen wilt laten genieten, ga hierheen. Na een afgedraaid dagje Dinoland kwamen wij terug en onze 2 mannetjes leefden weer geheel open wilden " onze" eigen koe melken, voeren en vergaten de tijd en hun vermoeidheid. Genoeg te beleven ook in de omgeving, om vervolgens weer terug te keren naar de boerderij, waar ze naar hartelust weer kunnen meehelpen.
    Anne, 4-6-2017
    Op loopafstand (of met de skelter) Zaal Restaurant Reimink. Heerlijk eten en de kinderen kunnen prima spelen in de speeltuin of een balletje slaan op de midgetgolfbaan.

John., 2-6-2017

Wereldrestaurant A1 bij Deventer vinden wij een aanrader.

(ook voor kinderen, leuke speelzaal)

ilse, 9-5-2017
    Wij bezochten Dinoland in Zwolle, leuk voor jonge kinderen tot circa 8 jaar!
    Cindy de Lange-Wirds, 7-5-2017

Een magnetron in het huisje zou handig zijn voor mensen met kleine kinderen met het oog op het opwarmen van flesjes melk, pap en babyvoeding.

Leuk uitstapje in de buurt: het Speelbospad (wandeling speciaal voor kinderen met onderweg allerlei natuurlijke speeltoestellen) vanaf Buitencentrum Sallandse Heuvelrug. Onze jongens vonden het geweldig. En ze sliepen er goed van!

Q.T., 31-1-2017
    Mocht je een avond geen zin hebben om te koken in de (meer dan *** ) keuken, dan is 'Eten bij Pa en Ma' erg leuk en lekker!