8,4

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Sprookjescamping De Vechtstreek***** bij :

456 reviews over Camping Sprookjescamping De Vechtstreek in het Nederlands

Super camping, we komen zeker weer

Kim, 11-7-2017

Hele leuke camping. Op ieder kampeerveld een speeltuintje voor de kids. Het zwembad vond onze zoon super! Zwembad binnen is puur voor de kinderen, logisch want het is een echte kindercamping. Buiten heb je nog wel een diep zwembad en een leuke waterspeelplaats voor de kids. Glijbanen waren zeer in trek! Verder was het erg schoon. De badmeester was de hele tijd in de weer met een trekker en een dweil om de vloer schoon te houden van al die vieze voeten die iedere keer van buiten naar binnen gingen. Topper!

Genoeg sprookjesfiguren te zien. 's Avonds komen ze op het veld langs met een ijsco kar. De animatie was erg goed verzorgd, hele dag wat te doen voor de kinderen in diverse leeftijds-categorieen. De shows voor de allerkleinste waren erg leuk.

Sanitair keurig schoon en luxe. De familie douche is echt ideaal, 1 ruimte met drie douches en genoeg ruimte om je uit en aan te kleden.

Heerlijke hamburgers te bestellen!

Zeker voor herhaling vatbaar, wij komen wel weer een keer terug!

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig

Jansen, 6-7-2017

Een luxe kampeer gevoel gehad in een luxe tent. Met alle voorzieningen lekker dichtbij
Gereisd familie in juni 2017

Veel belofend maar viel erg tegen!

L_fleuren@hotmail.com, 28-6-2017

De sprookjescamping is de camping waar je heen moest gaan maar vond het wel beetje tegen vallen! Geen toezicht bij de zwembaden, de grond vies en onhygiënisch, weinig tot geen sprookjesfiguur op je speelvelden gezien zoals wel beloofd is. Personeel wel vriendelijk en opzich mooie camping maar hadden er meer van verwacht
Gereisd familie in juni 2017

Trekkershut gehuurd. Erbarmelijk slecht! Drama!

Martien Markus, 30-5-2017

Ik betaalde 60 euro voor een overnachting. Zonder ontbijt, zonder dekens, zonder handdoek.

Ter vergelijking, in een B&B betaal je gemiddeld 30 euro met ontbijt, schoon bed en schone handdoek. Omdat ik een wandelaar ben vind ik sober overnachten prima maar deze trekkershut, daar heb ik een trauma van overgehouden.

Na mijn binnenkomst ben ik een hapje gaan eten. Toen ik terugkwam in mijn hut bleek er zelfs geen dekentje te zijn. Wel een matras maar dat matras was denk ik 10 jaar oud en had 10 jaar geleden bij aankoop slechts een waarde van 10 euro schat ik. Vragen kon niet meer want de receptie bleek gesloten.

Begin mei was het 's nachts erg koud. Het armetierig kacheltje was nergens toereikend. Ik lag, zelfs met mijn kleren aan, te klappertanden van de kou.

Douchen kon in het centrale gebouw maar omdat ik geen handdoek had droogde ik mij met een minimalistisch fohntje. Bovendien had het personeel het raam open laten staan dus....stond ik weer te klappertanden van de kou.

's Avonds nog even naar het toilet deed ik bij het licht van mijn telefoon want de verlichting ging niet aan.

Bedankt Sprookjescamping! voor deze rampzalige nacht. Nooit, nooit meer!

Martien Markus

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Leuk voor de kinderen maar hier en daar problemen

Hof, 10-5-2017

Wij zijn met onze dochter van 2.5 jaar een week na de mei vakantie geweest naar deze camping. Sliepen in een 6 persoons happy summer chalet. Prima voor met zn drietjes maar echt wel krap voor 6.

Luxe; 2 badkamers(tjes) nadeel... de douche werd of in ene heeeel heet of heeeel koud. Niet fijn met een dochtertje van 2.5.

Klacht bij receptie ; ja dat is bij ons bekend.... jammer dat ze dit niet hebben laten weten! In de middag een andere douchekop gekregen in de hoop dat.

Ook last van een spinnennest! Door twee pittige jongens weggehaalt met een doekje maar de

Volgende dag zaten er weer zo'n 30 stuks.

Al met al : prima camping voor de kleinere kinderen -> animatie geweldig! Maar voor de prijs, nee!! Zonde

Gereisd familie in mei 2017

Kindercamping

Jerry, 6-5-2017

Stel je er op in dat het een Kindercamping is en alles komt goed. Hannah de Heldhaftige is uitgegroeid tot de heldin van onze kids.

Entertainment is in een woord geweldig.

Sanitair goed op orde en schoon

Horeca kan beter. Puntjes op de 'i' zijn nodig. Prijzen zijn best fors.

Gereisd familie in april 2017

Super voor de kids, ergernis voor een ouders

Harry de Jong, 4-5-2017

De Sprookjescamping heeft dit voorseizoen tot nu toe bewezen dat ze koning zijn in het vermaken van de kids met animatie, speeltuinen en het KINDERzwembad. Ondertussen gaat er in de horeca van alles mis. Totaal gebrek aan aansturing en inzicht zorgt er voor dat de jonge onervaren medewerkers lange rijen, lauwe maaltijden en incomplete bestellingen creëren waardoor je veel geklaag hoort om je heen. De prijzen (€3,00 voor een flesje Fristi, €4,50 voor een wijntje) liegen er ondertussen niet om. Hier wordt gegraaid door de directie. Het sanitair op het park is zeer modern en schoon. Ook helemaal ingesteld op families met baby's en jonge kinderen. Zelfs om 22.30 uur wordt er nog schoongemaakt. WiFi is traag en niet altijd beschikbaar. Best lastig met iPads en kinderen enzo. Het zwembad is heel leuk voor kinderen maar wordt tussendoor niet schoongemaakt. Eind van de dag is het een modderbende. Kortom leuk maar een beetje overrated.
Gereisd familie in april 2017

Leuke animatie, overig niet goed

Fam. Jacobs, 2-5-2017

Animatie is goed. De kinderen vinden het erg leuk.

Voor de rest is het echt een overgewaardeerd park. De Wifi is gratis, maar traag. Had liever betaald en goed Wifi netwerk. Het restaurant en de snackbar zijn ronduit slecht. Het winkeltje is onderbemensd en daardoor lange wachtrijen. Het buitenzwembad zou verwarmd zijn, maar is gewoonweg niet open (bij aanpalende campings wel). Bij slecht weer echt niet de place to be.

Gereisd familie in mei 2017

Animatie top, rest flop

Sven, 29-4-2017

Animatie is echt super. Er zijn voldoende speelgelegenheden. Maar er zijn veel dingen ook niet goed.

Snackbar echt flut. Bij drukte krijgen ze het niet geregeld. Veel jong personeel die niet weet hoe eea hoort te lopen. Hoop dat ze dit voor het hoofdseizoen beter oppakken. Prijzen zijn ook aan de hoge kant.

Zwembadwater koud. Geen dieper binnenbad. Hiervoor zijn we naar andere campings geweest.

Met koningsdag niks bijzonders geregeld.

Sanitair/familiedouche gevaarlijk. 3 douches per ruimte waarvan zich het water zelf aanpast. Hierdoor kan een douche erg warm worden.

Wifi is erg slecht. Hadden zelf met kpn mobiel bijna geen ontvangst. Zelfs om te bellen viel het soms weg.

Geen antenne aansluiting voor tv.

Voor de kinderen zeker een leuke camping. Maar als je op de details kijkt, dan is er toch nog veel winst te behalen.

Gereisd familie in april 2017

hanna de heldhaftige was stoer

remunj, 13-4-2017

erg leuk voor kleine kids. vrolijke mensen.handtekeningen scoren. alleen het blijft nederland he. het weer hebben we niet in de hand
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sprookjescamping De Vechtstreek in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sprookjescamping De Vechtstreek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sprookjescamping De Vechtstreek scoort een 8.38 uit 10 op basis van 456 reviews.