Camping Sprookjescamping De Vechtstreek *****

Camping Sprookjescamping De Vechtstreek
Sprookjescamping De Vechtstreek
8,4

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Sprookjescamping De Vechtstreek bij:

473 reviews over Camping Sprookjescamping De Vechtstreek in het Nederlands

Geweldig!

Sikkema, 13-9-2017

Kinderen hebben twee weken lang in een sprookjeswereld geleefd, zelfs nu worden nog dagelijks filmpjes bekeken en cd's gedraaid! De sprookjesfiguren die de hele dag door te vinden zijn op de camping maakte het een echte sprookjesvakantie!

Helemaal super !!

HGM, 13-9-2017

Dit jaar voor de tweede keer naar de sprookjescamping geweest en we hebben het wederom fantastisch gehad.Prachtig weer eind augustus dus lekker buiten kunnen zwemmen. Entertainment was weer geweldig en de kinderen hebben genoten.

We hadden een 6 persoons chalet met drie slaapkamers en twee badkamers.Ook dit was perfect schoon en goed geregeld.Voor ons een reden om absoluut terug te komen.Als laatste nog een tip,ga eten in de kasteel euken en laat de kinderen voor 1,25 euro per levensjaar deelnemen aan het lopend buffet op kinderhoogte. Grote hit bij die van ons!!

Geweldig voor kinderen

Kim, 4-9-2017

Erg leuke camping waar het sprookjesthema heel leuk is uitgewerkt. Het animatieteam deed het geweldig en voor kleine kinderen is er genoeg te doen. Onze dochter (2) heeft zich geweldig vermaakt in het zwembad en in de speeltuinen. Het water in het buitenzwembad was wel heel koud. Verder goede/nette voorzieningen en vriendelijk personeel. Wij hadden een chalet gehuurd (via particuliere verhuur) en dat was allemaal netjes geregeld.

Kinder paradijs

Silvia, 31-8-2017

Wij hebben hier 3 dagen gestaan met onze 2 kleinzoons van 3 en 5 jaar. Wij stonden hier via het opa en oma arrangement op een ruime comfort plaats met eigen waterpunt. Wat een leuke aktie van de camping. Wij hebben gestaan op het veldje drakenschat. Op ons veldje waren 3 kleine speeltuintjes waar wij op 2 speeltuintjes een goed zicht hadden. Dit is aan het einde van de camping en een behoorlijk stukje lopen naar het winkeltje, zwembad en grote speeltuinen . Ik las in andere revieuws dat er veel auto's reden, maar die wij gezien hebben reden erg langzaam en hielden rekening met de kinderen. Ook las ik revieuws over de slechte staat van de zwembaden. Wij kunnen ons hierin niet vinden. Naar onze mening zag het er allemaal keurig onderhouden uit. Wel was het zwembadwater inderdaad koud in het peuterbad maar misschien komt dit omdat dit een klein waterparkje is waar het water continu wordt rond gepompt en via allerlei sproeikoppen weer in het zwembad komt. Het water heeft geen tijd om warm te worden. Het diepe zwembad water was veel warmer.Ons sanitair gebouw was keurig netjes schoon en rook lekker fris. Overal was aan gedacht, kleine wc en was tafeltjes en in alle douche cabines ook een kleine douche om samen met je klein /kind te douchen, een familie douche ,wirlpool en sauna, goed warm water voor de afwas. Overal thermostaat kranen, waarvan sommige niet goed leesbaar meer waren en soms anders aangesloten waren op de leidingen, dus goed opletten welke kraan je dicht draaid. In ons sanitair gebouw stond een diepvries, voor koelelementen en een magnetron om een flesje warm te maken.

Verder was er een druk annimatie progamma met leuke shows, een binnenzwembad, binnenspeeltuin, computerhoek, lego tafel en noem maar op.

Op de camping ook een goed uitgeruste winkel , snackbar en restaurant.

Onze kleinzoon hebben hier een leuke tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping met haken en ogen

patrick jansen, 30-8-2017

we zijn hier geweest van 14 tot 25 augustus. we hadden een tent gehuurd en dat was prima voor elkaar .Leuk veldje maar 1 waterpunt voor 14 tenten is wel wat weinig. De

kinderen van 3 en 6 vonden het prachtig en hebben heel erg genoten . Vooral van het theater waar we elke middag of avond wel geweest zijn. Dat deed het animatieteam echt heel leuk.Ook zijn we wel elke dag naar het binnenzwembad geweest. Daar kunnen de kleinsten zich prachtig vermaken. Het buitenbad is veel te koud. Dat slaat helemaal nergens op en vind ik ook een dik minpunt.Een 5sterrencamping mag toch wel over verwarmde buitenzwembaden beschikken. Wat ik ook apart vind is dat men adverteert als zijnde een autovrije camping .De hele dag door zie je autos rijden over de camping.Zelfs gasten die achterin de camping stonden en met de auto naar het winkeltje gingen om broodjes te halen... Hoe kansloos..

Maar de kinderen hebben hier de tijd van hun leven en hebben we het behoudens wat puntjes van kritiek ook een hele leuke vakantie gehad!

Leuke camping voor kinderen

Edwin, 27-8-2017

3 weken op de camping gestaan met een tent,ruime plekken (100m2) maar geen afvoer of watertappunt achter de plek,hiervoor moest je 4plekken verder zijn als je in het midden stond.

Het kinder gedeelte van het buitenzwembad was te koud, zelfs bij 25 gr waren er geen kinderen in te vinden,verder was de grote glijbaan erg leuk buiten en het grote bad buiten was oke.

Binnenzwembad was te klein voor een camping met zo veel kinderen maar was wel warm genoeg.

We zaten bij het oudste toilet gebouw en deze was niet erg fris meer.

Animatie was wel leuk,maar niet echt leuke actieviteiten voor onze kinderen(4 en 7).

Erg jammer dat het niet autovrij is.

Al met al niet de waarde voor het geld,zou er niet meer naar terug gaan.

Superleuk

Lampion, 27-8-2017

Mijn kinderen vinden het geweldig!

Vergane glorie

barrymossel, 22-8-2017

Deze camping heeft haar beste tijd gehad helaas. De zwembaden vallen van ellende uit elkaar en het buitenbad is niet eens verwarmd. Ijskoud dus. Ook moet je in de peuterbaden enorm oppassen voor roestige moeten die uit de bodem steken. Beter ga je gewoon niet zwemmen dus.

Maar ja, niet zwemmen betekent ook dat je juist wél gebruik moet maken van de animatie activiteiten. En die activiteiten vallen tegenwoordig dusdanig tegen dat je daarvoor niet het hoge tarief van deze camping wilt betalen. Als zelfs bij de Tati Roze koeken show (of whatever) Tati in heinde en verre te bekennen is, gaat er toch iets goed mis. Volgens mij gaat het daar de kinderen juist om. Mijn dochter was meerdere keren in ieder geval enorm teleurgesteld.

De service is aan de oppervlakte prima (iedere medewerker pretendeert vrolijk te zijn), maar de meisjes en jongens worden zo slecht begeleid en er moet zo hard worden verdiend dat het allemaal net niets is.

Voor ons was het de laatste keer.

Geweldig voor kinderen

Tamara, 16-8-2017

Wij zin hier de eerste twee weken van augustus geweest. Echt een super leuke camping. Een echte kindercamping. Acteurs zijn stuk voor stuk geweldig
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping maar slecht publiek

Piethein, 16-8-2017

Een ontzettend leuke camping voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. Onze meiden hebben een geweldige twee weken gehad. Kabor de kabouter die 's ochtends broodjes kwam brengen, lekker zwemmen, veel animatie, uitgebreid brandschoon sanitair en einde van de dag de parade over de camping met aansluitend het theater. De kinderen vonden het geweldig.

Wij hebben ook een leuke tijd gehad ware het niet dat onze buren en overburen vreselijk veel geluidsoverlast veroorzaakten. Om 00.00 uur ging hun zoon van 7 naar bed en die lag dan nog minimaal een uur te krijsen dat hij niet wilde slapen. Werd niets van gezegd door de ouders op een 'nou nu lekker slapen lieverd' na. Zo hebben wij ruim een week gezeten. Wij konden daardoor niet voor 01.00 uur naar bed en onze kinderen werden meerdere malen in de nacht hierdoor wakker. Verder hadden wij een zeer asociale overbuurvrouw die alle kinderen afblafte die maar bij haar kind in de buurt kwamen, tot schreeuwen aan toe.

Een hele leuke camping maar een zeer grote groep aso's. Heel jammer. Dan kun je het als camping zo goed voor elkaar hebben, maar als je het verkeerde publiek aantrekt is het een drama. De camping gaf zelf aan dat ze een nachtwacht hadden die op de camping de rust waarborgde. Wij hebben deze persoon nooit gezien.. Daar is dus wel een stuk werk aan de winkel voor de camping. Ondanks dat de kinderen het zo geweldig leuk hebben gehad en alles door de camping dik geregeld was gaan wij om deze reden niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sprookjescamping De Vechtstreek in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sprookjescamping De Vechtstreek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sprookjescamping De Vechtstreek scoort een 8.41 uit 10 op basis van 473 reviews.