Chalet Kay

Kay
8,5

2 reviews over Chalet Kay in het Nederlands

Mooi chalet, voor herhaling vatbaar

petra, 5-8-2012

Chalet Kay in Hardenberg is ons prima bevallen. Het is rustig gelegen, de kinderen konden er mooi rustig op het veld spelen. Voor 4 personen was er voldoende ruimte. Het was heel schoon en er stond zelfs een leuk welkomstpakketje klaar! Op de camping zelf werd ook voldoende georganiseerd. Volgend jaar zeker weer!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Fantastische plek op de camping

Anja, 3-7-2012

Mijn man en ik hebben een paar weken in dit chalet gezeten, en het chalet heeft echt een perfecte ligging, aan een grasveldje op een kleine afstand van het water. Alles was heel schoon en goed geregeld. Een echt luxe chalet met vaatwasser en wasmachine, handig!
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Kay in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Kay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Kay scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.