Camping Kampeerdorp De Zandstuve *****

WebsiteLink naar website

687 reviews over Camping Kampeerdorp De Zandstuve in het Nederlands

Ik wil weer terug!

Joris, 20-10-2017

Wat een topcamping! Prachtige verschillende typen accommodaties, super mooi theater waar iedere avond een voorstelling wordt gegeven door kobus de uil met vrienden berk, bliz, buur en bella. Schoon en vermakelijk zwembad met aangenaam warme watertemperatuur. Prachtige omgeving! Kampvuuravond was een sfeervolle afsluiter van de week!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Goede Camping

Alblas Arie, 22-9-2017

Camping voldeed helemaal aan de verwachtingen, maar was in de tweede week wel heel stil.

We stonden er van 28 Augustus tm 13 September

Gereisd met partner in augustus 2017

Stuuftastische vakantie gehad!

Hilda, 10-9-2017

Heerlijke vakantie gehad. Animatie was fantastisch, kinderen zijn helemaal gek van Buur, Berk, Bella, Bliz en Kobus.

We verbleven in een rheezerlodge de luxe. Was keurig schoon en van alle gemakken voorzien.

Wij komen zeker terug. Tot stuuf!

Fam Krol, 8-9-2017

Leuke en zeker ook goede camping. Onze accomodatie was top. De stuuflodge is ruim en van alle gemakken voorzien. Ook een pluspunt is de uitstekende wifi.
    Gereisd met jonge kinderen in september 2017

De kinderen hebben het geweldig gehad!

simone, 8-9-2017

Het animatieteam, is erg leuk, er zijn overal speeltuintjes waar de kinderen kunnen spelen, elk speeltuintje is net even anders. (bij ons was wel het zand erg vies) In de winkel kun je ook van alles kopen, maar je hoeft er niet te koken, want het restaurant is erg goed! Pizza, patat of een lekkere maaltijdsalade, het was erg lekker! Ook kun je patat en pizza afhalen!

Het zwembad is klein, maar als je heen gaat rond 12 uur, of rond 18,00 is het prima te doen.

Stuuftastisch

Ed, 4-9-2017

Mooie camping met ruim voldoende speelgelegenheden en geweldig animatieteam. Wat waren ze enthousiast en wat vonden de kids het team leuk!

Verder mooie ruime plekken, en de toiletgebouwen werden goed schoon gehouden. Het zwembad is niet supergroot (baantjes trekken kan buiten wel maar het zijn korte baantjes) maar mooie glijbanen en waterspeeltuin in het binnenbad.

Al met al 2 fantastische weken gehad.

Paar verbeterpuntjes:

Wat later in het seizoen (laatste 2 weken van augustus) was het menu bij het restaurant helaas aangepast, maar de bediening deed wel zijn best.

De campingwinkel zou ook wel tot 7 of 8 uur open mogen blijven ipv 6 uur, net als de receptie.

Het binnenbad heeft een behoorlijk hoog chloorgehalte, en het buitenbad is wel vrij fris.

Zes euro voor gebruik van de wasmachine vind ik erg veel, en de kleding werd niet echt schoon.

Ik zou iedereen met kinderen toch ondanks de puntjes aanbevelen.

Graag tot Stuuf!

Geweldig

Familie Dielissen, 1-9-2017

De Zandstuve heeft het goed voor elkaar! Alles was goed geregeld, rheezerlodge is zeker aan te raden, de gezelligheid van een camping maar de gemakken van een bungalowhuisje, top! Er is een hoop te doen in een ongedwongen, heerlijke sfeer. Animatieteam doet het supergoed en ook de musical die ze in de zomermaanden organiseren is echt de moeite waard.

De kinderen hadden het geweldig en wij dus ook.

Zwembad mag wat uitgebreider, gelukkig maken de geweldige glijbanen een hoop goed.

Campingwinkel goed, niet te duur.

Aanraders voor buiten de camping: Avatarz (klimparcour) en lekker bootje huren in Hardenberg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Was een rustige, gezellige week!

Fam. de Klerk, 1-9-2017

Wij komen al ongeveer 14 jaar op de camping.

Afgelopen maandag nog een week geboekt voor 2018, was Prima!!!

Helaas bij het uitchecken ging het mis!!

Wij moesten in gesprek met de eigenaar, waar we niet om hadden gevraagd.

Ons werd verzocht een andere camping te gaan zoeken.

Reden: Kinderen te oud!!!

Onze jongste is 12 en de oudste is 15.

Beide autistisch, ADHD/ADD (voor hun een enorme teleurstelling)

Ze waren zo vertrouwd en veilig op deze camping.

Waarom is er Chilz???

Veel gezinnen hebben te maken met de situatie dat een van de kinderen ouder is dan waar deze camping voor bedoeld is.

In het verslag van de ANWB 5 sterren, staat zelfs dat de animatie tot 17 jaar gaat.

Maar helaas, vakantie 2018 mogen we nog vieren op de Zandstuve, na 2018 mogen we niet meer boeken.

Dus ouders, als een van uw kinderen ouder is dan 12/13 en u heeft ook jongere kinderen dan mag u een andere camping boeken.

Wij vinden het erg jammer, dat we zelf niet mogen beslissen.

Toch moeten we ook melden dat we een heel gezellige week hebben gehad.

Mijn dochter en ik (vader) hebben ons erg vermaakt bij de Las Vegas Show, daar hebben we beide aan meegedaan, erg leuk en gezellig.

Ook hebben we deelgenomen aan de Playbackshow als jury.

Wat is dat leuk om te doen, wat was dat toch prachtig het kleine meisje wat als vlinder was verkleed.

Het Recrateam heeft het hier maar druk mee, trouwens die moeten ze eens in het zonnetje zetten.

Wij staan altijd vlak bij het plein en zien veel, maar wat werken die meiden en jongens van de Recra hard en laat door, Petje Af.

Wij als gezin hebben een hele fijne gezellige week gehad.

Dat moet ook gezegd worden.

Tot in ieder geval volgend jaar op de Zandstuve!!!

En daarna gaan we op zoek naar een camping waar ze het leuk vinden als je ook met iets oudere kinderen komt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Bijzonder goed zeker na domper andere camping 2017

Fam:H. Haagsma, 31-8-2017

Een Camping die zeker de sterren verdiend, vriendelijke medewerkers van receptie tot technische dienst en schoonmaker ( Huishoudelijke medewerkers M.V.) het animatie team kunnen direct inspelen als ze met een ouder spreken en worden onderbroken door een kind wat iets vragen wil , dan gelijk op een zeer kindvriendelijke manier antwoorden en ook doen niets moet alles ( bijna alles ) mag we hebben het een en ander uitgetest uiteraard ( omdat wij een slechte vakantie week hebben gehad ) hebben we alles gedaan voor zover dat voor het totaal was belangrijk is wel dat het allemaal bewust op het kind van 0 tot vul maar in want ook al ben je ouder ergens zit er nog wel kind in je en dat moet ook anders kun je , je niet inleven in het speelpatroon van je eigen of andere mee spelende kinderen. Jammer is wel dat het kinder was gedeelte de ouders natte voeten krijgen om dat het ontbreekt aan een waterkering ( opstaande rand ) en ook jammer dat de Pizza's oven pas open is vanaf 16:30 uur ( gaat veranderen is gezegd ) en wat veranderd zou kunnen worden is dat de stekkerdozen aan het plafond van het binnen bad of waterdicht gemaakt worden door en kap of deze doen verwijderen om zo ( elektrocutie te voorkomen als de kinderen een Bommetje willen doen iets wat gedaan word.) en er is antislip tot aan de kleedhokjes En wat mijn kleinzoon niet eerder heeft gezegd is dat hij langer wil blijven om dat het Stuuf tegoed was / is dat heeft er toe geleid dat hij eerste niets moest hebben van Cobus de Uil en vervolgens binnen drie uur om was en hij deze wel wilde hebben, zo heeft hij nooit eerder een knuffel gegeven aan verklede team speler dit heeft hij nu wel gedaan bij Cobus de Uil plus punt Voor mijn kleinzoon maar ook voor het team die hun opdrachten verstaan en uitvoeren. Wat ook leuk is om te vermelden een gewoon geintje kunnen de horeca medewerkers ook zeker wel waarderen wel op normaal niveau uiteraard het moet niet te gek worden, dit heeft een medewerkster ondervonden was het eerst mijn zoon die haar even aansprak en vervolgens heb ik zelf daar nog een schepje boven op gedaan maar alles op normaal niveau leuk. Kortom heeft deze drie dagen volle dagen ( dank aan de eigenaar en medewerkers ) die dit mogelijk gemaakt hebben en zeker ook is mee gedacht in geheel. wat er dus op uit komt dat het zeer waarschijnlijk met de bouwvak een reservering zal plaats vinden ( als mogelijk op de plaats BUUR plek 58 / 59, dit is er goed bevallen en zullen daarbij ook ons laten informeren over de mogelijkheden voor taxi vervoer naar het Dialyse centrum Hardenberg. Wat ook heel goed geregeld is ,is dat er geen kaartje of plastic pasje is voor de slagbomen in en uit dit gaat via kenteken registratie wat velemalen gunstiger is en is ook gebleken dat je door kan rijden. Wat zeker de aandacht behoeft is dat er helaas toch gasten zijn die niet de voorgeschreven snelheid van 5 kl/h rijden maar harder rijden dan toegestaan of dit solo is of met caravan is te hard registratie met camera / foto censoren zou de gasten direct kunnen berispen het zijn veelal kinderen ( al hoe wel ouderen ook ) de nodige onvoorspelbare bewegingen als gasten dan niet de snelheden in acht nemen is dat kwalijk zeer kwalijk te noemen en zou berispt moeten worden door medewerkers of bij langdurig vertoon een kleine boete opleggen wat dan weer in het animatie team haar activiteiten gestoken kan worden / of ander doel ten gunsten van de kinderen. Dus Zandstuve het in in die drie dagen zo goed geweest dat wij zeker aankomend jaar'2018 a.s. wederom en twee / drie plaatsen gaan reserveren. Vr. Gr. De Familie op staan plaatsen 58 en 59. Tot Stuuf.2018.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Rommelige camping met zeer jong personeel.

Martijn, 29-8-2017

2 weken op de camping verbleven. Veldjes zijn leuk zeker voor de kinderen die de hele dag gebruik maken van de speeltoestellen. Wel heb ik me geërgerd aan het publiek op de camping. gebouwen als restaurant speelkasteel en zwembad zijn ernstig sfeerloos te noemen. Zwembad bestaat uit een paar hele kleine badjes die ook nog eens te koud zijn. Buitenzwembad is helemaal niet te doen. Personeel van de snackbar doen hun best maar de logistiek klopt van geen kant. Patatje bestellen duurt een eeuwigheid omdat alle mensen voor ijs in de zelfde rij staan. Daarnaast gooien ze tijdens etenstijd de snackbar bij het speelkasteel dicht??? Verder zou de camping een diëtiste op de camping kunnen aanbieden, schokkend om te zien dat 75% van de camping gasten gebukt gaat onder zware obesitas.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kampeerdorp De Zandstuve bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerdorp De Zandstuve in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerdorp De Zandstuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kampeerdorp De Zandstuve scoort een 8.83 uit 10 op basis van 687 reviews.