8,8

Uitstekend

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Kampeerdorp De Zandstuve***** bij :

661 reviews over Camping Kampeerdorp De Zandstuve in het Nederlands

Prima camping....maar topcamping?

Yvette ter Steege, 18-8-2017

Net terug van 3 weken camping de zandstuve! We stonden op t veld Bella wat een groot en mooi veld is met twee speeltoestellen vlak bij de caravan! Sanitair vond ik verouderd en de waterdruk dramatisch! Maar er is op de camping een gloednieuw sanitairgebouw!

Wat ons erg tegenviel op de camping was dat er wel erg veel jong personeel rond loopt met net te weinig ervaring en klantgerichtheid! In de winkel, horeca....het lijkt of de camping draait op vakantiekrachten!

De binnenspeeltuin is super leuk voor de kids maar waarom niet gezellig ingericht met tafeltjes waar je als ouder wat kan bestellen en lekker wat kan drinken en eten als je kind aan t spelen is?

Zwembad is prima!

Pasje waarmee je moet douchen en waarop je tegoed kan zetten en waarmee je overal kan betalen is handig!

Kortom wij hebben een prima vakantie gehad maar miste gewoon de sfeer ofzo! Super leuk voor de kids, echt nix mis mee maar wij als ouders hebben ook vakantie.....

Gereisd familie in januari 2017

Fijne 2 weken

Fam. Vogels, 18-8-2017

Stuufhoi,

Net terug van 2 weken kampeerdorp de Zandstuve in een gehuurde accommodatie op het Stiefje veld. Bij aankomst zeer tevreden over het chalet. Mocht schoner! Leuk opgezet veldje, waar vaak personeel komt om met een prikker de kleine rommel weg te halen. Zwembad binnen en buiten is erg leuk en de glijbanen geweldig, wel te klein voor de gehele camping, vaak gehad dat het te druk is. Het is erg fijn dat de supermarkt, restaurant, speeltuin en zwembad bij elkaar zitten. Sluitingstijd van de supermarkt is erg vroeg. 's avonds is het op de camping erg rustig. Het personeel in bepaalde horecagelegenheden ( restaurant niet geweest ) zijn jong en lijken onervaren. Het mag allemaal wat sneller, effectiever en met plezier. Denkt dat daar zeker nog eer aan te behalen valt!! Wij hebben op wat kleine minpuntjes na een heerlijke vakantie gehad en onze kinderen 3&6 jaar hebben zich geweldig vermaakt en willen hier vaker dan eens per jaar naartoe. Dus ik zeg tot stuuf!!

Gereisd familie in augustus 2017

Een verzorgde camping, maar overvol

familie Pomp, 14-8-2017

Pluspunten:

Alles is zeer goed verzorgd.

Heb nooit hoeven wachten op een vrije douche

Omgeving is mooi

Glijbanen in het zwembad zijn gaaf.

Minpunten:

Camping is overvol. kleine plekken.

Elke vierkante centimeter is benut.

leeftijdsindeling Animatieprogramma voor een 9 jarige is een beetje ongelukkig.

Wellicht is een tussengroep een optie.

Prijs. voor de prijs hadden wij ruimere plekken verwacht, waardoor er iets meer privacy is.

Echt een aanrader

Ronald odink, 13-8-2017

Kampeerdorp de zandstuve is echt geweldig voor kinderen, lekker veel waterplezier en de entertainment is erg leuk voor de kids,ze vermaken zich prima. Het restaurant is erg goed had dit niet verwacht dikke pluim daar voor. Sanitair wordt zeer goed onderhouden.

Het is echt een klein dorp zoals een dorp altijd is gezellig!!👍👍

Gereisd familie in juni 2017

Geweldige vakantie!

Familie Lavrijsen, 12-8-2017

Ontzettend genoten in een erg fijne accommodatie (chalet). Van alle gemakken voorzien. Voor kleine kinderen (3 en 5 jaar) erg leuk en hebben zo genoten. Fijn dat er voor de accommodatie een speeltuintje zat wat iedere ochtend meteen feest was. Ook zaten we erg dichtbij alle voorzieningen. Zeer fijne week gehad voor herhaling vatbaar.

Geweldige camping !

Claudia Hoogenraad, 9-8-2017

Wij verbleven 2 weken op de camping in een gehuurde accommodatie op het veld stiefje.

De accommodatie was mooi schoon en voldoende plaats voor je auto en fietsen. Onze 2 meiden 6 en 10 jaar hebben het geweldig naar hun zin gehad met Kobus en het animatie team. Voor de oudste was er Chilz activiteiten van alles voor de 10 tieners. Ook het veldje was erg leuk en gezellig.

In de omgeving zit Harderberg leuke stad om naar toe te fietsen. Maar eigenlijk hoef je niet van de camping af.

Stuuftastisch!

M. Buis, 8-8-2017

Prima accomodatie op gezellig veldje met eigen speelvoorziening! Verder prima zwembad en leuke binnenspeeltuin!
      Gereisd familie in juli 2017

Prima camping maar wat klein qua faciliteiten

Fam. Theunissen, 8-8-2017

De Zandstuwe is zeker een hele mooie en zeer nette en schone camping en zoals bekend een echte kindercamping.

De verhouding kind/ouder is 95%/ 5% waar dat volgens mij wel iets meer richting 90/10 of 80/20 had gemogen, de ouders hebben immers ook vakantie en een heel jaar hard gewerkt.

Verder vond ik de camping (de faciliteiten) wat aan de magere kant, 1 speeltoestel met zand bij de entree vd camping, een kleine (maar leuke) binnen speeltuin en ook de zwembaden, zowel binnen als buiten zijn niet heel uitgebreid (nodigen niet uit om er veel tijd door te brengen).

Personeel is aardig maar vraag ze niet te veel, want dat weten ze niet, ook vind ik ze erg jong en onervaren/onzeker.

Voor een dure zomervakantie in het hoogseizoen moet dit top zijn, dat was het helaas niet.

Laatste min puntje was de security, deze kwam (terecht) om 01.00 uur melden dat we stil moesten zijn, het was immers een kindercamping.

De manier waarop was ronduit bot te noemen, iets wat je totaal niet verwacht bij deze camping.

En nee, we hadden geen radio aan, schreeuwden niet als gekken, we waren gewoon gezellig aan het kletsen met de buren, zoals dat gaat op een camping :-)

Later vernamen we ook van andere gasten dat deze op dezelfde botte manier toegesproken waren, jammer.

Receptie is wel zeer proffesioneel en correct.

Eten is gewoon goed en niet te duur.

Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en daar gaat het uiteindelijk om.

compleet vakantiedorp, supergoede sfeer

Laros, 6-8-2017

Kinderen vinden het hier geweldig, ook mijn zoon van 13 vraagt of we er volgend jaar weer heen gaan. Ook leuke 10+ animatie, maar toch is de camping (nog) iets meer gericht op kleinere kinderen. Het zwembad is niet heel groot, maar compleet en de glijbanen zijn natuurlijk geweldig. Ook fijn dat er een binnenbad is! Prettig is ook de Spar op de camping en de geweldige omgeving! Qua horeca kan er nog wel wat verbeterd worden; de wachttijd was erg lang en chaotische bediening bij de pizza's.
      Gereisd familie in juli 2017

een prachtige camping met veel mogelijkheden

logeerhuis Engel-Bengel, 6-8-2017

kindvriendelijk, veel voor de kinderen georganiseerd, mooie Bella tenten, omgeving bossen, zwemmen, fietsen, winkels, rust na 22.00 uur
      Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerdorp De Zandstuve in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerdorp De Zandstuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kampeerdorp De Zandstuve scoort een 8.84 uit 10 op basis van 661 reviews.