8,8

Uitstekend

WebsiteLink naar website

202 reviews over Camping Familiecamping De Belten in het Nederlands

Top, vriendelijk personeel & super animatie

Gerda, 17-8-2017

Een hele leuke camping met een supergoed animatieteam. Er worden veel leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud.

Vriendelijk personeel, goede voorziening. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Een gebouw is wat verouderd. Geen massale camping, maar een hele gezellige.

Leuk binnenzwembad voor kleinere kinderen ( tot een jaar of 6/7).

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig een zeer nette camping

Geertje Boekholt, 16-8-2017

Er wordt veel dingen georganiseerd, spojentocht, luchtkussens etc. Camping is schoon en zeer netjes. Minpuntje van de luxe chalets is dat je er geen auto naast mag parkeren. Personeel is vriendelijk. Tijden van het camping winkeltje mocht wel iets langer open zijn.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fijne camping, leuke animatie, Mooie speeltuintjes

Marleen, 15-8-2017

Mooie camping, zwembad is leuk ( binnen en buiten) leuke animatie; vooral de modderrace vonden wij ( als verwende varkens) erg leuk!!

Campingwinkel; prima

Vriendelijk personeel

De moeite waard om hier de vakantie door te brengen!!

Genoten

Heike, 15-8-2017

Sanitair erg goed schoon, men stond meerdere keren per dag schoon te maken.

Erg vriendelijk personeel, van de dame van de receptie t/m de schoonmakers en mensen van het groen onderhoud.

Animatie voor iedereen. Apart deel van het animatieprogramma voor de tieners, terwijl de kleinere kinderen zich gelijktijdig vermaakten.

Zwembad voldeed prima. Buiten enigszins klein, binnen een waterspeeltuin voor de kleintjes. In de directe omgeving recreatieplas De Oldemeijer voor nog meer waterplezier.

Vis/roeivijver met strand waar kinderen heerlijk aan het spelen waren. Menig visliefhebber haalde een flinke karper uit de vijver.

Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping met van alles te doen

Marieke Mulder, 13-8-2017

Familiecamping De Belten is een fijne camping, we hebben een week in een 4 persoon chalet gezeten, een prachtige plek met veel ruimte en veel luxe in de chalet. Camping is heel netjes en schoon, veel speelgelegenheden voor kinderen en er werd veel georganiseerd. Top vakantie gehad

Erg leuke camping.

Mieke Hoftijzer., 13-8-2017

Leuke, nette niet al te grote camping voor kinderen. Er wordt veel georganiseerd. Sanitair is schoon.
Gereisd familie in juli 2017

Super camping in mooie omgeving

D Faber, 13-8-2017

Wij zijn twee weken op de belten verbleven met de vouwwagen. Veld was heel mooi met de speelplaats voor de kinderen zo voor de deur. Moet je wel van houden maar daar kun je voor kiezen. Er was ook goed over de drainage nagedacht wat in Nederland wel zo handig is. Sanitair was schoon alhoewel voor het gevoel wat ver lopen van sommige plekken. Zwembad ook helemaal goed en top dat er een binnenbad is. Daar is het wel erg warm! Anmimatie was helemaal top!

Top vakantie gehad op de Belten.

Heerlijke vakantie

Ada, 13-8-2017

Wij stonden op een groot veld. Super schoon toiletgebouw. Dit werd 6 keer per dag schoongemaakt. Hadden we nog nooit meegemaakt. Het personeel was heel erg vriendelijk en gastvrij. We hebben in het restaurant gegeten en het eten was echt heel erg lekker. Er was veel zorg aan besteed, dat kon je zien en proeven.

Ook veel gefietst in deze mooie omgeving. Hardenberg is een hele leuke stad om te winkelen of om even op een terrasje te zitten. We hebben een heerlijke vakantieweek gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2017

Super camping

Tineke ros, 11-8-2017

We zijn net terug van n heerlijke vakantie supervriendelijk personeel leuk zwembad goed sanitair wat goed wordt schoongemaakt heel veel te doen voor kinderen # een echte aanrader
Gereisd familie in augustus 2017

Mooi vernieuwde en nette camping voor families!

Jacco, 9-8-2017

wij verbleven in één van de vrij nieuwe (2016) Luxe Chalets, 6 personen. Alles nog splinternieuw. De bank is wat uitgezakt, maar verder alles prima in orde en zeer compleet. Goede Wifi, ook gratis. Reacreatie-team zorgde voor goed vermaak en verder faciliteiten zijn prima in orde. De toiletten in het hoofdgebouw zijn wel aan renovatie toe. Campingwinkeltje is zeer compleet en hanteert nette prijzen. Zwembaden netjes en leuk voor onze kids van 4 en 7 jaar. Grote speelvelden en alles is overzichtelijk en ruim opgezet! Dit was ons tweede verblijf op deze camping, in dit Luxe Chalet!
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Familiecamping De Belten in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Familiecamping De Belten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Familiecamping De Belten scoort een 8.8 uit 10 op basis van 202 reviews.