Camping Familiecamping De Belten ****

WebsiteLink naar website

294 reviews over Camping Familiecamping De Belten in het Nederlands

We gaan zeker nog eens!

Fam. Koetsier, 22-10-2017

We waren met onze kleinkinderen kamperen.

Er waren niet veel caravans, hier en daar een.

Heerlijk rustig in het zwembad.

Leuke animatie...vooral het hutten bouwen!!🎉

Onze kleinzoon van 7 jaar vraagt steeds: wanneer gaan we weer naar die camping?

Mooi schoon sanitair.

Leuke speeltoestellen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Bertine van Putten, 22-10-2017

Dit park is gelegen in een gebied met meerdere campings. Hierdoor kom je gelijk in de vakantiestemming. De camping biedt vooral veel tegemoetkomingen voor kinderen. Er is een super mooi zwembad voor jonge kinderen(baby's) waarin ze lekker kunnen ravotten. Naast dit zwembad is er ook nog een binnenzwembad waar je o.a. baantjes kunt trekken. Zwembad nummer drie is het buitenzwembad. Dit is een zwembad(inclusief glijbaan) voor het hele gezin. Met onze baby hebben wij voornamelijk gebruik gemaakt van het jungelbaby-/kinderzwembad binnen. Het park is ruim opgezet en op elk veltje staat een speeltoetstel. Daarnaast is er ook nog een grote speeltuin met o.a. een springkussen en is er een animatieteam die elke dag leuke activiteiten organiseert. Kinderen maken hierdoor snel vriendjes. Naast dit alles biedt de camping nog veel faciliteiten zoals een restaurant met terras, snackbar en zwemvijver en bevindt zich dichtbij nog een leuke klimheuvel in een bosrijke omgeving. In juni hadden wij gelukkig geen last van wachtrijen voor de douches en was het sanitair schoon. Kortom wij hebben een super mooi weekend gehad en hopen aankomend jaar weer te komen.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Super fijne vakantie gehad

Fam. De Win, 22-10-2017

Mooi verzorgde camping, met heel veel groen en speelruimte binnen en buiten. Zwembad was verzorgd en leuk, maar niet heel groot. Veel en fijne animatie. Verzorgd sanitair. Klein winkeltje, maar juist wat je nodig hebt, er zijn supermarkten genoeg in de buurt. Gezellig restaurant met héél lekkere Belten-burgers !!! Mooie omgeving, veel gefietst. Klein en groot hebben weeral genoten in het mooie Nederland.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Kinderen happy, wij happy!!

Regina, 21-10-2017

Fantastisch zwembad! Leuk kindersanitair, mooie ruime kampeerplekken, binnen speelruimte voor de kinderen! Paar keer geweest en de kinderen vonden het geweldig!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Wij gaan er voor

Fam Vd berg, 21-10-2017

We staan al jaren op de camping met een stacaravan,naar een hevig verval wordt alles nu weer opgeknapt.

Zo blij mee.Een volle druk goed draaiende camping hebben ze verdiend.

Alles wordt alleen maar beter en netter.

Wij zeggen kom het zelf bekijken!

Wij snappen dat de camping nu vooral voor hoogseizoen gaat, maar we kijken ook weer uit naar minstens 7 maanden gezelligheid.

Gaat goed komen, hebben we alle vertrouwen in.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fam gerrits, 21-10-2017

Wij zijn hier op vakantie geweest met een vouwwagen,mooie ruime sta plaatsen met auto naast de vouwwagen .

Onze kinderen van 5 en 2 jaar hebben een mooie vakantie gehad en enige min puntje vond ik dat het animatie team te weinig doen voor kinderen van deze leeftijd er was meer te doen voor de wat oudere kinderen .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een super camping voor een gezin met jonge kindere

Kathy piontek, 20-10-2017

Hele mooie nette camping

Mooie ruime kampeer plaatsen

Keurig onderhouden!

Camping ligt in een mooi en rustig gebied waar van alles gedaan kan worden zowel sportief als gezellig winkelen.

Op en top genieten van de gezelligheid die Overijssel te bieden heeft

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Francisca, 20-10-2017

Top camping voor gezinnen met kinderen.

Leuk animatieteam die elke dag leuke programma's verzorgen.

Zwembad buiten goed en binnen hebben ze een jungle zwembad wat voor de kids geweldig is.

Sanitair is schoon aparte kinderdouche en badjes.

Sanitair word goed schoongemaakt.

Er is ook een binnenhal waar je patat en pizza kan bestellen terwijl je op je eten wacht kunnen de kinderen in de ballenbak spelen.

Wij hebben 2 geweldige gehad op de camping en in de buurt is ook zat te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig!

Esther S., 19-10-2017

Echt súper deze familiecamping!! Het heeft echt alle faciliteiten die wij zoeken op een camping in Nederland, en daarom zijn we er ook al 2x geweest. De kinderen raken er niet over uitgepraat!

Vriendelijke mensen, leuke activiteiten, mooie ligging, sschone mooie chalets, echt super!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig!

Patricia, 19-10-2017

Wij hadden de luxe accommodatie voor een midweek. Super fijne accommodatie. Echter omdat het geen vakantieperiode was erg rustig op de camping. Ook de huisjes waren niet bezet. Onze dochter miste wel speelkameraadje. Voordeel was dat het lekker rustig in het zwembad was. Dit is niet super groot, maar echt super voor jonge kinderen!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Familiecamping De Belten in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Familiecamping De Belten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Familiecamping De Belten scoort een 8.89 uit 10 op basis van 294 reviews.