9,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Erve 't Hacht bij :

22 reviews over BedAndBreakfast Erve 't Hacht in het Nederlands

Unieke B&B op prachtige locatie

Sandra, 12-6-2017

Mooie kamer op BG met deur naar terras. Uitzicht op achterliggende weilanden en Engelandsche Bos. Volledig uitgeruste keuken tot je beschikking. Koelkast met inhoud, wat je gebruikt teken je af op lijst. 2 eettafels die 's ochtends gedekt zijn voor het zeer uitgebreide ontbijt. Belangrijk extra voor ons was brengservice naar punt op Pieterpad. Vriendelijke en gezellige ontvangst. Erg leuk om bedrijf van dichtbij te zien. Al met al een super locatie!
    Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastische overnachting

H J van Tebberen, 2-10-2016

Heel mooi opgezette b&b, met een prachtig mooi uitzicht op het engelse bos.

Heel mooie kamer (blaboer) en een heel mooi ingerichte woonkamer.

Het ontbijt was uitstekend en de bediening zeer goed en vriendelijk.

Enorm genoten van deze overnachting.

Gereisd met partner in oktober 2016

Super mooie B&B

Erna, 24-9-2016

1 nacht verbleven en aangenaam verrast door de ligging,vriendelijke mensen en de prachtige kamers.

Heerlijk gefietst en ik wil zeker nog eens terug naar deze rustgevende plek.Misschien icm een workshop😊ik hoorde dat er heel veel nieuwe ideeen zijn

Bas bedankt voor de ontvangst en het heerlijke ontbijt alles was een feestje

Gereisd met partner in september 2016

Een echte aanrader.

Erve 'T Hacht, 27-8-2016

De accommodatie is top, huiselijk,gezellig en super mooi ingericht.

Alles is zeer net en goed onderhouden. De ligging is geweldig van hieruit kan je zalige fietstochten maken en wandelen.Er is ook een mini bar aanwezig deze is een plus punt. Zeer vriendelijke mensen met andere woorden een aanrader.

Ik heb genoten van mij verblijf. Ik wil heel graag nog eens terug gaan.

Gereisd met partner in augustus 2016

In één woord: grandioos!

Janneke Timmer, 24-7-2016

Ons gezelschap verbleef in drie kamers. Stuk voor stuk geweldig! Luxe en al het mogelijke comfort. Een piepklein min puntje is dat de kamers wat gehorig zijn. Bas zorgde voor een heerlijk uitgebreid ontbijt. Dit alles voelde niet als een B&B, maar een privé hotel! En dus van begin tot eind een aanrader!!!
      Gereisd met vrienden in juli 2016

Heel erg leuk!

Jansen, 19-10-2015

We hebben hier met familie een superleuk weekend gehad. Opa en oma, drie stellen en alle zes kleinkinderen! Gelukkig was het voor Bas geen probleem dat er extra kinderen op de kamers bij de ouders werden ondergebracht op luchtbedden en slaapzakken. Bovendien was de (ontbijt)prijs die werd gerekend voor de kids zeer schappelijk. Zo kan je in deze zeer ruime accommodatie prima met 14 man verblijven zonder elkaar in de weg te zitten. Samen hebben we genoten van ons relaxte onderkomen, het heerlijke ontbijt en het haardvuur (dat Bas de eerste avond voor ons kwam aansteken!). Speciaal voor de kinderen waren het voeren van de kalveren, het spelen met Kaja en Melle en het bubbelbad dè toppers! Zelf hebben we zaterdag genoten van een fietstocht door Gramsbergen, wat prima lukte met de gehuurde tandems die voor ons klaarstonden!!!

Dank voor alles Bas (zeker ook de "extra aangeboden tijd" op zondag!) en een compliment voor jouw ontbijt dat je bijna ongezien voor ons op tafel toverde.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Beter wordt het niet ...

Eric Anspach, 11-6-2015

Zeer vriendelijk ontvangen, aangenaam verrast door de zeer grote accommodatie en het uitstekende ontbijt!
      Gereisd met partner in mei 2015

Rust en luxe

Angelique Duiker, 20-4-2015

Een sfeervol ingerichte b&b waar je je gelijk thuis voelt. Mooie ruime kamers met uitzicht op het weiland. Ook de gezamenlijke woon-/zitkamer is erg sfeervol met openhaard, twee grote eettafels en prachtige robuuste keuken. Buiten bevindt zich een loungezithoek waar wij, dankzij mooi weer, heerlijk konden relaxen met een boekje en een drankje. Verder erg vriendelijk ontvangen en genoten van een uitgebreid ontbijt, dito lunch en een lekkere daghap. Een aanrader voor iedereen die van rust en luxe houdt....
      Gereisd met partner in april 2015

Fantastische plek

Ineke van de Kemenade, 11-4-2015

B en B Erve 't Hacht is een pareltje. Voor wie hier in de buurt accommodatie zoekt een must. Prachtige kamers en een geweldige zit-/eetkamer, met uitzicht over de weilanden. Overal is over nagedacht en het ziet er allemaal zeer smaakvol uit . Wij boften met het mooie weer en konden op het terras heerlijk loungen. We kregen ook nog een rondleiding over het terrein en na een heerlijk ontbijt s'morgens vervolgden we onze weg. Zeker een plek om nog een keer terug te komen.
      Gereisd met partner in april 2015

Geweldige locatie en wat een uitzicht

Simon, 9-11-2014

We werden zeer gastvrij ontvangen en de kamer was zeer schoon en comfortabel
      Gereisd met partner in november 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Erve 't Hacht in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Erve 't Hacht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Erve 't Hacht scoort een 9.82 uit 10 op basis van 22 reviews.