Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Oldemeyer (in Rheeze)**** bij :

42 reviews over Camping De Oldemeyer (in Rheeze) in het Nederlands

Goede kindvriendelijke camping

Fam de Wilde, 22-7-2017

Camping oldemeyer is een gezellige camping. Voor kinderen is alle leeftijden veel te doen. Zwembad wat klein, maar op 25 min lopen een prachtige plas de oldemeyer, die ook nog gratis is.
    Gereisd familie in juli 2017

Leuke Camping, lekker rustig plekje.

Mevrouw M van Dijk, 26-6-2017

Gezellige Camping, leuk voor gezinnen met kinderen maar ook voor stellen die van rust houden. De Camping heeft in de zomermaanden een uitgebreide recreatie voor jong en oud. Ook is er een zwembad op het park, er is horeca waar je lekker kan eten. De camping grenst aan recreatie plas de Oldemeyer waar ook gezwommen kan worden. Wij verbleven in Caravan 227. Een nette Caravan op een fijn rustig plekje. Je kan er met 6 personen slapen. En er is een heerlijke, ruime plek rondom de caravan waar je erg fijn kan zitten. Als je van buiten leven houd en van de natuur dan zit je hier wel goed! Wat we wel misten was een ruimere campingwinkel waar je de hele dag terecht zou kunnen voor je kleine boodschapjes of ontbijtje. Nu is er in het klein wat opgezet in het restaurant maar deze leuke camping zou een fijne campingwinkel zeker kunnen gebruiken.
    Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!!

Fam. Lubbers, 30-5-2017

De camping ligt enorm mooi. Personeel is vriendelijk.

Zwembad voor de kinderen en de Oldemeyer plas op de loopafstand. Je kinderen worden vermaakt en je hebt ook het gevoel dat je ze veilig kunt laten gaan. Enorm veel kinderen waardoor je ze de hele dag niet weer ziet.

Je kunt daardoor als ouders dan ook genieten van je vakantie.

We zijn eigenaar van stacaravan 83. Dit is op het meest rustige stukje in het midden van de camping.

Onze caravan is nog een paar weken beschikbaar in zomervakantie.

Caravan 83 ligt vrij aan de achterzijde (weiland) en in doodlopend stukje aan de voorzijde. (Begin 2017 is er een nieuwe keuken geplaatst, en de woonkamer is volledig vernieuwd)

Er kunnen 6 personen in de caravan zelf slapen. Daarnaast kunnen er 2 oudere kinderen in de blokhut overnachten. De caravan heeft eeneigen douche en wc)

Gereisd familie in mei 2017

fantastisch, volgend jaar zijn we er weer!

Richard Olie, 18-5-2017

Goede accommodaties, heerlijk rustig, ruime opstellingen, leuke animatie, schitterende omgeving, veel te doen voor jong en oud, leuk zwembad, schoon, etc.
      Gereisd familie in juli 2016

Fantastische familiecamping

Albert, 8-12-2016

Rustig gelegen aan de bosrand
      Gereisd familie in januari 2016

Redelijke camping voor goede prijs

Richard, 26-8-2016

De hoge waardering, hoge cijfers, gegeven door vaste gasten is wat overdreven. Het is een gewone leuke camping. Positief: de christelijke indentiteit. Zondagavond zingen, maandagochtend bijbeluurtje voor de kids. Uitgebreide animatie, rustige camping, zondagsrust, na 22.00uur stil. Veel kinderen tot 16 jaar. Redelijk restaurant, nette prijzen en lekkere pizza's en patat! Minder goed: zwembad, te klein voor de grote van de camping, toiletten en zwembad niet erg schoon.
      Gereisd familie in januari 2016

Prachtige christelijke camping

Marloes, 20-8-2016

Erg mooie camping! Enthousiaste recra, vriendelijk personeel. Erg genoten, fijne (christelijke) sfeer. Leuke speeltoestellen over de camping verspreid, en prachtige kampeervelden. Dat alles open is op zondag dat klopt niet, alles is gesloten. Wij zijn enthousiast en gaan zeker volgend jaar weer!
      Gereisd familie in augustus 2016

Foute vermelding

rianne, 4-5-2016

Per ongeluk heb ik een foute vermelding gemaakt in mijn vorige review. Maar deze kan je nadien niet meer aanpassen dus vandaar deze verbetering. De kantine en restaurant zijn wel op zondag gesloten.

Verder WiFi is er alleen tegen betaling op het park aanwezig, 3 euro per dag of 12,50 per week.

Zwembad water was helaas niet verwarmd, ondanks de 18 graden buiten. Jammer...

Gereisd familie in mei 2016

echt een supercamping !

fam. p, 25-9-2015

Een supergezellige camping voor alle leeftijden
      Gereisd familie in juli 2015

Service

Joop van Luit, 12-9-2015

Wij hadden een caravan gehuurd de Pleisterplaats op de camping de Oldemeijer via de Fam. v.d. Sluis . Gezien een groot ongemak heeft de Fam. Zomer er alles aangedaan om ons een fijne caravan aan te bieden op deze camping. Wat een service. Wij hopen nog 3 weken van deze camping en caravan te mogen genieten. Wij zijn de familie daarom ook erg dankbaar voor wat zij voor ons hebben gedaan. Hartelijk dank. Fam. J. van Luit uit Lienden.
      Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oldemeyer (in Rheeze) in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oldemeyer (in Rheeze) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Oldemeyer (in Rheeze) scoort een 8.95 uit 10 op basis van 42 reviews.