Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof ****

't Stien 'n Boer Recreatiehof

90 reviews over Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof in het Nederlands

Mooie camping.

Willem, 16-8-2017

Mooie camping, ik was fietskampeerder en had een mooi rustig plekje achteraan.

Gelegenheid om wat levensmiddelen en verse broodjes te kopen.Weet niet hoe het dichter

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Heerlijk weekend gehad ondanks regen

Marion van Vliet, 14-8-2017

Wij hebben met onze kleindochter van 4 genoten dit weekend. Een bungalette gehuurd, precies goed voor een weekend, alles aanwezig erin, gezellig knus.

We hebben lekker gezwommen en de kleine meid vond de overdekte speeltuin ook geweldig. De nieuwe activity wand is hartstikke leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk

R. Van den Akker, 10-7-2017

Een heerlijke camping in een mooie omgeving waar je fijn kan fietsen.

Heel vriendelijk personeel, schoon toilet gebouw.

Wij genieten van het zwembad met lekker warm water.

Wij komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie plek

Gaston, 10-6-2017

Stien en boer is een mooie camping.

Sommige plaatsen zijn minder ruim dan andere, maar omdat het niet druk was, hadden we daar weinig last van.

De binnen speeltuin en het zwembad zijn erg leuk voor de kinderen. Op bijna elk veldje is er ook nog een speeltuin, dus veel variatie voor de kinderen.

Maar voor ons toch 2 irritatie punten:

20 cent betalen voor de douche en de vaatwas!!! Is echt niet meer van deze tijd. Zeker als ze dan 5 min warm water beloven en je maar 3,5 min water krijgt.

En de regeltjes..... het zijn er zoveel.... zelfs regeltjes om te zorgen dat andere regeltjes niet worden overtreden. Ik zeg 1 ding: ontspan aub.

Maar al met al mooie camping buiten deze 2 punten om.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Prachtige camping in mooi natuurgebied.👍

Familie, 23-5-2017

Een camping voor zowel gezinnen als 50+. Mooie veldjes met speeltoestellen. Fijn zwembad met lekker warm water. In het restaurant kun je heerlijk eten en ook het theehuis met terras is een aanrader. In de omgeving is veel te doen. Prachtige fiets en wandelroutes. Ook een hele mooie mountainbike route!

Enschede is een gezellige winkelstad en een ritje met de stoomtrein van Haaksbergen naar Boekelo is heel leuk. Kortom, we hebben ons prima vermaakt en komen zeker weer terug. Bedankt voor de gastvrijheid en tot een volgende keer.

Gereisd met partner in mei 2017

Gezellige familiecamping

Mike, 18-5-2017

Geweldige dagen gehad in de meivakantie op deze camping. Vriendelijke ontvangst in de receptie. De kinderen hebben zich goed vermaakt met het animatieteam en in het erg mooie zwembad. We zaten in huisje Langelo met net meubilair in mooie kleuren. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

geweldig!

Marianne de Vries, 5-5-2017

wij zaten in een 6 persoons bungalow, die zag er echt goed uit. Er waren veel faciliteiten op het park dus voor ieder wat wils. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met het recreatie team en in de overdekte speeltuin. Ook het zwembad was heerlijk. lekker warm met deze frisse dagen. We komen graag terug!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

in de natuur toch dicht bij kern haaksbergen

gerritsen, 19-3-2017

ontvangst prima, ligging super.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Verouderd

Familie, 2-1-2017

Wij hebben een bungalow gehuurd. Bij binnenkomst rook je in de wc dat hier gerookt was. De bungalow is oud en echt aan een opknap beurt toe.

De stoffen bank zit voor geen meter je voelt de houten balken zitten. Ook zijn de banken echt vies. Sommige bedden liggen door en de kleding kasten zijn oud en vallen bijna uit elkaar. De eettafel is er klein voor 6 personen. De schoonmaak was ook minimaal de spinnen raggen hangen overal. Het zwembad was top en de mensen van het park erg vriendelijk. Eeen bungalwo zouden wij hier niet meer huren maar misschien gaan we deze zomer wel met onze tent,.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016
Eigenaren van 't Stien'n Boer, Directeur/eigenaar, 16-4-2017

Ik wil u bedanken voor uw review; Dit voorjaar hebben wij alle bungalows helemaal gerestyled. De muren in de bungalow hebben een ander kleurtje gekregen en er is nieuw meubilair geplaatst in frisse moderne kleuren. De gordijnen en het bankstel zijn vervangen en er staat een grotere eettafel (geschikt voor 6 personen) met nieuwe stoelen. Ook de slaapkamer hebben we niet vergeten. U kunt hiervan foto's vinden op de website.

Wij hopen u graag opnieuw te verwelkomen op ons park.

geweldige camping

Ada Scholten, 17-8-2016

een gezellige camping met vriendelijke personeel, er is altijd wel wat te beleven voor jong en oud, het ligt in een natuur gebied op korte afstand van de watermolen en centrum, mensen die van de natuur houden is het een aanrader, ieder jaar komen wij weer terug!
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof scoort een 8.04 uit 10 op basis van 90 reviews.