Vakantiepark Waterresort Bodelaeke *****

Onvergetelijk.

Fam. Meijer, 5-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat vonden wel goed. De huisjes zijn heel erg mooi. Ingericht met de meest moderne en comfortabele meubels. Voldoet aan alles. Heerlijke bank, luie stoelen. Makkelijk eettafel stoelen. Zachte kussens. Leuke docoratie. Je voel je helemaal op je gemak. De bedden slapen heerlijk. Niet te zacht niet te hard. Wij hadden een huisje met sauna. Echt een aanrader. Als de kids slapen lekker moment voor jezelf en heerlijk ontspannen. Badkamer met inloop douche en enorm bad. Rijkelijk gebruik van gemaakt soort van eigen spa gevoel 😉. We hebben heerlijke bootje kunnen varen die gemakkelijk te huren Zijn bij de receptie. Hebben 3 keer bij de beachclub gegeten. Wat een prachtige gerechten. Heerlijke gebalanceerd en zo mooi opgemaakt. Van alles wat op de kaart. Echt ontvlucht het overvolle giethoorn en geniet in alle rust en luxe in Bodelaeke. Zeker een onderscheiding van alles in giethoorn.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Niet onaardig maar wel prijzig.

Hans, 6-8-2017
  • Onderkomen9

Goed: goed ingericht huisje met ruime bijkeuken met wasmachine. Prima Spar op fietsafstand.

Minder goed: om 8.30 uit bed gebeld om auto weg te zetten ivm bestraten parkeerplaats voor huisje.

Wel prijzig.hans.hilbers@icloud.com

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rust en ruimte aan het water; fantastisch

Gerard, 2-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Fantastisch verblijf in een Punterwoning (zo goed als nieuw) met aanlegsteiger voor de deur, zwemtrap en een gashaard voor de evt. koude avonden.

Heerlijk gegeten in het restaurant (met eigen aanleg steiger) en genieten van de avondzon. Personeel is erg vriendelijk en geeft per gerecht uitleg.

In Giethoorn en de omliggende plaatsen is veel te zien, ondernemen.

Erg mooi fietsgebied en de fiets of elektroboot kun je op het park erbij huren.

We zijn de fiets via Jonen (pietspontje) naar Blokzijl en met de Ecoliner (taxiboot) naar het bezoekerscentrum sint Jansklooster gegaan een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige vakantie

Stere, 25-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een leuk en gezellig park met veel luxe
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ontzettend veel overlast van bouwverkeer

Oudenaarden, 22-6-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen10

Prachtig huisje aan het water van alle gemakken voorzien.Door de aanbouw van nieuwe bungalows veel werkverkeer op het park.Rijden als gekken over het park.Levensgevaarlijk met kinderen.En veel herrie als je buiten zit
Gereisd met vrienden in juni 2017

Een tweede (t)huis aan het water!

Sam, 28-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij kijken terug op een een zonnige week in 'onze' villa aan het water, dit is echt één van de mooiste plekjes van Nederland.

Onze tip: We hebben op het park een elektrisch bootje gehuurd en deze ons hele verblijf aangelegd (en opgeladen) aan onze privé aanlegsteiger, wat een luxe.. Wij blijven terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Uitstekend verblijf zeer hoge kwaliteit.

Coens Marc, 22-5-2017
  • Onderkomen10

Erg goede,moderne,perfect onderhouden vakantiewoning,op prachtig park en omgeving,waar nog wel gebouwd wordt.
Gereisd met partner in mei 2017

Vakantiepark met veel bouwactiviteiten

Fam vd Sluis, 9-5-2017
  • Onderkomen8

Mooi park, maar volop in aanbouw. Daarmee is de prijs/ kwaliteitverhouding ondermaats. Huisje is netjes.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi park in aanbouw

Tieland, 25-4-2017
  • Onderkomen9

Het is een mooi park aan het water met mooie, luxe bungalows en een gezellig restaurant.

Het mooie park is nog wel volop in aanbouw. Dit betekent dat je een mooie bungalow aan het water hebt met uitzicht op bungalows die niet af zijn. Aan deze bungalows wordt gewerkt waardoor je gedurende de dag het geluid van trilmachines, gezaag en getimmer.

Bij touroperator staat geen waarschuwing dat het park volop in aanbouw is. Touroperator deelde ons telefonisch mee dat ze niet op de hoogte zijn van de werkzaamheden op het park. Zij konden verder niets doen en adviseerde ons om naar de receptie van het park te gaan en te vragen naar een andere bungalow. Bij de receptie van het park deelden ze ons mee dat ze verbaasd waren dat er mensen in de vakantie aan het werk zijn. Ze zouden vragen of de werklui ergens anders konden gaan werken. Een andere bungalow was geen optie aangezien er overal wordt gewerkt. En volgens Waterresort Bodelaeke is touroperator wel op de hoogte van de werkzaamheden.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Nederland op zijn allermooist!

RiavB, 10-3-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een prachtig park met allemaal schitterende vrijstaande huizen dus veel privacy en rust. Bootje erbij huren en je kunt zo het oude Giethoorn invaren en de lekkerste restaurantjes bezoeken of gewoon je ogen uitkijken aan de mooie natuur. De zonsondergang is er prachtig je kunt er heerlijk zwemmen en vissen. De wifi is er net als thuis, ha ha ook niet geheel onbelangrijk voor de meesten. Als ik het me kon veroorloven zou ik daar een vakantiehuis kopen ben verliefd op dat gebied.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Waterresort Bodelaeke bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke scoort een 8.62 uit 10 op basis van 44 reviews.