Camping Onder de Heerenbrug ****

Camping Onder de Heerenbrug
Onder de Heerenbrug
8,9

38 reviews over Camping Onder de Heerenbrug in het Nederlands

Super gezellige en knusse camping!

Jolanda kuipers, 16-8-2017

Van de dag van aankomst tot de dag van vertrek hebben we ons enorm welkom gevoelt. De gastvrouw Hannie is erg gastvrij, toegankelijk, behulpzaam en bovenal erg enthousiast.

Ook de mede-campeerders waren erg gezellig wat het verblijf ook fijn maakt. De kamping is klein en lekker rustig. We hebben heerlijk kunnen uitrusten van alle dagelijkse hectiek. Uren naar de zwaluwen en spreeuwen gekeken ook is er in de omgeving is zo veel te doen en te bekijken. Te veel voor een paar weekjes. De camping is een goede centrale uitvalsbasis voor uitstapjes.

Het sanitair is netjes en erg schoon. Vooral de ruime douche is erg prettig. Op het toilet en in de douche zijn handgrepen bevestigd om jezelf vast te kunnen houden.

Een klein detail wat ik als mindervaliden erg kan warderen.

Volgend jaar zijn wij hier weer te vinden!

Annabel en Jolanda

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische ligging

Mai-Ly en Henri, 4-9-2016

Een perfecte kleine, knusse, schone en gezellige camping die mooi en rustig gelegen is langs het kanaal. Je kunt er heerlijk fietsen, wandelen en voor de liefhebbers ook nog een hengeltje uitgooien.

Hanny is de perfecte gastvrouw die je thuis laat voelen zodra je gaat aanmelden bij de receptie. Wijst je het plekje toe en helpt ook nog bij het maneuvreren van de caravan of camper op de plek. Als alles naar tevredenheid staat krijg je als je wilt alle informatie over de omgeving. ( Als je daar interesse voor hebt. )

Voor gezinnen met jonge kinderen is het nadelig daar er geen speeltuin bij de camping is. Je moet dan wel of op de fiets of auto vertier ergens anders zoeken. Dat is in die omgeving geen probleem.

Eind augustus is er rondom Giethoorn, Steenwijk, Blokzijl enz vanalles te doen. Verschillende corso's en optochten die echt de moeite waard zijn.

Wij hebben in elk geval een top tijd gehad en komen zeer zeker volgend jaar weer terug.

Bedankt Hanny en Peter voor de fijne tijd.

Gereisd met partner in augustus 2016

fantastische camping direct aan het viswater1

diny en theo, 9-7-2016

de ligging is perfect, het sanitair is heeeel erg schoon, alles gaat hier erg in een formidabele sfeer, je voelt je hier nog echt een gast, dat mede dank zij de goede zorgen van de eigenaren! sjapoooo!
Gereisd met partner in juni 2016

Redelijke camping direct aan een kanaal.

Anja en Jos, 4-7-2016

Eind juni 2016 hebben wij een aantal dagen op dez camping doorgebracht. Het weer zat wat tegen, maar we hebben toch wat gefietst in de mooie omgeving.

De camping ligt aan een rustige weg direct aan het kanaal, ideaal voor vissers. Hanny is er vriendelijk. De camping verder stelt niet zoveel voor, je staat op een rij en de plek is wat scheef.

Het sanitair is gewoontjes, maar netjes. Er is maar een heren en een dames toilet. Er is maar een watertappunt en en dat is in de spoelbak en dat is niet handig.

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische mini camping!

Marco en Gera, 16-5-2016

Weer 2 lange weekenden doorgebracht op onze favoriete mini camping.

Alles was weer als vanouds.

Gereisd met partner in mei 2016

geweldig! en heel gezellig!

loes slotboom, 10-5-2016

echt een camping voor de wat oudere kampeer lief hebbers ! gezelligheid en de gemoedelijke sfeer!
Gereisd met partner in mei 2016

gezellig goed verzorgd!

loes, 21-12-2015

voor ons was er niets minder goed
Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig!

Dick en Liz , 3-7-2015

Het sanitair is altijd brandschoon en bij aankomst werden we heel fijn begroet en geholpen met het plaatsen van de tent.
Gereisd met partner in juni 2015

uitstekende mini camping

diny wildenborg, 29-6-2015

heel mooi aan het (vis) water gelegen minicamping
Gereisd met partner in mei 2015

Fantastische camping!

Marco en Gera, 25-5-2015

Het is nu 5 jaar geleden dat wij onze caravan kochten in Leeuwarden. Op de terugweg naar huis ook nog even langs t ons zo geliefde Giethoorn gereden. Aan t kanaal vanaf Steenwijk ontdekte wij deze geweldige camping. We hebben helaas 1 jaar overgeslagen maar kwamen hier alweer voor de 5e keer. Het is altijd weer thuiskomen. Voor volgend jaar alweer besproken! Hannie en Chris en alle trouwe bezoekers van jullie camping bedankt voor weer 2 fijne lange weekenden op jullie fantastische camping!
Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Onder de Heerenbrug in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Onder de Heerenbrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Onder de Heerenbrug scoort een 8.93 uit 10 op basis van 40 reviews.