Vakantiepark Giethoorn *****

Zoover award

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen9,1

174 reviews over Vakantiepark Giethoorn in het Nederlands

Prachtige locatie, zeer vriendelijk personeel.

M, 19-9-2017
  • Onderkomen8

Giethoorn is echt te druk, maar laat je daarom niet afschrikken. Het park ligt in een prachtige omgeving; mooie natuur, veel water en pittoreske dorpjes.

Het park is nagenoeg niet bereikbaar voor mensen die slecht(er) ter been zijn.

Gereisd met partner in september 2017
team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 22-9-2017
Wat enorm fijn om te lezen dat u de vakantie als zeer fijn heeft ervaren! Wij hopen dat u nog hebt kunnen nagenieten van het verblijf. Hartelijke groet,

Jessica, 4-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Erg leuk vakantie park gelegen aan het water incl. Wifi en een elektrische sloep! Vriendelijk en behulpzaam personeel . Enigste min punt was het bruggetje bij aankomst met alle bagage is bijna niet te doen alleen.

Vakantie is voor herhaling vatbaar erg leuk!

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 5-9-2017
Hartelijk bedankt voor het delen van deze mooie woorden Jessica! Fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad en terug kunnen kijken op een fijne tijd. Graag tot een volgende keer!

Super genoten!

Jessica Hoevers, 31-8-2017
  • Onderkomen10

Alleen maar pluspunten!Wij hebben echt genoten..mooi schoon huisje... super bootje..gezellig restaurant.. echt een aanrader! Wij komen volgend jaar weer!
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 1-9-2017
Hartelijk bedankt voor deze goede woorden Jessica! Wat fijn dat we jullie volgend jaar weer mogen verwelkomen!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Giethoorn bij:

Fantastisch, maar dat is mede door het goede weer

Robert, 29-8-2017
  • Onderkomen10

Ik kan me NIET vinden in de klachten die ik lees als slecht bereikbaar, niet goed geinformeerd daarover etc., te kleine huisjes, of wandkontaktdozen die te laag zouden zitten, dan wel sloepjes die niet goed zijn, dan wel niet uitgelegd hoe het zou werken. Ook Wifi was uitstekend. Wij hebben genoten en geen klacht kunnen componer/vaststellen. Geen verrassingen tegen gekomen. Op de site staat duidelijk vermeld hoe en waar je moet parkeren en je transport van je bagage van je auto naar je huisje kunt aanpakken. Vriendelijk personeel bij balie die je volledig informeert bij aankomst van "hoe & wat" op het park. De huisjes netjes en schoon.

Wel dicht op elkaar, maar goed ook dat kun je zelf bedenken en zien op site.

Genoten met sloep op het meer en in de grachten. Ja natuurlijk wordt er wel eens gebotst met boot, maar het is ook druk. Je bent niet de enige toerist / vakantieganger aldaar. Wel moet ik aangeven dat we uitstekend weer hebben gehad, elke dag op het water. We gaan er zo nog een keer weer naar toe. Aanrader voor gezinnen met kinderen in de leeftijd 13-15 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 29-8-2017

Hartelijk bedankt voor het delen van deze ervaringen Robert! Wat enorm fijn om te lezen dat jullie totaal geen klachten en/of feedback hebben omtrent jullie verblijf op Vakantiepark Giethoorn. Wij zijn blij dat alles duidelijk voor jullie was en alles in orde was. Daar streven wij natuurlijk naar: tevreden gasten!

Wij zien dan ook uit naar jullie komst in de toekomst.

Heerlijke accomodatie

Lamper, 26-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

We hebben genoten van het verblijf. Zeer vriendelijk personeel, schone huisjes, perfecte locatie. Kortom heerlijk genieten hier. Het enige nadeel vonden wij de animatie voor de kinderen. De activiteiten gingen vaak niet door waardoor de kinderen teleurgesteld werden.
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 29-8-2017

Wij willen jullie bedanken voor het verblijf op Vakantiepark Giethoorn! Fijn dat jullie met het gehele gezin hebben genoten van het verblijf! Vervelend betreft de animatie, we snappen de teleurstelling bij de kinderen. We gaan het doorgeven aan het animatieteam en wellicht kunnen zij kijken naar een passende oplossing. Dit jaar hebben ze namelijk voor het eerst op reservering gewerkt, maar dit is niet geheel goed uitgepakt als ik uw ervaring lees.

Hopelijk kunnen jullie wel terug kijken op een fijne tijd!

eenmalig bezoek, leuk om een keer gezien te hebben

netto onderkomens, 18-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Bij aankomst van de weg waar het vakantiepark ligt was het even een raadsel hoe we er moesten gaan komen. Er was niet in de reisbescheiden aangegeven dat we moesten parkeren op het parkeerterrein wat 400 meter van het park ligt en waar een dagkaart 4 euro kost. Na een telefoontje naar de receptie is ons uitgelegd dat we daar gratis konden parkeren. Vervolgens moesten we met kruiwagens onze bagage naar het park rijden wat best lastig is op de smalle paadjes en de steile bruggetjes. Er is ook een mogelijkheid om dit met het bootje te doen maar we wilden eerst goed kijken hoe het bootje werkte.

De vakantiewoning was erg netjes en schoon. De hor die stuk was is na een telefoontje gelijk vervangen. De internet op het park is waardeloos, en helemaal niet te gebruiken. Dit meerdere malen gemeld bij de receptie, maar een passende oplossing is niet gekomen. Hierdoor hebben we extra kosten moeten maken omdat we nu onze eigen bundel overschreden. Het personeel is erg vriendelijk, en de bingo erg leuk.

Het plaatsje Giethoorn is leuk om een keer gezien te hebben, op dagen met lekker weer is het erg druk op het water waardoor je regelmatig aangevaren wordt.

Ik moet eerlijk zeggen als we hadden geweten dat het park zo slecht bereikbaar was en het internet het niet deed dan hadden we dit park niet geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 22-8-2017

Wij willen u bedanken voor het delen van jullie ervaring op en rondom Vakantiepark Giethoorn.

Wat vervelend dat u de aanreisinformatie niet heeft ontvangen met daar in de benodigde informatie over o.a. het parkeren. Kunt u ons aangeven via welke organisatie u heeft geboekt? Dan kunnen wij uitzoeken wat er misgaat met het versturen van deze informatie.

Wat vervelend dat u niet optimaal van het internet in uw chalet heeft kunnen genieten. Maar gelukkig heeft u wel van de andere faciliteiten, bingo, service van het personeel en de prachtige omgeving kunnen genieten!

Bedankt voor uw verblijf!

Fantastische park en behulpzame mensen

Wouters, 17-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een behulpzame mensen van het park

Knie was op slot geslagen en moest naar het zkh mensen hebben geholpen met het vervoer van mij over het water naar de ambulance super service en bij terug komst nog een kaartje met beterschap en chocolatjes super hartelijk dank daarvoor

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 21-8-2017
Wat enorm fijn om te lezen dat u de service als goed hebt ervaren! Wij hopen dat u nog hebt kunnen genieten van het verblijf. Hartelijke groet, team Vakantiepark Giethoorn

Geweldig

Willem, 14-8-2017

Op vrijdag 11 augustus hebben we Eetcafe Giethoorn bezocht. We hadden gereserveerd via Social Deal Zwolle.

Het was geweldig! Bij aankomst was al een tafel voor ons gereserveerd en gedekt.

Het personeel was erg behulpzaam, vriendelijk en spontaan.

De pannenkoeken keuze was onbeperkt en smaakten heerlijk.

De kinderen hebben gespeeld in de speeltuin en we staan samen met de Bever mascotte op de foto.

De rondvaart van een uur, met uitgebreide informatie over Giethoorn door stuurman Willem, was een belevenis!

Al met al een aanrader!

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 16-8-2017
    Hartelijk bedankt dat u het bedrijf op ons vakantiepark als goed heeft beoordeeld en een fijne dag hebt gehad! Wij gaan de complimenten aan ze doorgeven.

Giethoorn is leuk- vakantie park is minder.

primus, 13-8-2017
    • Activiteiten4
    • Onderkomen6

Huisjes zijn netjes maar wel heel erg klein.

Bedden en tafels ,stoelen en bank zijn netjes.

Horren in de ramen (erg nodig tegen de muggen bij al dat water) waren hier en daar kapot.

Bij aankomst moet je de auto erg ver weg parkeren en met een soort kruiwagens je bagage naar het huis je brengen (over erg smalle en zeer hoge bruggen) en dit is zeer ongemakkelijk ook omdat over de smalle paden ook erg veel toeristen lopen.

Privé op de veranda zitten gaat niet ,vooral als je de pech hebt dat deze aan de kant van het slootje en looppad is.

De bootjes zijn niet in goede technische staat ,ze zijn behoorlijk aan slijtage onderhevig wat betreft de stuur installatie en de staat van de accu.

De accu van ons bootje was na 2 uur varen zo goed als leeg en daarna, na een hele nacht en ochtend laden ,nog steeds niet goed opgeladen.

Dit bij de receptie gemeld en daarna werd ons door een medewerker die het bootje had "nagekeken"gezegd dat deze in orde was.

Gevolg was dat we direct daarna ,op het meer, bijna zonder stroom zaten en op het laatste beetje spanning in de accu weer net terug konden varen.

Restaurants zijn om 19:00 uur bijna allemaal en om 20:30 uur allemaal gesloten wat raar is in een toeristisch gebied als dit.

Bij vertrek waren er geen Kruiwagens voor de bagage te vinden waardoor we 3 keer met bagage naar de parkeerplaats moesten lopen (wat toch nog een behoorlijk eindje is en daardoor ook behoorlijk zwaar).

Verder zijn er nog veel kleine ergnissen zoals geen zeep bakje in de douche,geen stopcontact op normale hoogte om je telefoon aan op te laden,een wel erg donker keukentje... enz.

We gaan hier geen tweede keer meer heen en dat is jammer want de omgeving (giethoorn) is wel heel gezellig.

Gereisd met vrienden in juli 2017
    Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 16-8-2017

Wij willen u bedanken voor het delen van de ervaring die jullie hebben gehad op Vakantiepark Giethoorn en de omgeving.

Erg jammer om te lezen dat jullie veel hebben geërgerd tijdens het verblijf, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Een vakantie is er om te genieten! Ons team en medewerkers staan dan ook voor u klaar om tijdens uw verblijf eventuele problemen op te lossen, zodat u ook tijdens het verblijf nog van de oplossing kan profiteren.

Qua parkeren en bruggetjes kunnen wij weinig tot niks aan doen. De bruggetjes en het water zijn juist de kenmerkende eigenschappen van Giethoorn.

Het dichtstbijzijnde parkeerterrein (450 meter verwijderd van het park) is bij Restaurant 't Vonder. Hier ontvangen onze gasten ook een parkeerkaart voor.

Wat veel gasten doen, is met het bootje varen naar de parkeerplaats en vandaar de spullen vervoeren naar de woning! Een leuke, efficiënte en vooral passende wijze! Dit had u wat moeite en tijd bespaard.

Vervelend dat u pech heeft gehad met de elektrische sloep. Onze medewerkers van de technische dienst hebben onderhand veel ervaring betreft de boten, daarom staan zij graag voor u klaar om te helpen en eventueel problemen op te lossen. Dit hebben zij tijdens uw verblijf ook gedaan, maar helaas meerdere malen.

We hopen dat u, naast alle minpunten, toch nog heeft kunnen genieten en kunt terug kijken op een fijn verblijf!

Hartelijke groet,

Team Vakantiepark Giethoorn

topper

Giovanni Roegiers, 11-8-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen8

Vakantiepark Giethoorn is zeker aan te raden bij een verblijf aan Giethoorn . Je verblijft aan het meer en hebt een eigen sloep ter beschikking wat net de extra is die je nodig hebt . enige 2 min punten zijn 1 de korte incheck tijd ( tussen 15:00 en 18:00 uur ) zeker voor mensen die van buiten nederland komen is dit moeilijk haalbaar en al zeker niet als je niet op de hoogte werd gebracht over sluitingsuur receptie . en 2 we hadden geboekt via touroperator en buiten een factuur en in en uitvhecktijd geen info gekregen . weet niet of dit altijd zo is of dat ze enkel ons vergaten maar was toch jammer meer info had ons ook 30€ aan parkingkosten kunnen besparen aangezien we telkens betaalden voor de uitrit tetwijl we zonder ons weten in het bezit waren van een badge om op en af te rijden .
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
    Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 16-8-2017

Beste Giovanni, hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring van jullie verblijf op Vakantiepark Giethoorn! Wat fijn dat jullie het verblijf als goed waarderen, ondanks de twee minpunten.

Wij voorzien onze touperoperators van alle belangrijke (aanreis)informatie voor onze gasten. Helaas hebben wij geen invloed op wat zij communiceren naar de gasten die via hen hebben geboekt.

Wij informeren onze gasten bij de receptie, op dag van aankomst of de dag erna wanneer mensen buiten openingstijden aankomen, graag!

We hopen dat jullie nog lang kunnen nagenieten van jullie vakantie en wellicht tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Vakantiepark Giethoorn

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Giethoorn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Giethoorn in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Giethoorn scoort een 8.97 uit 10 op basis van 174 reviews.