Uitstekend

Zoover award

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Giethoorn***** bij :

168 reviews over Vakantiepark Giethoorn in het Nederlands

Fantastische park en behulpzame mensen

Wouters, 17-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een behulpzame mensen van het park

Knie was op slot geslagen en moest naar het zkh mensen hebben geholpen met het vervoer van mij over het water naar de ambulance super service en bij terug komst nog een kaartje met beterschap en chocolatjes super hartelijk dank daarvoor

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig

Willem, 14-8-2017

Op vrijdag 11 augustus hebben we Eetcafe Giethoorn bezocht. We hadden gereserveerd via Social Deal Zwolle.

Het was geweldig! Bij aankomst was al een tafel voor ons gereserveerd en gedekt.

Het personeel was erg behulpzaam, vriendelijk en spontaan.

De pannenkoeken keuze was onbeperkt en smaakten heerlijk.

De kinderen hebben gespeeld in de speeltuin en we staan samen met de Bever mascotte op de foto.

De rondvaart van een uur, met uitgebreide informatie over Giethoorn door stuurman Willem, was een belevenis!

Al met al een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2017
    Vakantiepark Giethoorn,
    Hartelijk bedankt dat u het bedrijf op ons vakantiepark als goed heeft beoordeeld en een fijne dag hebt gehad! Wij gaan de complimenten aan ze doorgeven.

Giethoorn is leuk- vakantie park is minder.

primus, 13-8-2017
    • Activiteiten4
    • Onderkomen6

Huisjes zijn netjes maar wel heel erg klein.

Bedden en tafels ,stoelen en bank zijn netjes.

Horren in de ramen (erg nodig tegen de muggen bij al dat water) waren hier en daar kapot.

Bij aankomst moet je de auto erg ver weg parkeren en met een soort kruiwagens je bagage naar het huis je brengen (over erg smalle en zeer hoge bruggen) en dit is zeer ongemakkelijk ook omdat over de smalle paden ook erg veel toeristen lopen.

Privé op de veranda zitten gaat niet ,vooral als je de pech hebt dat deze aan de kant van het slootje en looppad is.

De bootjes zijn niet in goede technische staat ,ze zijn behoorlijk aan slijtage onderhevig wat betreft de stuur installatie en de staat van de accu.

De accu van ons bootje was na 2 uur varen zo goed als leeg en daarna, na een hele nacht en ochtend laden ,nog steeds niet goed opgeladen.

Dit bij de receptie gemeld en daarna werd ons door een medewerker die het bootje had "nagekeken"gezegd dat deze in orde was.

Gevolg was dat we direct daarna ,op het meer, bijna zonder stroom zaten en op het laatste beetje spanning in de accu weer net terug konden varen.

Restaurants zijn om 19:00 uur bijna allemaal en om 20:30 uur allemaal gesloten wat raar is in een toeristisch gebied als dit.

Bij vertrek waren er geen Kruiwagens voor de bagage te vinden waardoor we 3 keer met bagage naar de parkeerplaats moesten lopen (wat toch nog een behoorlijk eindje is en daardoor ook behoorlijk zwaar).

Verder zijn er nog veel kleine ergnissen zoals geen zeep bakje in de douche,geen stopcontact op normale hoogte om je telefoon aan op te laden,een wel erg donker keukentje... enz.

We gaan hier geen tweede keer meer heen en dat is jammer want de omgeving (giethoorn) is wel heel gezellig.

Gereisd met vrienden in juli 2017
    Vakantiepark Giethoorn,

Wij willen u bedanken voor het delen van de ervaring die jullie hebben gehad op Vakantiepark Giethoorn en de omgeving.

Erg jammer om te lezen dat jullie veel hebben geërgerd tijdens het verblijf, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Een vakantie is er om te genieten! Ons team en medewerkers staan dan ook voor u klaar om tijdens uw verblijf eventuele problemen op te lossen, zodat u ook tijdens het verblijf nog van de oplossing kan profiteren.

Qua parkeren en bruggetjes kunnen wij weinig tot niks aan doen. De bruggetjes en het water zijn juist de kenmerkende eigenschappen van Giethoorn.

Het dichtstbijzijnde parkeerterrein (450 meter verwijderd van het park) is bij Restaurant 't Vonder. Hier ontvangen onze gasten ook een parkeerkaart voor.

Wat veel gasten doen, is met het bootje varen naar de parkeerplaats en vandaar de spullen vervoeren naar de woning! Een leuke, efficiënte en vooral passende wijze! Dit had u wat moeite en tijd bespaard.

Vervelend dat u pech heeft gehad met de elektrische sloep. Onze medewerkers van de technische dienst hebben onderhand veel ervaring betreft de boten, daarom staan zij graag voor u klaar om te helpen en eventueel problemen op te lossen. Dit hebben zij tijdens uw verblijf ook gedaan, maar helaas meerdere malen.

We hopen dat u, naast alle minpunten, toch nog heeft kunnen genieten en kunt terug kijken op een fijn verblijf!

Hartelijke groet,

topper

Giovanni Roegiers, 11-8-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen8

Vakantiepark Giethoorn is zeker aan te raden bij een verblijf aan Giethoorn . Je verblijft aan het meer en hebt een eigen sloep ter beschikking wat net de extra is die je nodig hebt . enige 2 min punten zijn 1 de korte incheck tijd ( tussen 15:00 en 18:00 uur ) zeker voor mensen die van buiten nederland komen is dit moeilijk haalbaar en al zeker niet als je niet op de hoogte werd gebracht over sluitingsuur receptie . en 2 we hadden geboekt via touroperator en buiten een factuur en in en uitvhecktijd geen info gekregen . weet niet of dit altijd zo is of dat ze enkel ons vergaten maar was toch jammer meer info had ons ook 30€ aan parkingkosten kunnen besparen aangezien we telkens betaalden voor de uitrit tetwijl we zonder ons weten in het bezit waren van een badge om op en af te rijden .
    Vakantiepark Giethoorn,

Beste Giovanni, hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring van jullie verblijf op Vakantiepark Giethoorn! Wat fijn dat jullie het verblijf als goed waarderen, ondanks de twee minpunten.

Wij voorzien onze touperoperators van alle belangrijke (aanreis)informatie voor onze gasten. Helaas hebben wij geen invloed op wat zij communiceren naar de gasten die via hen hebben geboekt.

Wij informeren onze gasten bij de receptie, op dag van aankomst of de dag erna wanneer mensen buiten openingstijden aankomen, graag!

We hopen dat jullie nog lang kunnen nagenieten van jullie vakantie en wellicht tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Mooi Vakantiepark met eigen sloepje

Brigit, 8-8-2017
    • Activiteiten6
    • Onderkomen10

De periode dat wij er zaten van 21 juli-31 juli 2017 was het best wel redelijk weer op wat beste buien na dan en moet je niet net in je bootje zitten,je kunt heerlijk varen in de buurt en ook je boodschappen halen bij de plaatselijke supermarkt wel wat duur maar dat is in het buitenland ook,in je chalet zit een combi-oven en daar hebben wij best wel veel gebruik van gemaakt,Lekker onze eigen warme broodjes in de ochtend/middag maar je kunt ook broodjes bestellen in het eetcafe.

Ook wel wat pech gehad met ons sloepje maar dit werd dan ook wel weer opgelost,onze hond was gek op varen en zat er als eerste in,je bagage kun je ook heel handig vervoeren met je sloep ipv over die brug want dat is erg onhandig met die bagagekarren (niet geschikt voor rolstoelen)Ons chalet Reiger 4 pers.was lekker dichtbij nr 3 voorkant aan een rustig stukje sloot met kwetterende eenden s'morgens,Het zijn fijne chalets met 2 badkamers maar wat we wel misten bedlampje(s) en een lampje onder de keukenkastjes(erg donkere keuken)

Wei weet tot oot.

Vakantiepark Giethoorn,

Wij willen u van harte bedanken voor het delen van uw ervaring op Vakantiepark Giethoorn! Fijn dat jullie het verblijf met een 8 waarderen!

Hopelijk tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

fanatastisch park

berry.van.dam, 7-8-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

echt een fantastisch park super ligging schone chalets ruimte genoeg om je chalet leuk bootje er werden ook dingen georganiseerd voor de kleine kinderen jammer dat het restaurant vroeg sluit maar dat is eigenlijk in heel giethoorn eten vonden wij niet bijzonder maar een goede prijs kwaliteit ontbijtservice was top enige als tip plaats kluisjes in de chalets dan hoef je niet al het waardevolle mee te slepen dus hou je van rust water en veel ruimte ga er lekker heen en ervaar dit prachtige park
    Gereisd familie in augustus 2017
    Vakantiepark Giethoorn,
    Hellen hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten. Graag tot ziens!

Relaxt

Claudia, 5-8-2017
    • Activiteiten5
    • Onderkomen8

De service is super.

Bagagekarretjes waren prima op orde.

Vakantiepark Giethoorn,

Wat fijn om te lezen dat jullie de service als super hebben ervaren! Helaas zijn niet alle onderdelen als voldoende beoordeeld. U mag altijd de toelichting op dit onderdeel aan ons doorgeven per e-mail, zodat wij hier in kunnen verbeteren in de toekomst.

Hartelijke groet, team Vakantiepark Giethoorn

Geweldig!

Jacqueline Bruggink, 31-7-2017
    • Activiteiten6
    • Onderkomen10

Alle medewerkers erg behulpzaam en vriendelijk. Huisje erg schoon, tuinen netjes onderhouden. Nog nooit zo tevreden geweest.
    Vakantiepark Giethoorn,
    Wat vinden wij dit fijn om te lezen Jacqueline! Super dat jullie het verblijf en de service als prettig hebben ervaren! Bedankt voor jullie verblijf en graag tot een volgende keer!

Heerlijk aan het water

Nans, 30-7-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Huisje was prachtig, schoon en alle spullen goed verzorgd. Lekkere bedden, schone matrassen en dekbedden, goede douches met thermostaatkranen. Het enige belangrijke dat wij misten waren rookmelders (eigenlijk noodzakelijk) en bedlampjes (luxe probleem, maar toch).

Bootje was erg fijn om eropuit te kunnen wanneer je maar wilt, alleen zat bij ons het weer wat tegen. Veel buien, maar tussen de buien door toch leuke tochtjes gemaakt.

Wij hebben 1x bij het eetcafe gegeten, prima maar niet heel bijzonder. Giethoorn heeft restaurantjes zat waar je zo heen loopt. Italiaan Fratelli aanrader.

In de omgeving ook genoeg leuke dingen te doen, dus wellicht ooit voor herhaling vatbaar.

Parkeerterrein is idd stukje verder en met je bagage wel gedoe op aankomst- en vertrekdag, maar met het bootje is het eigenlijk heel goed te doen. Neem de tijd en maak je niet druk, komt goed.

Vakantiepark Giethoorn,
    Nans, bedankt voor het delen van jullie ervaring tijdens het verblijf op Vakantiepark Giethoorn! Wat goed om te lezen dat jullie het als prettig hebben ervaren en terug kunnen kijken op een fijne tijd. Helaas hebben jullie het niet getroffen met het typische Nederlandse weer, daarom extra fijn dat jullie zo hebben genoten! Hartelijk bedankt en graat tot ziens

geweldig, centraal gelegen

yvonne hibbeler, 27-7-2017

mooie huisjes, allemaal aan het water, mooie prive stuk bij het huis. niet alles was even logisch in gedeeld.erg vriendelijk personeel, en genoeg te doen op het park.
    Gereisd met vrienden in juli 2017
    Vakantiepark Giethoorn,
    Yvonne wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van het verblijf op en rondom Vakantiepark Giethoorn! Bedankt voor het plaatsen van deze review en voor jullie verblijf!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Giethoorn in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Giethoorn scoort een 8.97 uit 10 op basis van 168 reviews.