Hotel Giethoorn ***

Giethoorn

6 reviews over Hotel Giethoorn in het Nederlands

Service

M de Jager, 16-8-2017

Probleem met kamer, binnen 1 uur nieuwe locatie geregeld en alweer superschoon en op mooie plek

Echt top geregeld

Gereisd met partner in augustus 2017

Dit nooit meer

Noel, 22-7-2017

De kamer op zich is niet slecht. Klein maar schoon. Maar hetgene wat het tot een verschrikking maakt is de gehorigheid. Het is verschrikkelijk. Je kan elke conversatie in elke kamer om je heen horen.

Wij mochten meegenieten van rochelende rokers en ruziende stellen en schreeuwende kinderen.. heerlijk voor je rustig weekendje uit.

Hier zullen we nooit meer heen gaan dat is een ding wat zeker is.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk schoon en fris hotel, Super vriendelijk!

Gera, 3-5-2017

In 1 woord een TOP hotel....
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fantastisch hotel

Vermeulen, 8-1-2017

Prachtige kamer, alles er op en er aan. Ontbijt voor twee was eender voor 4, teveel om op te eten.
    Gereisd met partner in mei 2016

Schitterende ligging

Gino François, 28-8-2016

Het ontbijt was zeer lekker, en werd elke ochtend vanaf 08.30 u. naar de kamer gebracht in een mand door een zeer vriendelijk personeelslid. Misschien een klein minpuntje, ik miste wel yoghurt, maar voor de rest was het perfect in orde. zeer lekkere broodjes, voldoende beleg, een eitje, schijfjes tomaat, enz... De ligging was perfect, vlak naast een bootjesverhuur, en vlak bij het circuit waar de verlichte gondels voorbij vaarden. De pilaar vonden we minder interessant, daar we er niet zo goed mee konden werken, we misten wel een persoonlijke receptie. We hebben in ieder geval zeer veel genoten van ons weekend in Hotel Giethoorn.
    Gereisd met partner in juli 2016

Prima hotel!.

Hotel Giethoorn (voorheen de Waterlelie), 31-5-2016

Wat een verrassing, wat een mooie kamer. Wij hebben geslapen in de Deluxe kamer, leuke inrichting, prima douche en wat een lekker bed. Het inchecken gaat via een computer, er is geen receptie en dat is prima. Het ontbijt werd gebracht in een mand en het was ruim voldoende. Als wij weer eens in de buurt zijn willen wij op zeker weer in dit hotel slapen.
    Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Giethoorn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giethoorn in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Giethoorn scoort een 7.95 uit 10 op basis van 6 reviews.