Camping De Stouwe

6,8

8 reviews over Camping De Stouwe in het Nederlands

Prima Camping

R.E. Jansen, 10-10-2016

Prima Camping, alle waar is naar zijn geld!!

Zeker geen chagarijnige eigenaren, als er wat is staan ze ook gelijk voor je klaar.

Mooie ruime plekken, ook aan het water met een eigen steigertje,en is het leuk om daar je eigen boot(tje) aan te leggen. Het sanitair is wel verouderd maar wordt goed schoon gemaakt.

Wij zijn voor de 2 de keer op deze Camping geweest en overwegen zelfs om volgend jaar een seizoens plaats te nemen.

Het is er mooi om te varen en te fietsen.

Negatieve reacties zeer zeker niet in 2016.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima camping

Ineke, 28-8-2016

Leuke camping aan water. Leuke speelse plekken. Goede sfeer. Vriendelijke eigenaren. Mooie fiets omgeving en heel dichtbij Giethoorn.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Ik begrijp die negatieve reacties niet zo goed.

Gerald, 29-8-2015

De ligging is prachtig en rustig gelegen. Een echte boerencamping die eenvoudig van opzet is.Het ziet er allemaal niet zo gelikt uit maar wat verwacht je van een boerencamping?

Bootje huren vanaf de camping prachtig toch?

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Geweldig

Karstens, 29-8-2015

Enorm naar ons zin. Mooie omgeving en heerlijk rustig.
Gereisd met partner in april 2015

Eens maar nooit meer!

J.h Velthuis, 5-8-2015

Man O man jaren geleden was dit waarschijnlijk een fijne camperplaats

Momenteel is alles verouderd, inclusief de beheerder. Een sjacherijnige oude beheerder die de gehele dag op zijn opoe fiets de boel in de gaten houd.

Geen glimlach of een hallo

Moeders is van het zelfde kaliber

Stroomvoorziening is geheel niet in orde, een oude rotzooi en gevaarlijk, misschien moet hier maar eens controle/ inspectie voorbij komen.

Wij hebben de indruk dat de eigenaars geïnteresseerd zijn in omzet.

Kort gezegd in het geheel de gehele camping een grote bende.

Doorrijden is mijn advies

Gereisd met partner in juli 2015

Nooit meer

Ganzeveld, 5-8-2015

Waardeloos niets inorde,vreselijke norse mensen.Sanitair uit het jaar nul,elektro niet inorde .Een puinhoop op de camping .Wifi oke.Het schoonmaken van het sanitair krijgt van mij ook een 3.Mijn advies doorrijden .
Gereisd met partner in juli 2015

Terug naar de oertijd!

Jan Krijbolder, 21-7-2014

Zeer oud sanitair, wel redelijk schoon. Overal rommel en ouwe spullen her en der verspreid over de camping. Het ergste is nog de eigenaar (opa) van de camping. Totaal niet gastvrij en mopperend. Overal plek, maar we mochten niet gaan staan waar we zelf wilden. We hadden op een ochtend besloten om te gaan, want het regende, maar we hadden de avond ervoor al moeten uitchecken!

Jaja, nooit meer naar De Stouwe. Deze camping is echt niet goed.

Gereisd met partner in januari 2014

De Stouwe is gezellig.

anne, 28-5-2011

Camping De Stouwe is een gezellige camping met gezelige beheerders en zij zorgen ervoor dat de gast een goede tijd bij hen doorbrengt en Giethoorn zelf is natuurlijk een lieflijk dorpje waar je je prima een aantal dagen kunt vermaken.
Gereisd met vrienden in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Stouwe in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Stouwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Stouwe scoort een 6.83 uit 10 op basis van 9 reviews.