8,3

WebsiteLink naar website

67 reviews over Hotel De Pergola in het Nederlands

Fantastisch plek

Egberink, 11-8-2017

Een goed en keurig hotel waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat

Zeker een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2017

Aardig personeel, geweldige plek!

Jansen, 9-8-2017

Ontvangst was heel hartelijk en gastvrij. Zonder vragen goede en duidelijke uitleg met kaart van Giethoorn! Hotel ziet er gezellig uit, kamer was klein, maar gezellig met fijne stoeltjes. Horren voor de ramen, top! Bed en beddengoed was helemaal fijn. Badkamer klein, uitleg erbij dat de badkamer nog opgeknapt moest worden.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met partner in augustus 2017

leuk en gezelling

Giesselink, 25-6-2017

Ligt mooi in het centrum van Giethoorn met grote parkeerplaats voor de deur
Gereisd familie in april 2017

Liever niet weer

Geocachers, 30-1-2017

De omgeving is mooi en het hotel ligt bij het ' centrum'

De kamer die wij kregen was echter erg gedateerd. Vinyl op de muur en badkamervloer. Spinnenweb op het plafond in de kleine badkamer. Schimmel op het douchegordijn, viezigheid onder de wc bril van de bruine wc.

Verder geen douchegel of shampoo en er kroop s avonds ineens een spin over het bed.

Ontbijt werd uitgelegd. Hierbij werd de ananas uit blik aangeduid als ' vers fruit'.

Koffie was prima!

Gereisd met partner in januari 2017

Zeer goed.

Daniël De Waele, 18-9-2016

Goede ontvangst, mooie , propere en goed onderhouden kamer, perfecte ligging direct aan een der kanaaltjes in Giethoorn.-

Auto kon gratis geparkeerd, in onmiddellijke nabijheid hotel.- Ontbijt en avondeten , voldoende en lekker.-Vriendelijke

uitbaters en personeel, zijn prijs meer dan waard.

Gereisd met partner in september 2016

Prachtige locatie voor een weekendje Giethoorn.

Jozef & Maria, 23-8-2016

Alles netjes en verzorgd, kamer qua prijs verhouding wat klein. (€100,-)

Mooie badkamer. Ontbijt redelijk maar te kleine uitstal. Beetje rommelig.

Verder best tevreden. Kom zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Teleurgesteld

Inge Bekker, 2-8-2016

De locatie was erg mooi. Het ontbijt was erg simpel maar wel goed. Het vernieuwde restaurant zag er mooi uit.

De kamer was erg klein en gedateerd. Ook was het er erg gehorig en heel warm, ondanks de ventilator op de kamer.

Ik miste een föhn in de badkamer en een extra spiegel in de kamer. Ik kon mijn make-up niet in de kamer doen omdat het licht daar erg slecht was en geen spiegel.

Het bed was zo slecht dat ik 2 nachten slecht geslapen heb. Ik lag namelijk helemaal in en kuil.

Om half elf 's mrgens werd er op de deur geklopt en een poging gedaan de deur te openen, door het kamermeisje. Ik kon nog net 'nee' roepen, anders had ze binnen gestaan. Nog geen tien minuten later probeerde ze het nog een keer, waarop ik geërgerd zei dat het nog geen elf uur was. Ik vond dit zeer storend en ronduit onbeschoft. Zo krijg je het gevoel dat ze je weg willen hebben.

Bij het uitchecken werd niets gevraagd en kregen we het idee dat ze ons liever kwijt dan rijk waren.

We hebben voor minder elders beter gehad. Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2016

Prettig en zeer gastvrij

Henk en Agnes Pol, 15-5-2016

Op het laatste moment besloten om op Hemelvaartsdag naar Giethoorn te gaan. En natuurlijk alles vol geboekt. Behalve Hotel Brasserie De Pergola die nog één eenpersoonskamer vrij hadden. Zij waren zo gastvrij om er voor ons een bed bij op te plaatsen zodat we toch nog een nacht konden overblijven. Helemaal top..
Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk genoten

Carola, 12-5-2016

4 dagen vertoeft in de Pergola. Ontvangst was wat koeltjes maar wel vriendelijk. Kwamen tot ontdekking dat er geen lift is. Moesten met zware koffers de trap op.Iets om rekening mee te houden als je minder te been bent. Kwamen op een modern ogende kamer deze was pas vernieuwd.dan is de gedateerde badkamer wel een beetje een domper. Douchegordijn was te smal om fatsoenlijk te kunnen douchen zonder alles nat te maken. Tv kijken was ook niet handig want die stond op buro opzij vsn het bed. Wel heerlijke bedden.vriendelijk personeel in de brasserie.lekker eten.heerlijke verse smoothies.verschillende terassen.leuke rondvaart. Ons verblijf was rond uit plezierig . als er hier en daar nog wat kleine aanpassingen worden is het helemaal super
Gereisd met partner in mei 2016

Super!

Anoniem, 23-4-2016

Leuk hotel, dicht bij het het centrum, superschone kamers, ontbijt prima en zeer vriendelijke personeel/eigenaars!!!! Wat wil je nog meer.
Gereisd familie in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Pergola*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Pergola in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Pergola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Pergola scoort een 8.34 uit 10 op basis van 69 reviews.