Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement De Lindenhof bij :

2 reviews over Appartement De Lindenhof in het Nederlands

GEWELDIG !

Miet, 14-6-2012

In één woord SUPER ! We kozen voor het arrangemens "24 u Martin", en wat een 24 uur!! Na een geweldige lunch nam chef Martine ons mee voor een boottocht op de grachten van Giethoren. Hij liet ons de mooiste plekjes zien en samen hadden we leuke gesprekken. Een 2 sterrenchef die even met ons gaat varen, nooit meegemaakt! En dan kwam het diner: prachtig, verfijnd en in juiste ballans. Bediening verliep ook zéér vlot en aangenaam. Dit is een goed geoliede machine die ons geenszinds het gevoel gaf van "klanten" maar eerder "vrienden". 's Morgens kwam er nog een 12 gangen ontbijt, wat ik nog nooit meegemaakt had. Superlatieven tot in de hoogste graad hiervoor en best grappig met een ontspannen Martin. Je ziet dat hier mensen werken met grote liefde voor het vak. Kortom een zeer warme plek waar je terecht komt. Een echte aanrader! Wij komen zeker terug! veel liefs, Miet
      Gereisd met vrienden in juni 2012

geweldig,hoop er nog eens naar toe te gaan!!

E.Griffioen-Ringk, 6-8-2010

geweldig hotel en restaurant. alles is tot in de puntjes verzorgd. een ongedwongen,gezellige sfeer.het beste hotel-restaurant met ster dat we tot nu toe hebben meegemaakt.je hebt er een 12 gangen-ontbijt voor 30 euro waar je U tegen zegt,terwijl in "gewone"4-sterren hotels vaak 25 euro wordt gerekend voor het ontbijt.
        Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Lindenhof in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Lindenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Lindenhof scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.