Camping 't Schuttenbelt

WebsiteLink naar website

45 reviews over Camping 't Schuttenbelt in het Nederlands

Schitterend, ruim en gezellig

Familie Boada, 28-8-2017

Genoten van de groene omgeving en de camping in onze zomervakantie bij camping ´t Schuttenbelt. Schoon, gastvrij, veel acitiviteiten voor kinderen, mooi zwembad en een aanrader voor iedereen .

Onze kinderen hebben genoten van de vele sport mogelijkheden en de activiteiten. Sport zoals, tennis, voetbal, basketbal,maar ook jeu de boules en spellen met andere camping gasten.

Sanitair goed verzorgd en ook de snacks waren goed en een mooie kantine gepresenteerd.

Veel fietsmogelijkheden in de omgeving met veel groen en ´knooppunt´fietsroutes rondom de camping

Zeker een aanrader voor de zomer maar ook voor lang weekends en/of meer dagen

Genoten van onze vakante!!!

Bedanke

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Optimaal genoten!

Sjef Dekkers, 25-8-2017

Dit jaar voor de derde maal op 't Schuttenbelt geweest. Genoten van onze vakantie. Heerlijk relaxt en alles schoon en plezierig. De kantine in de oude Twentse boerderij is zeer smaakvol verbouwd. Een pluim voor de beheerder. De omgeving is wonderschoon. En wij zijn best wat gewend in Zuid Limburg. We komen volgend jaar graag terug. Dank 't Schuttenbelt voor weer een heerlijke vakantie!!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Paul en Helen de Graeve, 18-8-2017

Fijn zwembad, schoon, ruime plaatsen, prachtige omgeving in Twente.

Veel te doen voor de kinderen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een plek om weer naartoe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super leuke camping!

Denise, 17-8-2017

Wat een leuke camping! We hebben echt genoten en heerlijk gegeten! Onze complimenten aan de eigenaar en zijn team! We komen zeker terug! Tot volgend jaar!
    Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke week gehad op 't Schuttenbelt

Van Beek, 14-8-2017

Afgelopen week stonden mijn man en ik met onze caravan op Vakantiecentrum 't Schuttenbelt. We hadden een mooie ruime plek met veel zon. Hoewel wij voornamelijk zijn wezen fietsen in de mooie omgeving hebben we gezien dat er van alles te doen was op het park. Kinderen kunnen zich hier prima vermaken met het zwembad, speelvelden en het animatieteam. De sanitaire voorzieningen waren goed voor elkaar. Schoon en voldoende in aantal. Wij hebben een heerlijke week gehad en ik denk dat we volgend jaar wel weer een weekje richting Enter gaan!
    Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit weer

Henk Huisintveld, 12-8-2017

Wij hebben deze camping bezocht van 15-07-2-17 t/m 05-08-2017

De keuze voor deze camping was omdat het een Anwb gecertificeerd was en de faciliteiten die deze camping had.

Dit is ons heel erg tegengevallen, we werden wel er aardig ontvangen door een ouder echtpaar ( vaste camping gasten) omdat de campingeigenaar met zijn vrouw op vakantie was. ( Dit mocht niemand weten maar zoiets gaat toch als een lopend vuurtje rond onder de gasten).

Hoe kun je als campingbaas in het hoogseizoen in vredesnaam je camping verlaten wat erg onverantwoord en onvoorstelbaar is ten opzichte van uw campinggasten vooral bij een kalimiteit

Er zou aan faciliteiten een groot zwembad zijn met glijbaan + een peuterbadje.

Er is wifi gratis voor de campinggasten.

Er is CAI aansluiting op elke ruime kampeerplaats.

Er is een afvoer + kraan op elke kampeerplaats.

Het water dat door de mooie glijbaan loopt werkt s'morgens niet, ook al zijn de temperaturen ongeveer 23/24 graden.

Het peuterbad is niet gevuld met water ondanks dat er peuter aanwezig waren op de camping de campingbaas vond dat niet nodig daar er weinig peuters aanwezig waren is mij verteld door een vaste gast.(dus een peuter onvriendelijke campingbaas )

De wifi !!! die iedere gast gratis krijgt werkt als dikke stront door een trechter het werkt meer niet dat wel ondanks dat wij ongeveer 20 meter van de wifi antenne van het toiletgebouw stonden. ( vooral gasten die een prepay abonnement hebben,hebben daar erge last van ).

De CAI aansluiting zit er wel maar men moet een TV hebben die niet ouder is als 4 jaar ( anders werkt het niet ) vaste kampeerders weten dat al en hebben Digitenne of een schotel meegenomen

Uw TV moet Digitaal zijn wordt gezegd nou er waren gasten aanwezig die een digitale TV hadden en nog geen 4 jaar oud was en werkte ook voor geen meter. ( slechte zaak campingbaas gauw weer overstappen op de kabel i.p.v. een schotel dat is de oorzaak volgens de vaste gasten)

Het enige wat wel goed functioneerde was het afvoerputje van de plek die wij hadden, want de kraan op onze plek was stuk ( dolgedraaid door de vorige gast waarschijnlijk) wij hebben 4 dagen moet wachten tot dat een nieuwe kraan werd gemonteerd.

Wij waren voor schoon en drinkbaar water aangewezen op de kraan van onze zeer vriendelijke overburen.

Een afvalbak op de zonneweide heeft 3 weken nokvol gezeten met afval en lege flesjes voordat hij geleegd werd.

( dit trekt toch ongedierte aan vooral wespen, de gasten die in de omgeving van de afvalbak staan zullen dit niet prettig gevonden hebben).

Op een warme dag kocht ik bij de snackbar een Cornetto voor mijzelf en mijn vrouw de hoorn was zo zacht als boter dit moet knapperig zijn ( verhaal gehaald bij de campingbaas die zei dat deze ijsjes van Hemelvaart/ Pinksteren waren, jazeker van het jaar 2016 wat dan niet meer verkocht mag worden over datum noemen ze dat )

Mijn advies aan nieuwe gasten voordat U gaat boeken op 't Schuttenbeld bezoek de camping eerst en vraag de campinggasten of ze bezwaren hebben over de faciliteiten van de camping.

Al met al is mijn conclusie dat deze Camping 't Schuttenbeld in Enter Anwb onwaardig is.

Anwb kijk de volgende keer eens kritisch naar deze punten wij hadden deze camping geboekt op Uw aanraden, maar ons zien ze hier nooit weer ondanks dat wij al ruim 40 jaar campings bezoeken met de caravan in Europa en Nederland en nog nooit zo'n slechte camping gehad.

Bij de campingbaas hoeft U niet aan te komen hij wimpelt ieder klacht van de hand of heeft hij er wel een smoes voor.

Groeten Henk

Gereisd met partner in juli 2017

Gemoedelijk, gezellig en zeer netjes

Nuria & Patrick, 8-8-2017

Zeer aardige en gastvrije eigenaars, veel mensen die terugkomen en veel gelukkige gasten op de campintg. Kids animatie leuk voor de kleine kids. Ook leuk terugkomende activietien, fietspuzzeltocht, playbach show & Bingo.

Veel fietsmogelijkheden & schone faciliteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Kom ik zeker terug!

Ton49, 3-7-2016

Ligging is erg mooi, schaduw, zon wat je maar wilt. Beheerdersechtpaar (in voor- en najaar) is zeer vriendelijk, behulpzaam en gastvrij, je voelt je thuis. Enter ligt vlakbij, ca. 2 km, winkels volop. Rijssen is iets verder, ca. 8 km, maar meer dan de moeite waard.

Enige minpuntje is de hond van de eigenaar, deze loopt los over het terrein en zat opeens achter onze kat aan die wél aan een lijn vast zat.

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastich

Gerard en Ria Abma, 14-5-2016

Wat een prachtige camping. Zeer goed onderhouden en hele vriendelijke beheerders die zeer behulpzaam zijn. Meneer heeft ons veel verteld over het bestaan van de camping wat wij erg leuk vonden. 1 minpunt de WiFi is bagger het zou fijn zijn dat daar wat aan gedaan zou worden. Wij zijn bij goed weer volgend jaar met Hemelvaart weer van de partij.
    Gereisd met partner in mei 2016

Zeker een aanrader!

Lisa, 30-7-2015

Bij aankomst werden we prettig ontvangen door de beheerder. We kregen veel informatie over de camping en de omgeving. Ook hadden we een fijne ruime plek. Er was een fijne sfeer op de camping. We zijn 1,5 week verbleven. Zowel wij als de kinderen hebben volop genoten. Ze konden lekker sporten. Tennis, zwemmen, voetbal en jeu de boules. Er zijn dus veel mogelijkheden. De omgeving is prachtig en de lokatie is daarvoor ideaal. In de kantine is het nodige te krijgen , ook snacks. Het sanitair was altijd schoon. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping 't Schuttenbelt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Schuttenbelt in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Schuttenbelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Schuttenbelt scoort een 8.52 uit 10 op basis van 46 reviews.