9,2

Uitstekend

5 reviews over Appartement Reggedalhoeve Boerderijappartementen in het Nederlands

comfortabele boerderijappartementjes

desmedt patrick, 10-10-2012

Wij hebben een midweek in één van deze heel goed ingerichte, gezellige boerderijappartementjes verbleven en hebben het heel erg naar onze zin gehad. Ik zit in een rolstoel en alles was goed ingericht, mooie ruime slaapkamer, goede badkamer, alleen stond er in de slaapkamer beneden een dubbel bed wat voor ons niet zo handig was! De boerefamilie was heel vriendelijk en wou er andere éénpersoonsbedden plaatsen! Voor ons was dit niet echt nodig maar moesten er nog rolstoelgebruikers willen reserveren die liever éénpersoonsbedden hebben, eventjes vooraf navragen! Wij vonden alles heel erg goed, top, voor een mooie rustige vakantie in de Achterhoek.
Gereisd met partner in januari 2012

Prima locatie

R. Boumans, 8-5-2012

De huisjes waren dik voor mekaar, super schoon en voorzien van alle gemakken. 's-Morgens een keurig ontbijt. Geweldige natuur vlakbij en ook volop ke uze uit leuke restaurants. De kinderen vonden de koeien ook erg interssant. We hebben een prima weekend gehad.
Gereisd met vrienden in april 2012

Rust, ruimte en ontspanning

Fam Selser-Aarse, 27-3-2012

Wij hebben een heerlijke, rustige midweek gehad op Reggedalhoeve.

Vrij uitzicht, heerlijk gefietst.Enter is een leuk dorp.

Aangezien wij stralend lenteweer hadden, zag alles er leuk uit, met regen zal het stukken minder zijn.

Het huis is van alle gemakken voorzien, wel oubollige meubels.

Doorgezakte leren bank, niet comfortabel.

Heerlijke inloopdouche, vloerverwarming, kortom via veiling goed te doen, anders te duur.

Gereisd met partner in maart 2012

Reggedalhoeve Enter

Richard Schuurhuis, 2-3-2012

Zeer lux en mooi huisje. Van alle gemakken voorzien.
Gereisd met vrienden in februari 2012

Heerlijk buitenleven, rust en ruimte

Jeannette Meijer, 18-2-2012

Op Boerderij appartementen Enter is het heerlijk vertoeven voor wie van rust, ruimte en van de natuur houdt. 's-Morgens wakker worden van het geloei van de koeien en de haan waar is dat nog mogelijk?

De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij. Dit was de 2e keer dat ik hier geweest ben en ik ga zeker nog eens terug. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien met een uitgebreid inventaris. Alles schoon en goed verzorgd. De bedden zijn van een uitmuntende kwaliteit, dat moet gezegd worden want dat vindt je niet overal. De appartementen zijn gelegen op de boerderij zodat het boerenleven aan je voorbij trekt, erg leuk om mee te maken. Kinderen (en volwassen) kunnen van dichtbij de koeien en kalfjes bekijken. De boer is altijd bereid om toelichting te geven over zijn bedrijf. En er worden natuurlijk kalfjes geboren, een hele happening om dit mee te maken.

Gereisd met partner in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Reggedalhoeve Boerderijappartementen in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Reggedalhoeve Boerderijappartementen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Reggedalhoeve Boerderijappartementen scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.