9,7

Uitstekend

• Activiteiten9,2
  • Onderkomen9,9

66 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Rheins in het Nederlands

Fantastisch huis echt een aanrader!

ria, 12-7-2011

wij zaten in een appartement voor 10 personen, opa, oma, 3 dochters en 5 kleindochters ( tussen de 5 en 12). Schitterend huis, mooi ingericht, goed bedden echt heel compleet. Gastvrije ontvangst, voor mijn vader werd er speciaal een visplek ingericht compleet met stoel!! de kids hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin en op de kinderboerderij! ook heerlijk gegeten op het terras! kortom een fantastische week gehad!
Gereisd met vrienden in juli 2011

Super plek voor gezinnen

Familie Zandvoort, 14-4-2011

Hebben een leuk weekend gehad op Landgoed Het Rheins. We waren met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen. WErden zeer gastvrij ontvangen en koffie en krentenwegge stond voor ons klaar in het huisje. Het huisje was zeer ruim en kindvriendelijk. (trap hekje, kinderstoel etc) De kinderen hebben zich uitstekend gemaakt op de speeltuin en kinderboerderij die voor de deur ligt, ideaal!

Zijn van plan dit najaar weer een weekend te komen.

Gereisd familie in maart 2011

Modern ingericht, rustig gelegen, kindvriendelijk

JeroenSerpil, 8-1-2011

Heerlijk weekje met kerst en veel sneeuw in dit modern, kindvriendelijk ingericht (IKEA) en ruim huisje. Kerstboom en kersstukje bij aankomst, later een kerststol en wijn.

Elke dag werd tot aan voordeur (!) sneeuwvrij gemaakt. Kinderboerderij voor de deur; ideaal. Ligging is rustig; van het kleine stukje snelweg A1 wat je ziet, heb je totaal geen last.

Gastvrij en vriendelijke eigenaars.

Het Twentse ontbijt bestellen is een aanrader.

(Gratis) draadloos internet deed het even niet; meteen actie !

Gereisd familie in december 2010

Heerlijk plekje voor een lang weekend!

Kelle, 25-11-2010

Wij hebben hier onlangs een heerlijk weekend doorgebracht. De appartementen zijn heel goed ingericht en van alle comfort voorzien. Zeker met kinderen is dit een aanrader. Alles (bedje, badje, stoel, commode) is aanwezig en met een kinderboerderij en speeltuin voor de deur kunnen ze heerlijk spelen. Ook in het restaurant is leuk kinderhoekje en kun je lekker eten (op babyfoon afstand ;-) Het personeel was heel vriendelijk.
Gereisd familie in oktober 2010

Een prachtig en compleet huis.

W. Heijboer, 31-7-2010

Mooi complex in een heel mooie omgeving. De ontvangst was bijzonder gastvrij. Prachtige kinderboerderij tegenover de huizen. Perfect startpunt voor een geweldige fietsvakantie.
Gereisd met partner in juli 2010

superplek voor gezinnen, geweldige service

M. Schenkel, 26-7-2010

Wij waren de eerste bewoners van de nieuwe boerderij appartementen. Bij aankomst waren we even verrast dat de lokatie zo dicht bij de snelweg lag, maar daar hebben we eigenlijk geen last van gehad. De eigenaars waren de gehele week zeer hulpvaardig, niets was hun teveel, altijd vriendelijk, altijd bereid om een toelichting te geven, vragen te beantwoorden of iets extra's te doen. Kortom, we zijn een week lang verwend! De combinatie van kinderboerderij en speeltuin was ideaal voor onze kinderen (3,2 en 1 jaar), we hadden vanuit het appartement uitzicht op de speeltuin, geen verkeer, kortom: pa en ma hadden ook vakantie. Vanuit Enter zijn vele tochtjes te maken, een mooi vakantiegebied, zeker als het weer ook meezit.

Al met al hebben wij genoten van 1 weekje Het Rhein, een aanrader voor iedereen!!

Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Het Rheins in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Het Rheins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Het Rheins scoort een 9.66 uit 10 op basis van 68 reviews.