9,7

• Onderkomen9,9

66 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Rheins in het Nederlands

fabelachtig fantastisch

Danny, 23-11-2012

De ontvangst was gewoon super alles in een zeer nette en schone staat buiten was het vrij koud en voor de rokers kregen we een grote vuurkorf met voldoende hout om de nacht door te komen de kinderen konden de hele dag vermaken in de speeltuin en de kinderboerderij simpel gewoon fantastisch.
Gereisd met vrienden in november 2012

Fantastische accomodatie

Martin, 22-9-2012

Appartementen van alle comfort voorzien. Gezellige inrichting en ruim. Ligging is uitstekend. Genoeg in de omgeving te doen voor jong oud. Ook echt een aanrader voor grotere groepen tot 16 personen.
Gereisd met vrienden in september 2012

in 1 woord: WAUW!

evacialkmaar, 11-8-2012

Ik heb al heel veel accomodaties gezien, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt! Ik ben best kritisch, dit is mijn eerste 10. Zo mooi ingericht, ik zou er wel willen wonen.. alles, maar dan ook alles van Ikea, ja zelfs gordijnen, placemats, echt alles, tot de spaarlampen aan toe! heerlijke boxspringbedden van 2.20 lang, al opgemaakt bij aankomst. heerlijk rustig, groen-bewust (6 ikea-emmers in de trapkast voor het scheiden van je afval) en erg aardige mensen. Supercompleet, als we weer in die richting gaan weet ik al waar we slapen.

Genieten met een hoofdletter G

Familie Jansen-De Visser, 10-8-2012

We hebben ontzettend genoten in het Twentse landschap. We hadden niet gedacht dat de kinderen zich zo goed zouden vermaken op de kinderboerderij, ze waren er niet uit we te slaan. We waren een week met z;n zessen met opa en oma en die hebben zich ook prima vermaakt. Het huis is heerlijk ruim en het was erg netjes en schoon. Een echte aanrader als je van rust en ruimte en kleinschalig houdt. De kinderen hadden ook snel vriendinnetjes gemaakt en hadden veel moeite met afscheid nemen.

super

both, 10-8-2012

Super netjes en lekker schoon. Lekker praktische en toch gezellig ingericht.

Heerlijk uitzicht achter op de weilanden en schapen en aan de voorkant gezellig de kinderboerderij en de speeltuin.

Net buiten het dorp maar goed aan te fietsen, Mooie en rustige omgeving.

Leuke ontvangst met twentsbrood en koffie.

Echt genoten!

Super voor de komende 20 jaar

van berkel, 21-7-2012

Wij komen hier al voor het 3ejaar vorig jaar 2 keer dus totaal al voor de 4e keer echt een fantastische stek voor ons en de kids alle gemakken aanwezig, erg vriendelijke ontvangst, niets is teveel kortom erg gastvrij.
Gereisd familie in juli 2011

zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien

Y. van der Rest, 5-5-2012

2 aan elkaar gekoppelde huizen gehuurd (nr 1 en 2) hierdoor kregen we een zee van ruimte en kon het gezelschap zich ook opsplitsen. Vooral fijn met gamende kinderen in combinatie met oudere mensen!
Gereisd familie in april 2012

Geweldig mooie accommodatie!

Familie Romeijn, 23-4-2012

Via internet hebben we deze appartementen gevonden, komt ook helemaal overeen met de impressie die wordt weergegeven op de site. Erg kindvriendelijk en veilig. Het appartement is tevens zeer geschikt voor rolstoelgebruikers. De eigenaren van deze accommodatie zijn erg vriendelijk en gastvrij.
Gereisd met vrienden in april 2012

Aanrader

Marc, 30-8-2011

Zijn een midweek hier geweest. Een echte aanrader, ligging is perfect als uitvalbasis voor wat leuke routes te gaan fietsen. Kinderen kunnen er perfect spelen (ligt ook niet langs een drukke weg)...Ondanks het mindere weer super week gehad. Zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd familie in augustus 2011

Mooi, schoon en rustig appartement!

Tanja, 12-8-2011

Na rondgekeken te hebben zijn we dit jaar maar weer eens in Nederland gebleven. Via boekingssite AanZee een appartement geboekt op dit landgoed. Met 3 kids van 5, 4 en 1 jaar is dit echt een aanrader, speeltuintje en kinderboerderij op zichtafstand en een goed restaurant erbij gelegen. Gewoon een mooie omgeving. Wel direct aan de A1 waar je alleen op de slaapkamers bij openstaande ramen wel last van hebt maar met dichte ramen helemaal niet. Ramen open is sowieso niet aan te bevelen vanwege de muggen aanval die je dan te verduren krijgt.. De ontvangst was gastvrij, zeker geen centerparcs drukte!

Dan over Aanzee: Tijdens de boeking gesprekken werd ons verzekerd dat wij een hoekhuisje zouden krijgen. dit bleek niet het geval te zijn bij aankomst! Direct met dhr Mol overlegd en hij kon er verder niets aan doen daar ze vol zaten. AanZee gaf telefonisch geen oplossing en ze hebben de verbinding verbroken tijdens het gesprek.

Ik zou dus voor rechtstreekse boeking gaan bij het rheins!

Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Het Rheins in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Het Rheins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Het Rheins scoort een 9.66 uit 10 op basis van 68 reviews.