9,7

• Onderkomen9,9

66 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Rheins in het Nederlands

Hele mooie accomodatie

Roland maas, 17-9-2013

Prima plek om met kids (kleine kids) door te brengen!

Rustige omgeving!

Gereisd familie in juli 2013

Wederom fantastisch

van berkel, 9-8-2013

Het blijft voor ons en de kinderen telkens en feest om naar het rheins te gaan, de kinderen beginnen al te juichen als we geboekt hebben, nu al 6 keer geweest, en nog steeds allemaal enthousiast, we zijn 17 dagen geweest, en hebben het gevoel, maar een week geweest te zijn de tijd vloog voorbij, voor ons is vakantie dus naar het rheins in enter,
Gereisd familie in juli 2013

Geweldige plek

R. Kooistra, 1-7-2013

We hebben met 15 personen een weekend doorgebracht in de appartementen van Landgoed Het Reins.

Prachtige ruime appartementen zeer compleet ook voor kleine kinderen. Alles zag er proper en fris uit.

De omgeving is prachtig en het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

De kinderen genoten van de kinderboerderij en de speeltuin en de barbecue die bij ons appartement bezorgd werd was uitstekend verzorgd.

Iedereen uit onze familie voelde zich direct thuis.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Groepsaccomodatie gehuurd zakelijk

Monique Hulleman/VNOG, 4-6-2013

Het weer liet ons in de steek. Maar de locatie en de service/klantvriendelijkheid hebben dit meer dan goed gemaakt.

Deze locatie is goed te gebruiken om met een groep (buiten de werkomgeving) van gedachten te wisselen.

Wij houden deze locatie zeker in gedachten voor toekomstige bijeenkomsten.

Gereisd zakelijk in mei 2013

Mooie en kindvriendelijke plek.

Bas, 22-5-2013

Meerder appartementen en in het totaal 22 kamers. Dus in ons geval met 11 stellen en totaal zo'n 25 kinderen precies goed om alle appartementen af te huren en een totaal arrangement af te spreken, incl. eten, huifkarrenrit, accommodatie, etc. Lekker diner en goede lunch/broodjes. Top!
      Gereisd met vrienden in april 2013

Landelijk, ruim & kindvriendelijk! Top!

Melissa, 16-5-2013

Samen met ons zoontje van 15 maanden een midweek verbleven op dit prachtige landgoed. Ruime boerderijen met een smaakvolle (IKEA) inrichting. Ook aan de kleintjes is gedacht; erg kindvriendelijk en voorzien van mobiele commode/babybadje/kinderstoel/campingbedje. Alles is erg schoon, onze complimenten. Toppunt vonden wij de extra lange bedden! Heerlijk rustige, landelijke omgeving met veel stukken land waar dieren op staan. Kinderboerderij op het landgoed en een restaurant. In Enter is zijn meerdere supermarkten, snackbar, tankstation, snackbar, bakker, slagerij, fietsenverhuur. Kortom, een fantastiche lokatie om even het dagelijkse leven te ontstressen en te genieten van al het moois uit de natuur! Wij komen hier zeker terug!
      Gereisd familie in mei 2013

Top appartement!

Familie Meijers, 22-4-2013

Met vrienden en kleine kinderen een weekend geboekt bij Landgoed Het Rheins. Heerlijk ruim en vooral erg schoon appartement dat voorzien is van alle gemakken en zeer smaakvolle (Ikea) inrichting. Onze kinderen vonden de speeltuin met springkussen en kinderboerderij geweldig en waren ondanks het koude weer niet daar weg te krijgen. Hebben ook heerlijk in het restaurant gegeten met babyfoon toen onze kinderen in bed lagen, ideaal. We komen zeker terug naar deze heerlijke plek!
      Gereisd familie in april 2013

heerlijk locatie

Irakbikkels, 22-4-2013

goede accomodatie in een mooie omgeving met op het terrein diverse leuke activiteiten zoals de kinderoerderij, midgetgolf en discusgolf.

Ook zijn er vanaf de locatie een aantal leuke landelijke wandeltochten te maken.

Wij hebben genoten van een heerlijk weekend

Gereisd met vrienden in april 2013

Een topper!

Jan Starrenburg, 14-4-2013

Met de hele familie, 16 personen, een geweldig paasweekend gehad op het Rheins. Gastvrijheid, een ruim en uitstekend appartement (Enterbrook), een prachtig landgoed en een bijzondere service. Bij aankomst stonden koffie, thee en krentenmik klaar. Tweede paasdag wilden wij met de kleintjes pannenkoeken bakken, maar waren de bloem vergeten. Geen probleem, de keuken van het restaurant leverde tegen een minimale vergoeding een grote emmer beslag en op de koop toe stroop, poedersuiker en spek. De kinderen (van 3 tot 13) hebben volop genoten van de kinderboerderij en de speeltuin. Kortom, een topweekend. Onze complimenten!
      Gereisd met vrienden in maart 2013

Prachig appartement

Joycevelg, 20-12-2012

Waren hier met 3 gezinnen in het geschakelde huis. Het was prachtig. Alles zit erin en alles lijkt wel nieuw. Heerlijke bedden, genoeg douch-bad gelegenheid en volledig ingerichte keukens. Mensen waren heel hartelijk en hebben ons 2 daqgen voorzien van heerlijke frieten. Ze kinderen konden volop spelen op het speelterrein en bij de dieren. Ze hebben ook nog midgetgolf gedaan. Lekkere wandeling in de omgeving gemaakt. Er kwamen de maandag geen mensen na ons dus we mochten rustig aan doen op de dag van vertrek en hadden zo 2 uurtjes langer. Kortom een zekere aanrader.
        Gereisd met vrienden in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Het Rheins in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Het Rheins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Het Rheins scoort een 9.66 uit 10 op basis van 68 reviews.