9,7

Uitstekend

• Activiteiten9,2
  • Onderkomen9,9

66 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Rheins in het Nederlands

Vakantie zoals vakantie bedoeld is!

Richard Engelfriet, 9-8-2014
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het Rheins is een vakantiepark zoals het bedoeld is. Zeer gastvrij, luxe huisjes, voor kinderen veel vermaak en voor de ouders ook heerlijk rustige omgeving. De kleinschaligheid en vriendelijkheid van het personeel geeft je als gast ook net dat beetje extra. Geen ongeinteresseerde vakantiehulpen, maar oprecht betrokken medewerkers die snappen waar het hun gasten om te doen is.
Gereisd familie in augustus 2014

Een echte complete vakantie.

Corie, 5-7-2014
  • Onderkomen10

Wij hebben in boerderij Twente gelogeerd en hadden een arrangement. Het huisje was groter dan ons eigen huis en van alle gemakken voorzien voor een zeer aangenaam verblijf. Vanuit de tuin had je een mooi uitzicht op de groene wal, waar de schapen graasde. Achter het huis liepen ook konijnen. De mensen, die er werken, waren zeer vriendelijk en zorgzaam. We hebben er twee keer een heerlijk 3 gangen menu gehad. 's Morgens kregen we een grote mand met warme broodjes, jam, pindakaas en honing + hartig beleg, eieren, sap, theezakjes en koffiepads aan huis gebracht. Geweldig, wat een service. Ook is het een prachtige fietsomgeving met veel gezellige dorpen en leuke terrassen. Kortom een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2014

Fantastische plek!

Fam vd Berge, 28-6-2014
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zijn een week geweest op landgoed het rheins met onze twee kindjes, we waren erg positief verrast, appartament was eerder een landhuis, zoveel ruimte! Huis mooi ingericht en erg schoon, fijne bedden! onze zoon van 3 mocht elke dag meehelpen met het voeren van de dieren op de kinderboerderij, er is een leuke speeltuin en alles is kindvriendelijk en erg veilig, verder een mooi restaurant met terras en hoog kookniveau.. Wij komen zeker terug...
Gereisd familie in juni 2014

Een fijne plek voor jong en oud

R.J. de Leeuw, 11-6-2014
  • Onderkomen10

Het Pinksterweekend van 2014 is een heerlijk familiefeestje geworden. Een superfijne locatie in een rustige omgeving met een mooi uitzicht. Je waant je bijna in Italië als je met kinderen en kleinkinderen lekker buiten zit te eten.

De medewerkers willen je met alles helpen en zijn klantvriendelijk.

Heb je zelf geen zin om te koken dan heeft het naastgelegen restaurant voldoende keus voor iedereen.

Gereisd familie in juni 2014

Geweldig weekend gehad!

Fam. Schijstra, 10-6-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Hebben met 14 personen een grote accommodatie gehuurd. Mooi kleinschalig parkje waar alles super netjes is onderhouden. Het huis was smaakvol ingericht en er was een zee van ruimte in de keuken, huiskamers. Leuke kinderboerderij met speeltuin. Kinderen mochten 's ochtends helpen met voeren, wat ze geweldig vonden! Iedereen heeft het er enorm naar hun zin gehad en We hebben daarom gelijk al weer voor volgend jaar geboekt!
Gereisd met vrienden in januari 2014

Super!

Barbara Dusseldorp-Huisman, 3-6-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie omgeving, goed verzorgde accomodaties en zeer kindvriendelijk. Onze kinderen voleden zich onmiddelijk thuis. Schoon, overzichtelijk en autovrij.
Gereisd familie in april 2014

geweldige locatie

J. Schelvis, 28-5-2014

een echte aanrader voor een gezellig familieweekend. Wij weten waar we heen gaan volgend jaar!
Gereisd met vrienden in mei 2014

Een schitterende accomodatie

Netty ploeg, 9-5-2014

We hebben ondanks de regen met 12 volwassenen een fantastische midweek gehad. Wat een schitterende locatie, veel ruimte en door vroegboeking een voordelige prijs. Gelijk geboekt voor volgend jaar
    Gereisd met vrienden in mei 2014

Ruime en mooi ingerichte vakantiehuizen

webwinkelen, 8-5-2014

De gehuurde groepsaccommodatie heeft 2 royale, mooi ingerichte huiskamers, 2 moderne keukens en 8 slaapkamers met grote en goede matrassen. Aan inrichting en afwerking is werkelijk niets op aan te merken: alles klopt. Dat geldt ook voor buiten: ruime terrassen met goed tuinmeubilair. Ook het warm/koud buffet dat door 'het Rheins' werd verzorgd en bezorgd was van dezelfde goede kwaliteit.

Vlakbij de landhuizen ligt een midgetgolfbaan en andere spellen en een kinderboerderij met speeltuin waar de kleinkinderen elke dag even naar toe gingen.

De ligging is prima. De rijksweg hoor je nauwelijks. De omgeving van 'het Rheins' biedt heel veel om er op uit te trekken.

Gereisd met vrienden in april 2014

Fantastische plek, echt een aanrader

Raymond, 7-10-2013

We hebben een schitterend weekend gehad. Ruim huisje, schoon en goed verzorgd. Hele vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Een absolute aanrader, direct nogmaals geboekt.
    Gereisd familie in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Het Rheins in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Het Rheins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Het Rheins scoort een 9.66 uit 10 op basis van 68 reviews.