Vakantiepark Landgoed Het Rheins *****

66 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Rheins in het Nederlands

Geweldig!

judithfrijtersvdberg, 20-2-2015
  • Onderkomen10

We zijn net terug van een heerlijke midweek op Landgoed het Rheins...wat hebben we genoten!! Hier kun je echt vakantie vieren..de appartementen zijn heel erg mooi (ruimer dan ons eigen huis!) en van alle gemakken voorzien. De ligging is heerlijk rustig, wij hadden een hoekappartement en uitzicht op heel veel schapen (en soms een konijntje). De medewerkers zijn allemaal heel erg vriendelijk en zorgen ervoor dat je je er echt thuis voelt! Ook veel oog voor kleine dingen, bv een spekje voor de kids toen we net aankwamen, heel leuk! Ook over het restaurant niks dan lof...de frietjes zijn heerlijk en het vlees geweldig (om over de dessert maar te zwijgen...dat ijs!!!!)Superlieve kok die ook nog even komt vragen hoe de vakantie bevalt. We wilden allemaal niet meer naar huis..

Hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Heerlijke vakantieplek!

Karin W, 6-1-2015
  • Onderkomen10

We hebben een heerlijke week gehad. Bij aankomst lekker een fles wijn, kerstbrood, de kerstboom brandde, bedden opgemaakt, de vakantie begon direct! Kinderen waren weg van de kinderboerderij die voor de deur lag, kortom geweldig! Heerlijke week gehad.
Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Heerlijk weekend!

Tineke , 27-12-2014
  • Onderkomen10

Wij hebben samen met onze familie een heelijk weekend gevierd op Landgoed het Rheins. Prachtige onderkomens geheel in Kerstsfeer die van alle gemakken zijn voorzien en perfect schoon waren. Het restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt, maar zag er zeer gezellig en uitnodigend uit. Wij zullen Landgoed het Rheins zeker aanbevelen aan anderen! Ga zo door!
Gereisd met vrienden in december 2014

Beter kan niet!

DianevH, 1-11-2014
  • Onderkomen10

Wij zijn hier 4 nachtjes geweest in de herfstvakantie, samen met 2 kids van 1 en 4 jaar, wat een heerlijkheid, rust, ruimte, voor de kids een super speeltuin met kinderboerderij, rustig gelegen. De huisjes zijn werkelijk fantastisch, erg schoon en van alle makken voorzien. Veilig voor kleine kids, met traphek en afgedekte stopcontacten. Het restaurant is zo lekker en enorm betaalbaar, kids meer dan welkom. Wij gaan volgend jaar zeker weer!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

In 1 woord Vakantie !

G.Hooreman, 16-10-2014
  • Onderkomen10

Een werkelijk unieke plek om iets te vieren !
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Fantastische vakantie

Van Damme Kris, 13-9-2014
  • Onderkomen10

We zijn net terug van een 14 daags verblijf op het Landgoed Het Rheins. Het was gewoon SUPER. Hele nette, complete woningen, alles wat je nodig hebt om u thuis te voelen is aanwezig. De omgeving is heel mooi en rustig. De ontvangst hartelijk en bijzonder vriendelijk. Het restaurant is een aanrader, heel lekker eten en niet duur. We hebben in Enter en omgeving heerlijk kunnen fietsen, mooie fietspaden langs zowel platte land als bossen. Landgoed Het Rheims is een aanrader voor gezinnen met kinderen als ook zonder kinderen. De familie Mol en medewerkers zijn steeds bijzonder vriendelijk en komen hun afspraken na. Wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in augustus 2014

Super! voor herhaling vatbaar

both, 26-8-2014
  • Onderkomen10

Voor de tweede keer op Landgoed het Rheins geweest! Super netjes en heel schoon! Je komt aan en heb gelijk vakantie, koffie en krentewegge staan klaar! Ideaal voor kleine kinderen. Overzichtelijk, veilig, met een leuke speeltuin en een kinderboerderij. De grote kinderen kunnen zich in de omgeving goed vermaken door naar een zwembad of atractiepark te gaan. De wasmachine en droger waren super handig voor een gezin van 7 personen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Idyllische plek in prachtige woningen

Titia, 23-8-2014
  • Onderkomen10

Wij komen net terug van een midweek landgoed 't Rheins en hebben genoten. Omdat alle 6-persoons woningen reeds bezet waren, konden wij voor een speciaal tarief in het familiehuis Regge (10 personen). Wat een prachtig huis! Mooi ingericht, luxe en grote keuken, 2 badkamers (waarvan 1 met bad) en 5 slaapkamers. In de slaapkamers boven is er overal een hordeur bij de ramen. Bij aankomst kregen we Twents Reggebrood en ook een afwaspakket lag voor ons klaar. Een vriendelijk ontvangst. Op het park is een leuke kinderboerderij met een geweldige speeltuin voor de kleintjes. Tussen 9.00 en 9.30 uur mogen de kinderen helpen om de dieren te voeren. Voor oudere kinderen en ouders is er een midgetgolfbaan. Vanuit het vakantiepark kan je wandelen. Almelo en Hengelo liggen op zo'n 25 minuten. Beide steden hebben ook een bioscoop. In Borne zit een leuke binnenspeeltuin. In Enter zit een AH en een Aldi voor de dagelijkse boodschappen. Van het restaurant op 't Rheins hebben we geen gebruik gemaakt.

Geweldige vakantie in enter

Coen van Berkel, 14-8-2014
  • Onderkomen10

Wederom een geweldige vakantie in enter, wij komen hier al voor de 8 ste keer, en het verveeld nog steeds niet ook de kinderen, vinden het geweldig,

1 nadeel hebben dat de kinderen niet naar huis willen, wij eindelijk ook niet,maar daar hebben we een oplossing voor dat we volgend jaar weer terug komen, wij missen hier niets, alles is aanwezig zelfs een vakantie opa voor de kinderen.

Heerlijke vakantieplek!

Marjan van Kolthoorn, 11-8-2014
  • Onderkomen10

We zijn nog nooit twee keer naar dezelfde vakantieplek geweest, maar bij dit landgoed is de kans wel heel groot! Onze kinderen van 5 en 3 jaar konden geen genoeg krijgen van de speeltuin en kinderboerderij. Vanuit het huisje konden ze zelf direct daar naar toe, en dat vonden ze geweldig. Voor ons als ouders ook wel zo fijn. Alles is supernetjes en heel goed onderhouden. Ruime, schone vakantiewoning, vriendelijk personeel en snelle service! We hebben een paar keer genoten van het heerlijke eten in het restaurant, en ook daar zijn ze goed op (jonge) kinderen berekend!

Kleinschalig en gemoedelijk, we voelden ons er heerlijk op ons gemak en hebben echt genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Het Rheins in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Het Rheins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Het Rheins scoort een 9.66 uit 10 op basis van 68 reviews.