9,7

66 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Rheins in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Angelique, 14-9-2015
  • Onderkomen10

Mooie goed verzorgde huisjes, alles stond al klaar bij aankomt, bedden opgemaakt en kinderbedje stond ook al klaar. In de keuken ontbreekt het je aan niks, alles is er. Onze zoon (3) heeft heerlijk gespeeld in de speeltuin en geholpen bij de dieren voeren. Hij wilde niet naar huis ;) Restaurant was volgeboekt tijdens het gehele weekend maar er werd aangeboden om in ons huisje te serveren, ideaal! Ook werkte de eerste avond de tv niet optimaal en na gebeld te hebben stond er binnen twee minuten iemand op de stoep om deze in orde te maken. Al met al een goed verzorgd weekend!
Gereisd familie in september 2015

Prima verblijfplaats om te fietsen of ontspannen .

Dirk Delanghe, 24-8-2015

Leuke vriendelijke plek , zeer goed eten , mooie locatie
Gereisd met vrienden in augustus 2015

super stekkie!

fam van berkel, 17-8-2015
  • Onderkomen10

een heerlijke plek om tot rust te komen ,midden in de natuur!

ideaal met kleine kinderen! mooie omgeving,en activiteiten genoeg in heel twente.personeel staat altijd klaar en de huisjes zijn mooi schoon! we zijn hier al 9 keer geweest en volgend jaar hopen we weer te gaan!

Gereisd familie in juli 2015

Fantastische vakantie gehad op het Rheins

Fam. Schot, 11-8-2015
  • Onderkomen10

We hebben een heerlijke tijd gehad op Landgoed het Rheins samen met onze kinderen van 3 en 1. De kinderboerderij en speeltuin werden dagelijks bezocht en omdat het park zo kleinschalig is voelde alles al snel vertrouwd. Het huisje was heel goed schoongemaakt! Er wordt bewust met het milieu omgegaan door mensen te stimuleren aan afvalscheiding te doen.

De medewerkers zijn heel beleefd en vriendelijk. Bij aankomst stond er lekker wat Krentenwegge. Als je klachten hebt wordt er direct wat aan gedaan. We kregen de 2e week Europeaanse arbeiders naast ons die erg luidruchtig waren en tot diep in de nacht doorgingen met roepen, hard muziek draaien etc. Ze zijn hier door de eigenaar direct op aangesproken en dit heeft goed geholpen.

Het restaurant is ook aan te bevelen, erg kindvriendelijk en er is goed rekening gehouden met mijn allergie.

Hier willen we zeker nog eens terug komen (en dat is nog nooit eerder gebeurd)

Gereisd familie in augustus 2015

Fantastische locatie

Nicolette, 7-8-2015
  • Onderkomen10

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op Landgoed het Rheins. Het Landgoed en de huisjes worden heel goed verzorgd. Alles ziet er prachtig uit. Het restaurant is goed en het personeel is heel erg vriendelijk. Je hebt echt het gevoel dat je welkom bent! Verder is de omgeving erg mooi. Er is genoeg te doen.
Gereisd familie in juli 2015

Geweldige plek, iedereen aan te raden

Sonja Koops, 11-7-2015
  • Onderkomen10

Landgoed Het Rheins is een geweldige locatie. Prachtige huizen en alles perfect in orde. Gezellig en sfeervol ingericht, van alle gemakken voorzien en schoon.Vriendelijk en behulpzaam personeel.

We waren er in oktober 2014 met 4 mensen en in mei 2015 met 16 mensen. Beide keren een geweldige midweek en een geweldig Pinksterweekend gehad. Zijn tal van leuke dingen te organiseren met een grote groep mensen. De eigenaar helpt je graag om dingen te organiseren.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Geweldig! Daar ga je vaker naar toe!

Netty Ploeg, 28-4-2015
  • Onderkomen10

Bijzondere plek, prachtig verblijf, zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Met 12 volwassen broers en zussen al twee keer een midweek doorgebracht in de 14 persoons accomodaties. Het was twee keer genieten!
Gereisd anders in april 2015

fantastisch

wessels, 6-4-2015
  • Onderkomen10

we zijn hier een lang weekend geweest en we hebben erg genoten, mooie omgeving huisje brandschoon en van alle gemakken voorzien. in een woord fantastisch
Gereisd met vrienden in april 2015

Heerlijk huis op het boerenland(goed)

Cobi, 28-2-2015
  • Onderkomen9

Fijn ruim huis. Mooi verzorgd interieur, schoon, smaakvol, compleet, modern. Heerlijke bedden, opgemaakt bij aankomst. Wij kwamen met 2 in 6-pers.huis en alle bedden waren opgemaakt.

Twentse lekkernij stond klaar toen wij naar ons huis werden gebracht. Er wordt nadrukkelijk gevraagd afval te scheiden en daartoe staan er in de bergkast in de kamer vrolijk gekleurde emmers. Twee minpuntjes: het is er zó ontspannen dat je er slaperig van wordt ( dat was ook fijn ;-) Wat echt een minnetje was: het internet was misschien in aanleg wel goed, maar bleek in de praktijk nauwelijks bereik op te leveren.

Gereisd met partner in februari 2015

Ruime en luxe accommodatie

Utrechtfft, 23-2-2015
  • Onderkomen8

De accommodatie achter een klassiek boerderij-uiterlijk is heel ruim en modern ontworpen. Wij waren er met een familiegroep en konden koken en taarten bakken! Nog nooit zoveel keukeninventaris gezien. Goede voorzieningen voor afval-scheiding. Minpuntje is de zeer harde akoestiek in de living, waar geen vloerkleed was, waardoor je boven veel lawaai van beneden hoort. Heel schoon en ook goede bedden. In de douche een foutje in de constructie, waardoor het water de badkamer insijpelt. Restaurant was fantastisch, het welkom in het huis heel hartelijk. Helaas zie je de autosnelweg wel, maar veel geluid hebben we er niet van gehoord binnen. Leuk de schapen zo dichtbij.
Gereisd met vrienden in februari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Het Rheins in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Het Rheins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Het Rheins scoort een 9.66 uit 10 op basis van 68 reviews.