Vakantiepark Landgoed Het Rheins *****

• Activiteiten9,2
  • Onderkomen9,9

12 tips over Landgoed Het Rheins

Netty Ploeg, 28-4-2015
De gekoppelde woningen voor totaal 14 personen is een aanrader voor een gemelleerde groep, een woonkamer voor de rustzoekers en een voor de herrieschoppers
Cobi, 28-2-2015
Ga ook eten in het restaurant! Heerlijk. Naast á la carte ook betaalbare en lekkere plate-service
judithfrijtersvdberg, 20-2-2015
Voor de kinderen vonden we Kinderboerderij Dondertman erg leuk. Skelters, spelen en dieren, waaronder een knuffelhuis waar ze met een wasmandje een konijntje of cavia op schoot kunnen knuffelen

DianevH, 1-11-2014
Dierentuin in Nordhorn, betaalbaar en erg leuk met een fantastische binnen en buitenspeeltuin.
Van Damme Kris, 14-9-2014
Wij vonden het dorp Delden heel leuk !
Titia, 23-8-2014
Bezoek de kasteeltuinen van landgoed Twickel. Volwassenen betalen 5 euro toegang en kinderen t/m 12 jaar zijn gratis. Deze prachtige tuinen liggen op een kleine 20 minuten rijden, maar het is zo mooi en rustgevend om in te wandelen. Er zijn ook herten, een landwinkel met streekproducten en een orangerie waar je wat kan drinken. Met zicht op het kasteel! Zeer de moeite waard.

R.J. de Leeuw, 11-6-2014
Op de site uit met kinderen vind je allerlei tips om te doen. Het klimpark AvaTarz bij Almelo is als beste getest door de ANWB en speeltuin/kinderboerderij de Dondertman als leukste uitje van Overijssel, wat wil je nog meer!!?
Roland maas, 17-9-2013
Isoleren van geluid van de A1
Kristel Marsman, 11-7-2013

Vraag naar de mogelijkheden om activiteiten te doen.

Het Rheins bezit een evenementen bureau, die veel leuke activiteiten organiseert! (Voor een eerlijke prijs)

Irakbikkels, 22-4-2013
wij hebben met de groep genoten van de heerlijek wandelroutes welke zijn uitgezet, tevens hebben wij een leuk spel discusgolven gedaan was helemaal top