Vakantiepark Erve Kleilutte

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,8

96 reviews over Vakantiepark Erve Kleilutte in het Nederlands

Fantastisch klein park, een paradijs voor kinderen

fam. Huttinga, 18-9-2017
  • Onderkomen9

Vakantiepark Erve Kleilutte is een kleinschalig park met accommodaties voor kleinere en grote groepen. De inrichting van de accommodaties is uitstekend. Alles is in ruime mate aanwezig. Voor kinderen is het een waar paradijs, met de vele voorzieningen zowel binnen als buiten en een compleet omheind terrein, is dit de plek waar kinderen zich helemaal kunnen uitleven en de ouders dus ook het vakantiegevoel optimaal beleven.
Gereisd met vrienden in september 2017

Mooi park, schoon en ruim huis, kindvriendelijk

Familie Santema, 11-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We zaten met de hele familie in de Twentehoeve. Mooi ruim huis met genoeg zitplekken en een mooie grote eettafel. Voor kinderen in alle leeftijden is er genoeg te doen. Alles is goed onderhouden. Vriendelijke, hulpvaardige eigenaren.

Geweldig vermaakt!

Fam. De Waard, 11-9-2017
  • Onderkomen8

Super voor kids, veel speelmogelijkheden. Huis prima in orde, alles netjes en werkend.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

prachtige locatie voor groepen

familie van Meeteren, 5-9-2017
  • Onderkomen8

Kleinschalig en met name voor kinderen van alles te doen.

Omgeving wat minder

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Een super weekend gehad!

Jessica, 3-9-2017
  • Onderkomen10

Wat een ontzettend leuk verblijf. Leuke beheerders, geweldig groot huis in moderne staat. Veel toiletten, super indeling, schoon en van alle gemakken voorzien. Onze kinderen waren in tranen want ze wilden niet weg maar wilden hier blijven wonen. Dat zegt genoeg!!! Wij komen hier zeker weer terug. Complimenten voor de beheerders.
Gereisd met vrienden in september 2017

Prachtig huis,comfortabel ,omgeving rust en ruimte

Barbara , namens de Kerklaantjes, 26-8-2017
  • Onderkomen9

Bij Erve Kleilutte is alles aanwezig voor een heerlijk verblijf, de luxe van eigen douche en wc.

fijne bedden,alles tot in de puntjes verzorgd ,mooi meubilair,smaakvol ingericht en

super schoon en... heel !De aandacht die aan alles is besteed merk je ..tot in het kleinste détail. Wij waren er met 15 personen ,broers,zussen,schoonzussen en zwagers, een midweek en hebben na afloop meteen weer geboekt voor 2018 ,dat

zegt genoeg ,iedereen vond het geweldig ! De mensen van Erve Kleilutte zijn heel vriendelijk ,de prijs ook heel gunstig ,een aantal van de groep heeft heerlijk gefietst, anderen gingen naar een braderie in Oldenzaal, of hebben in Diepenheim Zandsculpturen bekeken . Genoeg eet gelegenheden en overal leuke winkeltjes ,er is zoveel te zien in de omgeving, we kwamen tijd tekort! Voor kinderen is het een speel paradijs, ze genieten zichtbaar,maar wel uitkijken voor auto,s op het park, bij aankomst of vertrek !!Met de geur van gras en hooi in nog in mijn neus,schrijf ik, Barbara, dit namens de hele familie Kerklaan ,met lieve groet en tot ziens in 2018 .

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijk rustig parkje,

Lourens, 30-7-2017
  • Onderkomen10

Super mooie huisjes en de kinderen vermaken zich hier prima met alle skelters, springkussens en binnen speelplaats. (gratis tot je beschikking)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtig park, gastvrije eigenaren.

Willeke Van Gelder-van Bellen, 24-7-2017
  • Onderkomen10

Voor alle leeftijden wat te doen op het park
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super weekend

Nathalie, 10-7-2017
  • Onderkomen10

Voor ons was het de 2e x. Vorige keer met vrienden en nu met de familie. Wij hadden het huis Heeckeren. Helemaal top! Schoon, groot, alles aanwezig. Ideaal dat er veel voor de kinderen is. Ze hebben zich opperbest vermaakt.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk ontspannen

Afrika vrienden, 30-6-2017
  • Onderkomen9

Het huisje was sfeervol en van alle gemakken voorzien en lekkere bedden.

De kinderen, ook de ouderen, hebben zich enorm vermaakt op het crossbaantje. En in het grote speelhuis in de voetbalkooi, trampoline en aan de tafeltennistafel. Ondanks dat het weer wat minder was heeft iedereen zich uitstekend vermaakt! We komen vast nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Erve Kleilutte in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Erve Kleilutte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Erve Kleilutte scoort een 8.98 uit 10 op basis van 97 reviews.