Hotel Savenije

9,1

6 reviews over Hotel Savenije in het Nederlands

Perfect!

Ellen, 7-8-2017

Wij gingen met 4 stellen naar festival airforce en verbleven in dit hotel. Bij aankomst konden we direct in onze kamer. De kamer was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Daarnaast was er een balkon waar we met zijn alle (8) op konden zitten. De eigenaressen van het hotel heeft ons zelfs naar het festivalterrein gebracht, zodat we maar 1 taxi hoefde te betalen. Parkeren voor het hotel is gratis, en er zijn genoeg plekken! Naast het hotel is een supermarkt en een bakkerij gelegen. Maar het eten en drinken bij het hotel is ook zeer goed en betaalbaar. Aangezien het voor ons een korte nacht was, mochten we later uitchecken dan de normale 12-uurs regeling. Dit hotel is voor ons echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super heerlijk en gastvrij

Jolanda, 3-8-2015

We hebben heerlijk gegeten en geslapen ons prima vermaakt 3 dagen heerlijk ontspannen. Ze willen alles voor je doen top. Volgendjaar weet top top
Gereisd met vrienden in juli 2015

gezellig hotel met prima gastvrijheid

ans, 2-4-2015

Super vriendelijk personeel, knusse en huiselijke sfeer, we voelden ons geen nummertje. kamers zijn schoon en bedden liggen goed, op 5 min afstand van het bruisende centrum van Enschede. Wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in maart 2015

nooit meer

van ree, 27-10-2010

het enige wat binnen de prijs acceptabel is zijn de kamers.

erg slechte service, je kunt telkens op zoek naar iemand die je iets komt brengen.

de ontbijtzaal stond nog blauw van de rook.

Dit voorons nooit meer

Gereisd met partner in januari 2010

gezellig hotel

B. Kroeze, 18-11-2009

Geweldige omgeving met prachtige fiets- en wandelmogelijkheden.
Gereisd met partner in november 2009

dit nooit meer

peter de vries, 10-10-2009

was niet gezellig en weinig tot geen personeel. leek wel dat wij alleen waren
Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savenije in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savenije zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Savenije scoort een 9.05 uit 10 op basis van 6 reviews.