Camping Minicamping De Loeks

8,5

9 reviews over Camping Minicamping De Loeks in het Nederlands

relaxed

de Ped, 24-9-2016

prachtige ligging, mooie omgeving om van hier uit te fietsen of te wandelen. Toiletgebouw schoon!
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk rustige, schone camping in de natuur

Familie Teunissen, 16-8-2016

Wij hebben bijna drie weken gestaan op deze kleine, maar heerlijk rustige camping. Erg vriendelijke campingeigenaren, schoon en compleet sanitair en een wasmachine. We konden onze plek uitzoeken op een ruim veld, in de zon of schaduw. We hadden een prachtig plekje naast het bos, met uitzicht op een weiland met twee paarden. De camping ligt op steenworp afstand van Enschede, dus gemakkelijk te fietsen. Het winkelcentrum Wesselerbrink lag op 5 minuten fietsen, door een mooi stadspark. Prima ligging temidden in het buitengebied en mooie natuurgebieden dichtbij.
Gereisd met partner in juli 2016

Een heerlijke rustige camper plek

anne nijholt/ jurjen laan, 2-6-2012

Wij verbleven op minicamping de Loeks tijdens het Pinksterweekend 2012, schitterend weer. Vanaf de camping liepen we met onze hond zo de weilanden en het bos is. De eigenaren zijn vriendelijk/ gastvrij. Alles is mogelijk. Het is er rustig, veel 55 plussers. Je kunt er heerlijk fietsen via de knooppuntroutes.
Gereisd met partner in mei 2012

NOOIT MEER!!!!

Laura, 18-6-2011

Gatver ik ben hier 1 nachtje geweest maar wil er nooit meer een nacht blijven!!! Wij kwamen rond een uur of 8 aan op de camping en konden in de eerste instantie niet vinden waar wij ons moesten aanmelden. Na wat mensen te hebben gevraagd wisten we waar we heen moesten.

We hadden een camper en hiervoor ook stroom gevraagd en betaald. Maar op het hele veld stond maar 1 aansluiting hiervoor. De plekken hierbij waren al bezet. We hadden niet een lang genoeg snoer om zo ver te kunnen aansluiten.

Verder hadden we onze plaats gevonden en begonnen we met het eten. Binnen een half uur was de hele camper bezaaid met vliegen. Ik denk dat het er wel minimaal 50 waren. Zo smerig!!

Alle moeite gedaan om ze uit de camper te krijgen maar nog hebben we 's nachts nauwelijks kunnen slapen vanwege alle zoemen boven je hoofd en kriebelend op je neus etc.

We konden ook niet lekker buiten zitten eten of ontbijten. Vrijwel iedereen die er was zat binnen. Helaas want het weer was lekker.

NOOIT MEER!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

mooie uitvalsbasis voor enschede en twente

kees lips, 14-6-2011

Stonden hier het afgelopen pinksterweekend 2011. Het is een prima plek om van daaruit fietstochten in Twente te maken; het knooppuntennetwerk komt langs de camping (naar knooppunt 45).

Met name onze complimenten die ons op pinksterzaterdag om half zes in de middag nog van huurfietsen wist te voorzien. Reden: in de morgen waren op een zeer drukke zaterdag onze fietsen (op slot, aan de ketting) gestolen. Was dus het smetje, zeg maar smet op ons weekend.

Gereisd met partner in juni 2011

een fijne camping met aardige mensen

linda, 18-3-2011

mooi gelegen prima plek om vandaar uit lekker te fietsen en andere leuke dingen te ondernemen in twente
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

fantastische plek

fam. Spit, 12-6-2010

Prettige rustige camping dicht bij de rand van Enschede met ruime plaatsen op een paar mooie grasvelden. Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaren. Het sanitair is eenvoudig maar absoluut netjes en schoon en de warme douche is ook echt lekker warm. Kinderen moeten wel zichzelf kunnen vermaken want er is geen speeltuin o.i.d. maar er is ruimte in overvloed. Op ruim 3 km. afstand ligt recreatiecentrum de Rutbeek met speelvijvers, waterskibaan, fiets- en wandelpaden, e.d. Op hooguit 10 minuten fietsafstand in Enschede is een grote supermarkt, winkelcentrum, chinees, etc. Ook de kinderboerderij en pannenkoekrestaurant zijn dichtbij. De omgeving is prachtig. Wij vinden de camping erg geschikt voor mensen die van fietsen en wandelen houden, beslist een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2010

nooit meer

C. Vermeulen, 24-8-2009

Onvriendelijke mensen, nooit een praatje komen maken.

Voor onze kinderen was er helemaal niets.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

prima camping

H van Dijk., 30-5-2009

camping is netjes en rustig,beheerders zijn aardige en fijne mensen. Je kan lekker met de tent of caravan onder de grote bomen staan of lekker in de zon.
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Loeks in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Loeks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Loeks scoort een 8.5 uit 10 op basis van 9 reviews.