7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede**** bij :

85 reviews over Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede in het Nederlands

Super mooie kamer

Heidi, 26-7-2017

We zijn goed ontvangen aan de balie... We hebben een zeer mooie kamer gekregen.. Heerlijk eten aan een degelijk mooie prijs.

Wel jammer dat de spinnenweb der nog ging, dat der eigenlijk elke dag de kuisvrouw der was... Onder de zeteltje lag zelf nog speelgoed van een dier.. Geeft een slechte indruk. Kamer moet echt proper zijn...!!

Gereisd met partner in juli 2017

Beste Heidi,

Ik wil je graag bedanken voor het schrijven van een review. Ik wil u graag mijn excuses aanbieden dat de schoonmaak van de kamers tijdens uw verblijf niet aan onze strenge voorwaarden heeft voldaan. Ik zal uw opmerkingen zeker met mijn afdeling huishouding bespreken en verbeterpunten doorvoeren waar dit mogelijk is.

Matig hotel. Kamers niet goed

D. De jong, 26-7-2017

3 nachten gelogeerd in hotel de broeierd. Onze deluxe kamer op de begane grond was redelijk. Bed en badkamer waren schoongemaakt. Verder was de kamer stoffig. Er zaten meerdere spinnenwebben aan het plafond. De receptioniste heeft ze voor ons weggehaald. Er is de rest van de dagen niet afgestoft of gedweild in de badkamer. Er zaten gaten in de handdoeken.

Ontbijt was wel lekker.

Wanneer de schoonmaakploeg wat beter zn best doet een goed hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Alles ging mis

v d Zon, 22-4-2017

Zeer luiddruchtige koelkast,receptie en binnenkomende gasten zeer goed hoorbaar op kamer tot diep in de nacht en zeer vroeg in de ochtend. Restaurant: carpaccio moesten we van ons bord krabben zat vast geplakt smakeloos ging terug lieve ober: deze ging van de rekening af. Biefstuk medium besteld maar was goed doorbakken maar gewoon opgegeten na anderhalf uur wachten hadden we echt wel trek. Dessert durfden we niet aan maar volgens ober kon er toch weinig mis gaan aan een Irish coffee tja iemand had zijn dag niet geen slagroom maar een vreemd schuim laagje. Pas thuis zagen we dat rekening niet juist was. Het ontbijt: tja ook daar liep het niet super veel zaker te laat aangevuld en vers brood was wel erg koud!! Wat hebben wij een pech gehad wat een feestje zou zijn. Bij vertrek werden tijdens instappen klem gezet door een bedrijfs wagen die fietsen kwam brengen,chauffeur liep weg en op onze vraag om er langs te mogen zei hij: moet je maar door het zand en je red je maar. Dames bij receptie zijn zeer behulpzaam.
Gereisd met partner in april 2017

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik u bedanken voor het schrijven van uw review.

Dagelijks werken al onze medewerkers hard aan het leveren van een goede kwaliteit in service en gastvrijheid. helaas heeft u dat niet zo ervaren.

Ik ben blij dat u uw feedback met ons wilt delen, want mede hierdoor zijn wij in staat om onze service verder te verbeteren.

Ik zal uw feedback bespreken met mijn medewerkers en er op toezien dat er verbeterpunten worden doorgevoerd.

Goed Hotel.

addie van de beek, 27-2-2017

Goed hotel op een locatie met vele mogelijkheden.

Shoppen daar is vooral Enschede erg goed voor.

Leuk plaatsje is ook Almelo.

Mooie omgeving voor fietst tochten.

Ontbijt ook goed.

Tip voor Hotel: bij de Dagschotel zou zeker een schaaltje salade of groente

bij horen. Was nu erg summier.

Receptie: vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gezellige bar.

Gereisd met partner in februari 2017

Kamers verdienen wat aandacht !!

Wil, 6-11-2016

Ontvangst keurig. Diner in bistro heerlijk, ontbijt in 1 woord super.

Kamers verdienen wel wat aandacht qwa schoonmaak.

Daar verliest de broeierd wel wat punten.

Ook zijn de kamers heel gehorig, en zeker als je gasten naast je hebt die daar weinig tot geen rekening mee houden. Was dus kort nachtje slapen daar.

Hoop dat ze daar echt iets mee gaan doen.

Gereisd met partner in november 2016

Geachte Wil,

Ik zal uw opmerkingen intern bespreken.

Ik hoop u spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Rustig

Marie jo, 13-9-2016

Ideaal combineren met fiets wandeling
Gereisd met partner in september 2016

Beste Marie Jo,

Bedankt voor uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf bij Hampshire Hotel De Broeierd in Enschede.

Ik hoop u spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Prettig verblijf maar nooit meer

Ria de jong, 8-8-2016

Ontbijt goed, ruime kamer, diner goed.

Mechanische afzuiging zeer luidruchtig.

Prijsafspraak van reservering niet nagekomen! Dubbele bedrag in rekening gebracht! Omdat ik alleen ben!

Dubbele bedrag staat niet in reservering. Ongelofelijk!

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Geachte mevrouw,

Graag wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen om ons uw bevindingen kenbaar te maken. Vervelend dat er enkele onduidelijkheden waren betreffende de reserveringsbevestiging en betaling. Gelukkig hebben wij dit telefonisch samen alsnog uitgesproken en zijn we tot een goede oplossing gekomen. Wij verwelkomen u graag nogmaals bij ons in Hampshire Hotel de Broeierd.

Een stoffig en gedateerd hotel (van binnen)

Anoniem, 26-7-2016

Een centraal gelegen hotel met vriendelijk personeel. De kamers waren ook heel ruim. Helaas bij binnenkomst op onze kamer was het stof en de spinnenraggen direct zichtbaar. Op lampenkappen, meubels en ook op de ventilator boven ons bed! Het was nog net geen spookhuis. Heb dit bij de receptie gemeld en dit werd direct, maar deels, opgepakt. Naast het stof was er sprake van een slecht slapend bed. Het moest een boxspring voorstellen zonder topper. Tevens liep het matras in een kuil. Wij kwamen vermoeid thuis. Heel jammer want verder is het een prima plek (qua locatie en personeel)
Gereisd met partner in juli 2016

Geachte heer / mevrouw,

Dagelijks werken al onze medewerkers hard aan het leveren van de beste kwaliteit in gastvrijheid. Helaas heeft u dat niet ervaren. Hiervoor bied ik u graag onze excuses aan.

Gastvrij hotel.

Jochanan, 23-5-2016

Goede service, vriendelijke bediening, ruime kamers.

Kamer kon wel eens een (schilders)kwastje gebruiken.

Gereisd met partner in april 2016

Beste Johan,

Bedankt voor het schrijven van een review. Ondertussen zijn al onze hotelkamers opnieuw geschilderd.

Ik hoop u graag spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

We hebben genoten!

Noor, 7-5-2016

Eten

Het ontbijt was goed. Het menu voor het avondeten was culinair. Voor de kinderen kon er wel aangepast menu, daar deden ze niet moeilijk over.

Kamer

Kamer was groot, mooie badkamer. Tip voor de mensen die in het hotel gaan overnachten= doe de rolluiken voor de ramen overdag als de zon schijnt dicht, want als ze open zijn is het heel warm in de kamer.

Ligging

Het hotel ligt net buiten het centrum. En dicht bij het stadium van Twente, wat ook leuk is.

Kindvriendelijkheid

De kinderen vonden het jammer dat er geen voetbalveldje was.

Hotel de Broeierd is een goed hotel, het personeel is aardig, dus een aanrader! Leuk verblijf gehad. Het personeel stond je te woord als je vragen had. We hebben fietsen gehuurd, heerlijk gefietst. Goede fietsen.

Gereisd familie in mei 2016

Beste Noor,

Graag wil ik je bedanken voor je positieve review naar aanleiding van je verblijf in Hampshire Hotel De Broeierd in Enschede. Ik hoop u spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede scoort een 7.22 uit 10 op basis van 85 reviews.