Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bontekoe

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bontekoe
Groepsaccommodatie De Bontekoe
7,7

3 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bontekoe in het Nederlands

Ruime plek voor families, feest voor de kinderen

den Hollander, 26-1-2014

Wij zijn hier geweest voor een familieweekend met 9 volwassenen en 14 kinderen in de leeftijd van 2 tot 15 jaar. Veel ruimte voor 23 personen. We konden zelfs met de hele groep aan lange tafels zitten.

Genoeg speelgoed voor de kinderen in een aparte speelhoek, we hebben zelfs ons eigen meegebrachte speelgoed niet uit de auto hoeven halen!

Niet heel modern ingericht maar des te prettiger om met kinderen te kunnen verblijven.

Buiten een groot grasveld en binnen een pingpong tafel voor de grotere kinderen ( en volwassenen).

Boven diverse grote slaapkamers. En beneden twee.

In de directe omgeving mooi bos een grote plas/meer.

Gastvrij ontvangen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Gezellige accommodatie !

Fam. Boerman, 9-8-2010

We zijn in juni met een groep van 25 personen in deze accommodatie geweest. We hebben het erg naar ons zin gehad. De kinderen konden fijn spelen (erg veel speelgoed) en er was veel ruimte. Iedereen kon prettig zijn eigen ding doen. Het huis ligt ook in een mooie omgeving en er zijn veel wandel en fietsroutes die voor de deur beginnen. Daarnaast hebben we op de zaterdag de BBQ laten verzorgen. Dit was allemaal goed geregeld en het was erg lekker. Al met al is dit een echte aanrader en we hebben meteen voor volgend jaar weergeboekt.
Gereisd met vrienden in juni 2010

best leuk maar de vrouw die het verhuurd niet.

Ylva, 25-6-2010

Wij zijn hier met 23 familieleden in februari 2010 geweest. de eerste indruk was zeker goed, er is genoeg te doen voor kinderen(spelletjes en speelgoed) er was voldoende ruimte.

als de kinderen boven aan het spelen waren kon je dat wel erg goed horen(houten vloeren)het was niet overal even schoon.de beheerdster is niet erg spontaan. we hebben aan het eind van het weekend gezegd dat er 1 kopje was gebroken ( zo'n kopje van 50 cent per stuk ) en dat zou ze wel van onze borg inhouden.dit vonden wij erg kinderachtig aangezien wij het ook super netjes hebben achtergelaten. uiteindelijk heeft ze nog meer van de borg ingehouden. het ging hier om een soort metertje die los op een stoel in de badkamer lag voor legionella.wij weten zeker dat daar niets mee gebeurt is en buiten dat hoort zij er voor te zorgen dat wanneer er gasten zijn dat dat metertje daar helemaal niet is.

het is dus een leuk huis dat iets schoner zou kunnen zijn maar om bovenstaande reden komen wij hier nooit meer terug

Gereisd met vrienden in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bontekoe in Diffelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bontekoe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bontekoe scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.