Bed and Breakfast De Woeste Wieven

8,7

32 reviews over Bed and Breakfast De Woeste Wieven in het Nederlands

100% aandacht voor de beleving

Friso, 19-10-2017

1 maal in augustus en 1 maal in september een heerlijk verblijf gehad op een locatie vol in de natuur met aandacht voor werkelijk alles op het terrein, in de avond zelfs kaarsen in de tuin :)

De gastvrouw verzorgt het verblijf tot in de puntjes en voelt feilloos aan of er behoefte is aan gezelschap of aan rust. Een absolute aanrader! Een plek om terug te keren

Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch, smaakvol ingericht en ruim opgezet.

Familie de Weger, 9-10-2017

De woeste wieven is een geweldige plek om privé of zakelijk te verblijven. In ons geval was het een familie weekend. De groepsaccommodatie onderscheidt zich van reguliere accommodaties door het feit dat alle kamers eigen sanitair hebben en sfeervol zijn ingericht. De woonkamer en leefverdieping zijn idem zeer sfeervol en huiselijk! Bij goed weer is het buiten ook echt fantastisch ruim en landelijk van opzet. Van de F&B hebben we geen gebruik gemaakt. En last but not least: je voelt je er erg welkom! Een verrassende plek waar we graag nog eens terugkomen!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Service op maat!

Rokus, 27-9-2017

We hebben hier twee keer een driedaags teamontwikkelingsprogramma verzorgd. Nicole heeft werkelijk bijgedragen aan het succes van de dagen. Zowel haar organisatie vooraf als tijdens de dagen is steeds precies goed en met oog voor detail. Mensen zijn hier snel op hun gemak. Verder heeft de locatie veel te bieden voor dit soort programma's. Wij komen hier zeker terug.
Gereisd zakelijk in augustus 2017

Fantastisch. Wat een rustgevende plek

Roos en jarno, 21-9-2017

Heel rustig oud erf. Lekker gefietst op e bike door Nicole geregeld. Mooi groene omgeving met wel heel veel kastelen.
Gereisd met partner in september 2017

Prachtige locaties met wonderschone kamers

Pia Schuthof, 20-9-2017

Ik was overweldigd door de rust en de prachtige tuin en de bomen

De kamers en vooral de badkamer zeer schoon en modern

Ontbijt kon wat royaler

Gereisd met vrienden in september 2017

Mooi huis maar geen rust

Dhr. Timmermans, 17-9-2017

Mooie locatie en mooi huis.

Maar je komt hier vooral voor de rust en die was er niet. Op zaterdag was er een groot feest geboekt in de schuur direct naast het huis (onderdeel van hetzelfde terrein en zelfde eigenaars). Hier was ons niets over verteld. De muziek ging door tot na middernacht en vervolgens liepen er lallende mensen langs het huis tot ongeveer 3:00 's-nachts.

Het aanbieden van een zogenaamd rustige B&B is niet verenigbaar met de feestschuur die er direct naast staat.

Gereisd met vrienden in september 2017

Prachtige locatie, mooi huis.

Inez, 17-9-2017

Bij aankomst werd ons verteld dat er de volgende avond een feest in het naastgelegen gedeelte van de b&b gehouden zou worden. Uiterlijk 0.30 zou de muziek stoppen. Vooraf bij de boeking is dit niet vermeld. De muziek stopte 0.45, de dronken gasten (200) lalden door tot ongeveer 3 uur door. Het ontbijt was uitermate karig voor de prijs die we moesten betalen. Weinig beleg, bij vragen om meer werd het wel aangevuld. Op zondag geen eitje want dat hadden we zaterdag al gehad, daarom kregen we nu fruit. Dit bestond uit 2 kleine schaaltjes watermeloen en harde ananas. Thee en koffie werd per persoon ingeschonken, te weinig theezakjes en slechts 1 kopje thee igekregen van een wat norse dame. Na ter plaatse te hebben geklaagd was de reactie dat ze het jammer vond. Geen enkele compensatie hoe dan ook. Prijs kwaliteit absoluut niet in evenwicht.
        Gereisd met vrienden in september 2017

Het verblijf was ronduit fantastisch

Karin Predeek, 27-8-2017

Nicole en Johan zijn hele fijne gastheren, denken heel goed mee en zij proberen overal mee te helpen en een oplossing te vinden voor alle wensen. Wij hebben ons als groep (14 personen) buitengewoon thuis gevoeld.

De ligging van het boerderij komplex is werkelijk perfect,je bent lekker onder elkaar en hoeft niet met buren rekening te houden (alleen met de beheerders. Heel speciaal op de woeste wieven is ook dat je zoveel ruimte tot je beschikking hebt als je de lokatie exclusief huurt, hebt is echt geweldig! Omdat alle kamers zijn voorzien van een eigen badkamer/ toilet...kun en je gasten alle komfoort en privacy bieden die je maar kunt wensen.

Zeer aan te raden!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

In één woord, heerlijk!

Lies Maas, 22-5-2017

Een B&B zoals een B&B hoort te zijn! Prachtige omgeving, heerlijk bed, zalig ontbijt, goeie douche en persoonlijke aandacht! Onbeperkt goede koffie en thee.Goed nagedacht over voldoende stopcontacten voor meerdere telefoons.e.d. goede wifi. Géén TV op de kamer. De kamer is ruim genoeg.Wij komen nog eens terug.
        Gereisd met partner in mei 2017

erg afgelegen en rustig

Roos, 7-10-2016

niet al te grote, goede kamer met mooi sanitair en goed ontbijt. Dichtstbijzijnde dorp op 3 km en Diepenheim op 7 km. Weinig kamers bezet; wij hebben liever wat meer leven in de brouwerij.
        Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Woeste Wieven in Diepenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Woeste Wieven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Woeste Wieven scoort een 8.7 uit 10 op basis van 32 reviews.