Hotel Sandton IJsselhotel ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sandton IJsselhotel**** bij :

151 reviews over Hotel Sandton IJsselhotel in het Nederlands

Geweldige plek!

Heleen, 24-6-2017

Mooi hotel op een prachtige plek meteen aan de IJssel.

Het pontje stopt naast het hotel en brengt je zo naar de binnenstad van Deventer.

Deventer ook een erg leuke stad.

Gereisd met partner in mei 2017

Nooit meer

Ben, 16-4-2017

De kamers zijn piepklein en ipv een tweepersoonsbed, zoals vermeld, staat er een twijfelaar. Een klacht indienen heedt weinig zin, hier wordt niets mee gedaan
Gereisd met partner in april 2017
Accommodatie-eigenaar
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw beoordeling. Meer dan spijtig te lezen dat uw verblijf niet is geweest zoals wij graag zouden willen. Mag ik u vragen mij uw contact gegevens te sturen? Graag neem ik even persoonlijk contact met u op. U kunt mij bereiken via gm.deventer@sandton.eu

Super ligging met fantastische keuken!

Heerink, 4-5-2016

Helemaal tot rust kunnen komen tijdens mijn verblijf in het IJsselhotel.

Het hotel heeft een perfecte ligging (aan de oever van de IJssel en uitzicht op Deventer), je bent met het pontje binnen enkele minuten midden in de stad.

Tevens ontzettend genoten van de goede keuken. Het uitgeserveerde ontbijt bestaat uit lokale producten van goede kwaliteit, heerlijk! De medewerkers waren zeer gastvrij en dachten mee met al mijn wensen.

De kamer had mooi uitzicht en was erg netjes. Een fantastische ervaring en zeker een aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

Persoonlijke service op een geweldige locatie

Simone, 3-5-2016

Een fijn verblijf gehad voor een weekendje weg. De hotelkamer was comfortabel en van alle gemakken voorzien. Zowel van het ontbijt en een diner genoten tijdens ons verblijf. Het vernieuwde uitgeserveerde ontbijt is ons goed bevallen. Het personeel gaf voor aanvang aan dat dit een nieuw concept was en het hotel graag reacties wilde ontvangen, dus bij deze: een dikke pluim van ons. Wij hebben genoten en de persoonlijke service als enorm prettig ervaren. Ook het diner was voortreffelijk! Onze complimenten!

Mooi hotel

Lotte, 2-5-2016

Mooi hotel, op een superlocatie.

We zijn 1 nacht verbleven in dit hotel.

Prachtige kamer, schoon en verzorgd.

We werden netjes ontvangen.

Ook hebben we heerlijk gedineerd en er werd rekening gehouden met onze wensen, we waren met een baby.

Helaas vonden wij het ontbijt erg tegenvallen.

Voor 20 euro per persoon was dit zeer karig.

1 boterham, plakje kaas en ham, zoete kleine broodjes en wat fruit. Wel van goede kwaliteit, maar je verwacht meer en meer keuze voor deze prijs.

Voor een eitje werd verwacht dat we 5 euro zouden betalen.

Jammer, want we hadden een goed gevoel en gingen toch niet met een goed gevoel maar huis.

Accommodatie-eigenaar

Beste Lotte,

Hartelijk dank voor de review en de mooie beoordelingen op onder andere service, ligging, kamerproduct en diner! Voor wat betreft het ontbijt is juist de doelstelling hier een kwalitatief mooi ontbijtconcept neer te zetten met veel aandacht en beleving voor onze gasten. Wij vinden het spijtig dat u dit niet zo heeft ervaren. Het is onze standaard en doelstelling iedere gast 100% tevreden te laten vertrekken en wij zouden daarom graag met u in contact komen.

magere high tea met bon

annelies, 11-4-2016

Erg onervaren gekunstelde bediening in de lounge. Overdreven aardig doen..komt niet echt over. Naar mijn echtgenoot toe ook..we vonden dat niet gepast.

De high tea was erg mager..broodpudding was o.a.vergeten..Op de bon staat warme hapjes...er is 1 klein warm hapje met champignons. Dit was echt een afknapper. Jammer.

De kamer is oké.

Wat we goed vonden was het heerlijke mosterdsoepje om 2100 toen de keuken al gesloten was. Ook het ontbijt is heerlijk.

Gereisd met partner in april 2016

Prachtig hotel a/d IJssel uitzicht op de oude stad

Miriam, 12-1-2016

Geweldige kamers, heerlijk bed, mooi en nieuw, redelijk ruim, inclusief gratis parkeerplaats. Restaurant is aan de prijzige kant (hebben we niet geprobeerd) maar gezien het ontbijt vermoed ik dat je er goed kunt eten. Fijne sfeer, vriendelijk personeel en het pondje naar de stad gaat elke 10 min. Dat heeft iets. Ligging aan een park/bos en dus heel rustig! Ik vond het zeer aangenaam en aangezien we kort in Deventer waren (alleen de avond) doen we dat nog een keer over in het Sandton hotel!
Gereisd met partner in november 2015

uitstekend!

Gert, 29-11-2015

stijlvol hotel met gezellig uitziend restaurant. Wij hadden de cosy-kamer, prima bed, wel een beetje krappe kamer,goeie douche (géén bad).Vriendelijke medewerkers. Eigenlijk niks te klagen op één ding na: de koffie bij het ontbijt was ronduit slecht.
Gereisd met partner in november 2015

Top hotel met prachtige ligging in leuke stad

Top locatie, 23-11-2015

Kamer (Tutu suite) was mooi ruim en er was genoeg ruimte voor het kinderbedje. Vanuit de kamer prachtig uitzicht over de Ijssel en Deventer. Het eten in het restaurant was erg lekker, dit gecombineer met goede service en een gezellige ambiance. Service van medewerkers aan receptie en bediening was erg goed.
Gereisd met partner in oktober 2015

Gezellige lunch

Job, 22-11-2015

Na een heerlijk ontspannen weekend in het zuiden van het land, weer teruggekomen in Deventer. Om het weekend af te sluiten nog een gezellige lunch gehad. Salades met oosterse kip en zalm voor de ene helft van de tafel en een high tea voor 2 voor de dames.
Gereisd met vrienden in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton IJsselhotel in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton IJsselhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandton IJsselhotel scoort een 8.02 uit 10 op basis van 151 reviews.