Bed and Breakfast In het Bergkwartier

8,4

3 reviews over Bed and Breakfast In het Bergkwartier in het Nederlands

Nooit een betere B&B gezien

J. Schoen, 28-9-2017

Het verblijf is een compleet ingerichte woning in een pand uit 1600 in de binnenstad van Deventer. Wij hebben niet kunnen ontdekken wat we eventueel zouden missen. Daarnaast is de ontvangst en de informatie van de enthousiaste gastvrouw, mevrouw Webbink, hartverwarmend. Heerlijk ontbijt, prima bedden, gratis parkeren, volkomen rust en stilte en vlak bij het uitgaanscentrum van Deventer.
Gereisd met partner in september 2017

Antiek en comfortabel

famdurv, 10-3-2013

Prachtig authentiek appartement van alle gemakken voorzien.
Gereisd met partner in maart 2013

Perfecte locatie om Deventer te verkennen

Riszie, 11-6-2011

Sinds okt 2010 open. Een hele mooie bed en breakfast. Je hebt de beschikking over een heel appartement op de begane grond met kleine patio. Met woonkamer inl marmeren schouw en flatscreen erin met DVD met haardvuur. Mooie collectie muziek en boeken. Ernaast een slaapkamer met verstelbare matrassen een kleine badkamer en apart toilet. Nog een mooie keuken achterin, waarin een heerlijk uitgebreid ontbijt neergezet wordt op gewenste tijd. Je wordt dus niet gestoord in de slaapkamer. Het afwerkingniveau is hoog en je zit direct op de brink in het centrum. Leuke stad om te bezoeken. De eigenaresse woont ernaast zij is erg behulpzaam en enthousiast om het een ieder naar zijn zin te maken. Kortom wij hebben een perfect weekend gehad, dat ik iedereen gun. Wel jammer dat de auto geparkeerd moet worden verderop. Wij vonden de parkeerkosten nog wel oplopen. 8,50 per dag, maar dat is als je in het centrum zit
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast In het Bergkwartier in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast In het Bergkwartier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast In het Bergkwartier scoort een 8.36 uit 10 op basis van 3 reviews.