Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel Gilde***

Fletcher Hotel Gilde***
239 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel Gilde***
Nieuwstraat 41, 7411 LG, Deventer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Gilde*** in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Gilde*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel Gilde scoort een 8,0 uit 10, op basis van 239 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Gilde*** in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Gilde***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel Gilde*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 57 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel Gilde*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Hotel Gilde*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel Gilde*** met andere accommodaties in Deventer.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
7,5
6,9
Toon score en beoordelingen van:
Okt. 2014
"Prachtig pand in een prachtige stad!"vertalen
Sarie
7,0

18-10-2014 Mooi oud gebouw, praktische ligging, midden in het prachtige Deventer. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. De kamer was oud en aan een renovatie toe en het was ook wel een beetje gehorig. Ontbijt was prima, verzorgd, voldoende uitgebreid, maar niet bijzonder.

Met partner, Okt. 2014
"Super mooi!"vertalen
Marloes De Gooijer ...
10,0

19-10-2014 Wij hebben een heerlijke overnachting gehad in het hotel! We hadden voor deze keer een 'luxe' kamer gereserveerd en dat beviel ons heel goed! Het was netjes en schoon en het leek wel een bruidssuite! Het hotel zelf ziet er mooi en netjes uit. Het is vlakbij het centrum en lopend erg goed te doen. Het personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. We konden zelfs bij het uitchecken onze spullen in het hotel laten om nog even Deventer in te gaan. Wij hebben genoten! Zeker een aanrader!!

Met partner, 2014
"Prima plek!"vertalen
Nijenhuis
9,0

16-10-2014 Een prettige indruk. Ons uitzicht op de binnentuin was goed. Het was erg rustig. Het hotel is gelegen in het centrum van Deventer in een woon-winkel buurt.

Met partner, Sept. 2014
"Perfecte locatie"vertalen
H.J. Blom
8,0

29-09-2014 Het Fletcher Hotel Deventer is een prima zeer gastvrij hotel, prima kamers en een geweldig ontbijt. Heerlijk rustig en toch in de stad, met een leuke binnentuin

Met partner, Sept. 2014
"Heerlijk hotel midden in de stad"vertalen
Clannad
9,0

09-10-2014 in een paar stappen in hartje centrum van Deventer, prima hotel voor 2 nachten. alles was perfect.

"Leuke locatie, prima ligging"vertalen
Ton van Laethem
6,0

26-08-2014 Het gebouw en de inrichting hebben een leuk historisch karakter. De kamer was simpel, maar schoon en netjes. Wel wat achterstallig onderhoud aan het hang- en sluitwerk waardoor ramen niet (goed) open konden. Her ontbijt was goed verzorgd en gevarieerd. In de e directe omgeving in het centrum leuke winkelstraten met veel aardige winkeltjes. Ondanks dat ook hier alle ketens aanwezig zijn hebben de winkelstraatjes voor een belangrijk deel hun karakter behouden. Zeker aan de bevelen voor een bezoek aan Deventer en omgeving (die ook de moeite waard is voor wie van een rivierenlandschap kan genieten).

Met een groep, Aug. 2014
"Absolute aanrader voor een weekendje Deventer!"vertalen
Mieke Opdam
7,0

24-08-2014 Een prachtige hal, een prachtig pand, een mooie tuin, een prima ligging, vriendelijk personeel, kortom wij hebben genoten van een weekendje Deventer in dit hotel. Een absolute aanrader, we komen zeker terug.

"Prachtige hotel!"vertalen
Wessel Smits
9,0

09-08-2014 Zoals de titel zegt: een prachtig hotel. Heel mooi oud pand. De kamers zijn bijzonder modern ingericht en voorzien van alle gemakken. Het hotel heeft een leuk binnenplaatjes waar je 's ochtends, bij goed weer, lekker kunt ontbijten.
Het ontbijt is van zeer hoge kwaliteit en alles is aanwezig; geitenkaasjes, gebakken eitjes, bacon, versgebakken broodjes en croissants en nog veel meer. Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kortom: mocht ik nog ooit in Deventer en omstreken willen overnachten, dan kies ik zonder twijfel voor Fletcher Hotel Gilde!

Met partner, Aug. 2014
"Slapen in een prachtig oud pand"vertalen
Susan
7,0

15-08-2014 Het Gilde Hotel is gevestigd in een prachtig oud pand waar je je ogen uitkijkt naar de oude details. Het grote voordeel is dat het midden in het centrum ligt, binnen een paar minuten ben je op het belangrijkste plein van Deventer, vol met terrassen en restaurants. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn niet heel erg groot, maar in zo’n leuke stad als Deventer gebruik je die toch alleen maar om te slapen. Het ontbijtbuffet biedt ruim voldoende keus. Wie ’s ochtends per se gerookte zalm en champagne wil kan beter op zoek gaan naar een ander hotel. Achter het hotel is een terras waar je vanuit de ontbijtzaal (ook) via een kleine trap kan komen. Heerlijk om daar nog een laatste kopje koffie te drinken voor je weer moet vertrekken.

Met vrienden, Aug. 2014
"Fraai en authentiek hotel"vertalen
Jacques
9,0

11-08-2014 Dit authethieke gebouw past precies in het plaatje van de historische stad Deventer.Zeer centraal gelegen en op loopafstand van het centrum. Het prachtige houten trappenhuis met glas in lood ramen geeft de sfeer uit vroegere tijden heel goed weer. De ontvangst was bij het inchecken was zeer plezierig. Aan de achterkant is een binnentuin met zitjes. Ook de fietsen kunnen daar gestald worden. Het ontbijt is geweldig en heel veel keus. In ieder geval genoeg om ruim 100 km. weg te trappen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?