Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel Gilde***

Fletcher Hotel Gilde***
248 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel Gilde***
Nieuwstraat 41, 7411 LG, Deventer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Gilde*** in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Gilde*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel Gilde scoort een 8,0 uit 10, op basis van 248 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Gilde*** in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Gilde***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel Gilde*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 58 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel Gilde*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Hotel Gilde*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel Gilde*** met andere accommodaties in Deventer.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
7,5
6,8
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Dec. 2014
"Goed hotel voor goede prijs"vertalen
tjm.veraar
8,0

14-12-2014 Zoals altijd zijn de hotels van Fletcher goed en betaalbaar.
Hotel Gilde is prima hotel, goede gerenoveerde kamer en prima ligging in het centrum van Deventer.

Met partner, Nov. 2014
"Prima plek in een mooie stad"vertalen
van leeuwen
7,0

23-11-2014 in dit prachtige hotel ervaar je nog de sfeer van een klooster. De kamers zijn eenvoudig. Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

Met vrienden, Nov. 2014
"Mooi hotel"vertalen
lis_j
7,0

14-11-2014 We werden van harte welkom geheten We hadden speciaal gevraagd naar kamer met balkon en die ook gekregen
Het ligt in het centrum dus ideaal als je per trein komt
Echter we hebben s'nachts heel slecht geslapen Er zitten schijnbaar studenten in het pand er recht tegenover aan de achterkant En die hadden de ramen ver open staan ondanks de kou, muziek hard aan en er sneuvelde op gegeven moment zelfs een ruit daar Het sochtends bij het uitchecken aangegeven maar dat hoorde ze voor het eerst Nou dat begrijp ik echt niet Die waren dan zeker dronken of hadden een slaappil want al was ons raam dicht was echt erg WE hebben verders genoten hoor maar je verwacht toch wel dat je klacht serieus word genomen

Met partner, Nov. 2014
"Prima locatie maar te duur"vertalen
anja straathof
6,0

09-11-2014 Locatie is prima, personeel heel vriendelijk maar de prijs voor de overnachting is veel te hoog voor de kleine kamer en zeer kleine badkamer die wij hadden (kamer nr.39). Verder alles goed verzorgd met prima ontbijt.

Okt. 2014
"Prachtig pand in een prachtige stad!"vertalen
Sarie
7,0

18-10-2014 Mooi oud gebouw, praktische ligging, midden in het prachtige Deventer. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. De kamer was oud en aan een renovatie toe en het was ook wel een beetje gehorig. Ontbijt was prima, verzorgd, voldoende uitgebreid, maar niet bijzonder.

Met partner, Okt. 2014
"Super mooi!"vertalen
Marloes De Gooijer ...
10,0

19-10-2014 Wij hebben een heerlijke overnachting gehad in het hotel! We hadden voor deze keer een 'luxe' kamer gereserveerd en dat beviel ons heel goed! Het was netjes en schoon en het leek wel een bruidssuite! Het hotel zelf ziet er mooi en netjes uit. Het is vlakbij het centrum en lopend erg goed te doen. Het personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. We konden zelfs bij het uitchecken onze spullen in het hotel laten om nog even Deventer in te gaan. Wij hebben genoten! Zeker een aanrader!!

Met partner, 2014
"Prima plek!"vertalen
Nijenhuis
9,0

16-10-2014 Een prettige indruk. Ons uitzicht op de binnentuin was goed. Het was erg rustig. Het hotel is gelegen in het centrum van Deventer in een woon-winkel buurt.

Met partner, Sept. 2014
"Perfecte locatie"vertalen
H.J. Blom
8,0

29-09-2014 Het Fletcher Hotel Deventer is een prima zeer gastvrij hotel, prima kamers en een geweldig ontbijt. Heerlijk rustig en toch in de stad, met een leuke binnentuin

Met partner, Sept. 2014
"Heerlijk hotel midden in de stad"vertalen
Clannad
9,0

09-10-2014 in een paar stappen in hartje centrum van Deventer, prima hotel voor 2 nachten. alles was perfect.

Met partner, Aug. 2014
"Leuke locatie, prima ligging"vertalen
Ton van Laethem
6,0

26-08-2014 Het gebouw en de inrichting hebben een leuk historisch karakter. De kamer was simpel, maar schoon en netjes. Wel wat achterstallig onderhoud aan het hang- en sluitwerk waardoor ramen niet (goed) open konden. Her ontbijt was goed verzorgd en gevarieerd. In de e directe omgeving in het centrum leuke winkelstraten met veel aardige winkeltjes. Ondanks dat ook hier alle ketens aanwezig zijn hebben de winkelstraatjes voor een belangrijk deel hun karakter behouden. Zeker aan de bevelen voor een bezoek aan Deventer en omgeving (die ook de moeite waard is voor wie van een rivierenlandschap kan genieten).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?