Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel Gilde***

Fletcher Hotel Gilde***
231 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel Gilde***
Nieuwstraat 41, 7411 LG, Deventer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Gilde*** in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Gilde*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel Gilde scoort een 8,0 uit 10, op basis van 231 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Gilde*** in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Gilde***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel Gilde*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 57 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel Gilde*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Hotel Gilde*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel Gilde*** met andere accommodaties in Deventer.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,4
7,4
6,8
Toon score en beoordelingen van:
"Prachtige hotel!"vertalen
Wessel Smits
9,0

09-08-2014 Zoals de titel zegt: een prachtig hotel. Heel mooi oud pand. De kamers zijn bijzonder modern ingericht en voorzien van alle gemakken. Het hotel heeft een leuk binnenplaatjes waar je 's ochtends, bij goed weer, lekker kunt ontbijten.
Het ontbijt is van zeer hoge kwaliteit en alles is aanwezig; geitenkaasjes, gebakken eitjes, bacon, versgebakken broodjes en croissants en nog veel meer. Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kortom: mocht ik nog ooit in Deventer en omstreken willen overnachten, dan kies ik zonder twijfel voor Fletcher Hotel Gilde!

met partner, Aug. 2014
"Slapen in een prachtig oud pand"vertalen
Susan
7,0

15-08-2014 Het Gilde Hotel is gevestigd in een prachtig oud pand waar je je ogen uitkijkt naar de oude details. Het grote voordeel is dat het midden in het centrum ligt, binnen een paar minuten ben je op het belangrijkste plein van Deventer, vol met terrassen en restaurants. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn niet heel erg groot, maar in zo’n leuke stad als Deventer gebruik je die toch alleen maar om te slapen. Het ontbijtbuffet biedt ruim voldoende keus. Wie ’s ochtends per se gerookte zalm en champagne wil kan beter op zoek gaan naar een ander hotel. Achter het hotel is een terras waar je vanuit de ontbijtzaal (ook) via een kleine trap kan komen. Heerlijk om daar nog een laatste kopje koffie te drinken voor je weer moet vertrekken.

met vrienden, Aug. 2014
"Fraai en authentiek hotel"vertalen
Jacques
9,0

11-08-2014 Dit authethieke gebouw past precies in het plaatje van de historische stad Deventer.Zeer centraal gelegen en op loopafstand van het centrum. Het prachtige houten trappenhuis met glas in lood ramen geeft de sfeer uit vroegere tijden heel goed weer. De ontvangst was bij het inchecken was zeer plezierig. Aan de achterkant is een binnentuin met zitjes. Ook de fietsen kunnen daar gestald worden. Het ontbijt is geweldig en heel veel keus. In ieder geval genoeg om ruim 100 km. weg te trappen.

met partner, Aug. 2014
"Schitterend authentiek en gastvrij hotel"vertalen
hoeven5
10,0

07-08-2014 Wij hebben helaas maar 1 nacht in hotel Gilde overnacht, maar in 1 woord geweldig. Wat een schitterend authentiek hotel, met een eenvoudige maar zeer nette indeling van kamer. Wij hadden kamer 22! De voormalige operatie kamer. Meer luxe zou in onze ogen afbreuk doen aan de oudheid van het hotel. Kamer was heel schoon, goede bedden, ontzettend vriendelijk personeel (echt iedereen), en een goed ontbijt.
Wij zouden hotel Gilde zeker aanraden bij vrienden en hopen er nog een keer terug te komen.

Aug. 2014
"Sfeervol hotel"vertalen
M vd hoek
8,0

06-08-2014 Hotel Gilde is een prima hotel, het heeft een perfecte ligging en leuke kamers. Het personeel was supervriendelijk en het ontbijt was goed!!!!

met partner, Aug. 2014
"Leuk hotel in prachtig pand"vertalen
Wendy
7,0

07-08-2014 Het hotel ligt bijna in het centrum in een oud klooster. Dus heel veel sfeer! Alles te vinden op loopafstand. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt en prima kamer. Wij hebben genoten!

met partner, Aug. 2014
"Leuk historisch pand, prima ligging"vertalen
hanneke
7,0

06-08-2014 We verbleven 1 nacht in dit mooie historische Fletcher Hotel, uistekende ligging en service, goed ontbijt met veel keuze en werd tussentijds aangevuld wat op was. Leuke binnen tuin.
Onze kamer was erg basic en op de beneden verdieping aan de straat, hier geen overlast van ondervonden maar had liever een kamer met balkon of ramen die je echt even open kan slaan! De kamer was wel keurig en schoon.

met partner, Aug. 2014
"Te duur voor wat we ervoor in de plaats kregen"vertalen
wolfaert alain
6,0
5,0
5,0
4,0

04-08-2014 Perfecte ligging voor ons doel ( boekenmarkt ). Ook over het personeel valt niets negatief te zeggen. zeer vriendelijk en gedienstig. Onze kamer was echter ondermaats. Het was er extreem warm en we hadden een toilet zonder deur... Het ontbijt was matig. Slechte kwaliteit van brood en pistolets en fruitsappen niet vers.
Toch 183€ betaald voor één nacht !!

met partner, 2014
"Mooi hotel"vertalen
Yvette
8,0

30-07-2014 Dit hotel is erg mooi, de kamer was erg ruim. Het is wel een eindje lopen vanaf het station

met partner, Juli 2014
"Aanraden voor stad en natuur"vertalen
Ouwerkerk
6,0

01-08-2014 uitstekende ligging in de stad
idem langs de Ijsel
makkelijk te fietsen via knooppunten route
vele restaurantjes

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?