Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel Gilde***

Fletcher Hotel Gilde***
188 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel Gilde***
Nieuwstraat 41, 7411 LG, Deventer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Gilde*** in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Gilde*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel Gilde scoort een 8,0 uit 10, op basis van 188 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Gilde*** in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Gilde***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel Gilde*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 55 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel Gilde*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Hotel Gilde*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel Gilde*** met andere accommodaties in Deventer.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
7,5
6,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Bijzonder hotel"vertalen
Johan
8,0

3-4-2014 Dit hotel is bijzonder vanwege ligging en uitstraling: voormalig klooster in hartje stad. Vooral het trappenhuis vonden wij prachtig. Dat wij hier voor de tweede maal in een jaar waren spreekt boekdelen.

met partner, Mrt. 2014
"Een pareltje in de stad."vertalen
Jan
8,0

31-3-2014 We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in dit hotel. De ontvangst was allervriendelijkst en uitgebreid. Het hele hotel ademt een nostalgische sfeer uit en is tegelijkertijd zeer bij de tijd. Onze kamer was prima, jammer dat de minibar ontbrak en dat je wel een geluidje van buiten hoorde. De binnentuin is echt fantastisch. Het ontbijt is keurig. Grootste pluspunt, je loopt zo vanuit het hotel de belangrijkste winkelstraten in. En Deventer is een plaatje.

"Bijzonder en prachtig hotel"vertalen
Lisette van Riel
8,0

30-3-2014 Prachtig hotel in het centrum van de mooi stad Deventer. Parkeergelegenheid vlakbij het hotel.
Het hotel is een oude pastorie en nog helemaal in de oude stijl gelaten. Heel sfeervol.
Prima kamer met uitzicht op de binnenstuif, waar je heerlijk kunt genieten.

"Heerlijk voor de 3e keer"vertalen
Daan
8,0

29-3-2014 Eens in de zoveel tijd komen we vanuit het midden van het land om in Deventer een weekend te relaxen. Want: geweldige stad, vol historie, de Middeleeuwen laten zich er bijna grijpen.
Vaste logeeradres is dan het sfeervolle Gilde Hotel. Nu voor de 3e keer genoten van het zeer vriendelijke personeel, de uitstekende bedden, het prima sanitair en het lekkere, gevarieerde ontbijtbuffet. Het afsluitende kopje koffie in de hoteltuin genoten, in de voorjaarszon; wat een luxe! Bovendien viel het weer op hoe rustig onze kamer was, helemaal als je bedenkt dat dit hotel in het oude centrum van Deventer ligt.
En, ook onderscheidend: check het trappenhuis bij binnenkomst! Je voelt de oude nonnen bij wijze van spreken langsruizen ...
Dit was dus weliswaar de 3e maar zeker niet de laatste keer: Gilde Hotel, here we come again, ergens in de toekomst. Kortom: aanrader!

"Supermooie ligging in hartje Deventer"vertalen
Marja en Peter
7,0

17-3-2014 Mooi oud gebouw in het historische centrum van Deventer. Veel prima restaurants op loopafstand.
Vriendelijk personeel. Kamer was schoon maar wel aan de kleine kant. Vervelend afstapje ( zeker in de nacht).

"Gezellig en goed hotel!"vertalen
Frouwke
8,0

25-3-2014 Voor de 2e keer in dit hotel verbleven en opnieuw zeer goed bevallen. Midden in hartje Deventer met zijn leuke straatjes, gezellige café's, restaurants, ateliers e.a.

Hotel heeft goede prijs/kwaliteitverhouding. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreid ontbijtbuffet.
We komen graag terug!

"Heerlijk Hotel"vertalen
W.C.Wijgh
8,0

17-3-2014 Hotel Fletcher Gilde te Deventer. Wat een schitterend hotel met een hele goede service en erg vriendelijk personeel. Wij hebben tevens genoten van de prachtige historische Hanzestad Deventer. Graag komen wij nog eens terug in dit hotel en ook om bijvoorbeeld in de omgeving te kunnen fietsen en de stad verder te verkennen.

met partner, Mrt. 2014
"Prima hotel voor paar dagen oosten van het land!"vertalen
Jaap Barendregt
7,0

14-3-2014 Fletcher hotel Gilde is een prima onderhouden, mooi historisch gebouw, gelegen in het centrum van Deventer.
Goed gelegen in centrum, bij station en als uitvalsbasis voor tochten in de omgeving.
Zeer vriendelijke en attente medewerkers.
Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.
Restaurant is alleen tbv ontbijt. Voor ons echter geen bezwaar, omdat er allerlei leuke eetgelegenheden te vinden zijn op loopafstand.
Kamer was goed en prima schoongemaakt; echter bed voor mij ( 1.85 lang) aan de kleine kant.
Kindvriendelijk kan ik niet beoordelen.

"Prachtig én Vriendelijk"vertalen
jantien
10,0

17-3-2014 Het is een prachtig hotel, in mooie staat opgeknapt klooster. De entree is indrukwekkend. De trap, de aankleding, alles klopt, alles ademt sfeer en liefde voor het pand. De kamer (met heerlijke stortdouche in de toren) was comfortabel en warm. Het bedienend personeel was vriendelijk, behulpzaam en met gevoel voor humor. De eigenaresse was zeer trots en vertelde mooi over de historie, nam de tijd en was ook geïnteresseerd in haar gasten. De locatie was TOP. zeer centraal.

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Goede en gezellige plek om Deventer te verkennen"vertalen
Mat
7,0

11-3-2014 Hotel ligt midden in het Centrum. Kamers zijn netjes en van goede kwaliteit tov prijs. Heel gezellig terras in binnentuin, jammer dat het nog geen lente was! We waren er met jonge kinderen en zonder ernaar te hoeven vragen kregen we 2 flinke kamers naast elkaar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?