Camping De Worp *

8,1

56 reviews over Camping De Worp in het Nederlands

Prima camping!

Frank de Jonge, 12-10-2017

Een heerlijke vrije camping, je eigen plek kiezen en vriendelijk personeel. Sanitair kan beter, maar wij vonden het niet echt bezwaarlijk. Aankomend weekend gaan we weer!
Gereisd met partner in september 2017

Hier voelen wij ons thuis, lekker vrij kamperen

Jack en Hennie, 6-9-2017

Het is hier prima vertoeven , leuk met pontje over en direct in het centrum. zoek maar een plekje waar maak je dat nog mee. Na de bq lekker vuurtje maken . Heerlijk zwemmen , vissen en fietsen langs de ijssel . Ze zijn erg gast vrij . We komen ieder jaar hier en met veel plezier . tot volgend jaar

gezellig

Jenn, 29-8-2017

het is een gezellige camping

wat meer toiletten/douches

Aangenaam verrast

Inge van L, 15-8-2017

Fantastische lokatie , verbetering in vergelijking tot 3 jaar geleden, SPECTACULAIR, sanitair was ondanks de drukte zeer schoon, 2 keer per dag zagen we de schoonmaak dienst vreselijk fanatiek poetsen. Ontvangst bijzonder vriendelijk . Verse broodjes op bestelling. Gelegen aan de IJssel en aan het prachtige stadspark de Worp. Wij stonden halverwege de camping en hadden redelijk goede WiFi ontvangst.

Gemoedelijke camping

Willem, 9-7-2017

Tijdens deventer op stelten hebbeb wij het er prima naar onze zin gehad ondanks dedrukte. No noncens camping met gemoedelijke beheerders.
Gereisd met partner in juli 2017

Leuke plek voor bezoek aan Deventer en omgeving

Wouter, 11-6-2017

Wij hebben 4 nachten op deze camping gestaan en hebben van de stad Deventer en omgeving genoten. De camping ligt erg mooi aan de overkant van de IJssel.

De beheerder zorgt voor een gastvrije en ontspannen ontvangst.

De camping is losjes georganiseerd en het sanitair verdient geen 10 maar we hebben het prima naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping met perfecte ligging.

ferry, 2-4-2017

Grote plekken en zeer vriendelijke beheerders.... top. Deventer een stad met een hart....
        Gereisd alleenreizend in maart 2017

Simpele camping, mooie locatie

r_brakke, 16-10-2016

Prima camping op een prachtige locatie aan de IJssel. Aan de westoever de camping en de stad Deventer aan de Oostoever. Je vaart met het voetveer voor een paar Euro's naar de overkant en staat bijna direct in het centrum.

Camping is basic maar van alle gemakken voorzien. Beheerder is relaxed en je kunt gaan staan waar je wilt. Geen camping om met een stel (jonge) kids in het hoogseizoen te gaan staan.

Gereisd met partner in oktober 2016

Basic camping met mooi uitzicht op de stad Devente

Fia Overmeer, 5-10-2016

Ideale camping voor als je de stad wilt bezoeken. Je zoekt zelf een mooi plaatsje op het terrein. Het sanitair behoeft een update. Het was vrij druk toen wij er waren en dan zijn de douches en toiletten niet het sterkste punt van deze camping. Vooral achterin staat een achterhaald houten gebouwtje met wat toiletten en wasbak. Een investering in nieuwer gebouwtje kan geen kwaad. Om in de stad te komen neem je voor een klein bedrag het pontje dat pal naast de camping ligt en je loopt zo de stad in. Wel een beetje lastig zijn de openingstijden van de receptie. De relaxte beheerder zie je regelmatig over het terrein lopen maar om hem te treffen in de receptie is een ander verhaal. Voor 1 of 2 nachten is het een prima camping.
        Gereisd met partner in september 2016

Prachtige locatie, stadcamping met basic feel

vrolijknblij, 25-9-2016

Prima stadcamping waar we zeker nog eens terug zullen komen. De locatie is prachtig: aan de IJssel met uitzicht op Deventer. Het pontje vertrekt naast de camping zodat je binnen tien minuten in het oude stadscentrum bent, geweldig.

De camping is een stadcamping: allerlei soorten kampeerder die korter of langer op de camping verblijven. Basic maar goede voorzieningen. Het sanitair vooraan de camping is basic maar prima (inclusief warme douches waarvan er 1 een duodouche is), de beheerder is relaxed en vriendelijk: hij geeft je desgevraagd tips voor dagjes uit (zoals het blotevoetenpad).

De camping leent zich prima voor een bezoek aan Deventer en fietstochten in de omgeving.

Er zijn geen afgebakende plaatsen dus je kunt gaan staan waar je wilt.

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Worp in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Worp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Worp scoort een 8.05 uit 10 op basis van 56 reviews.