8,5

Uitstekend

95 reviews over Hotel De Vischpoorte in het Nederlands

Pieter, 16-8-2017

Uitstekende ligging met mooi uitzicht.Zeer goed verzorgd, ruim, schoon. Appartementenhotel met veel extra's. Vriendelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt met verse jus en lekkere koffie.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heel erg naar onze zin op zolderappartement .

M.Hazeveld, 4-8-2017

Mensen moeten weten dat je trappen moet lopen en het in een ander pand is .

Maar was geen enkel bezwaar !

Leuk uitzicht over plein en aangrenzende horeca en de prachtige toren .

Alles was goed ( alleen wat aflegruimte en haken in badkamer werd gemist )

Alles werkte , niets kapot .

Nog 2 extra planken bij plankenrek naast keukenblok of ergens anders voor legkleding zouden er wellicht bij kunnen .

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk knus en lekker hotel

Marielle, 4-8-2017

Vrij gevoel, vriendelijk personeel, fraaie ruimte, leuk uitzicht, lekkere bedden, aan alles is gedacht,
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Vischpoorte*** bij :

Super verblijf in het ijsselpenthouse.

Titus Jansen, 5-6-2017

Tijdens het pinksterweekend overnacht in het ijsselpenthouse.

Welkom met een flesje wijn. Prachtig uitzicht over de ijssel en van alle gemakken voorzien.

Goed ontbijt en een goed gevulde koelkast tegen zeer schappelijke prijzen

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Super plek voor vooral langer verblijf

Annet, 9-4-2017

Huisje met alles er op en aan in het midden van het oude centrum van Deventer. Alles op loopafstand.

Eigenaar en echtgenote zijn zeer flexibel en geven je het gevoel er alles voor over te hebben om je verblijf zo goed mogelijk te maken.

Het huisje geeft veel privacy en alles is voor handen. Wij verbleven hier een week en hebben voor onze komende vakanties in nederland wederom dit huisje geboekt!

Nogmaals dank voor de super week.

Gereisd met partner in april 2017

Super

Denise Peters, 26-2-2017

Nette ontvangst en geen gedoe met papieren. Knus hotel en de kamer was fantastisch. Netjes en moderne tv. Hadden mooi uitzicht over de Ijssel en de bedden lagen heerlijk. S'ochtends heerlijk ontbeten. Ook het sleutelsysteem was erg makkelijk.

Ik kom zeker terug

Gereisd met partner in februari 2017

Nice

A. Scheepers, 27-1-2017

Het appartement was zo mooi dat het wat mager ontvangst bij de receptie helemaal goed maakte.
Gereisd met partner in januari 2017

Viel tegen

Marjolijn, 8-1-2017

: bank was doorgezakt (ook echt kapot) Toen we dit aangaven, bleek de eigenaar hier al een tijdje van op de hoogte te zijn, maar dus nog niks ondernomen.

Ik vroeg extra dekens voor op bed. Had eigenaar niet, maar uiteindelijk toch wat oude dekens te voorschrijf getoverd ergens van zolder vandaan denk ik. Kwam niet echt professioneel over. Bed en beddengoed vond ik klein (ik ben 1.82 m).

De volgende ochtend ontbijt (we moesten de dag tevoren aangeven welke broodjes we wilden), hadden ze niet alle broodjes die we besteld hadden neergelegd. Dus we hadden te weinig. Mijn man ging iemand zoeken, maar er was nergens personeel. Mijn man ging koffie drinken en die was echt heel

Smerig. Hij heeft m niet opgedronken. De ontbijtzaal was ook koud vond ik. Geen lekkere versgebakken broodjes, maar gewoon basic bolletjes. Uiteindelijk zijn we om 10.00 uur sochtends vertrokken. Nog steeds niemand aanwezig om uit te checken. We hebben de sleutels en parkeerkaart maar in de brievenbus gegooid.

Gereisd met partner in januari 2017
Peter van den Hengel,

Beste Marjolein,

dat is jammer dat het jullie niet goed bevallen is. Als je naar andere reviews kijkt en ook op mijn eigen website of op die van andere boekingssites, dan kun je zien dat we echt wel ons best doen om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. We krijgen dan ook best wel hoge scores. Die bank was eerder die dag doorgezakt maar dat betekent nog niet dat ik binnen een dag een nieuwe bank in het appartement heb staan. De kamer temperatuur was ca 25 graden en ik heb jullie, meteen nadat jullie het vroegen, 2 extra dekens gegeven.

Misschien is een standaard hotel met standaard service meer iets voor jullie. Wij zijn een klein familie hotel (10 kamers/appartementen) met gezellige kamers en leuke en grote appartementen en we werken anders dan een grote hotelketen. Dat leggen we ook uit bij het inchecken en de gasten vinden het juist altijd fijn dat we het doen zoals we het doen. Gasten komen ze bij ons omdat de locatie super is, de mensen zijn vriendelijk en de accommodaties zijn net even wat anders dan anders. Het enige dat we willen is dat gasten met tevreden en gelukkig naar huis gaan. En gelukkig lukt dat bij bijna iedereen.

Met hartelijke groeten,

Peter van den Hengel

Eigenaar Hotel de Vischpoorte

sympathieke ontvangst, flexibel: om terug te komen

loek en els, 22-10-2016

verrassende studio die geschikt lijkt om meerdere dagen in te verblijven. zeer plezierige service gerichte medewerkers
Gereisd met partner in oktober 2016

wederom fantastisch

fam. de Groot, 20-9-2016

Het zeer ruime appartement van alle gemakken voorzien. Mijn man en ik waren nu voor de tweede maal in dit hotel. Dat doet men niet als men het geheel niet naar zijn zin gehad heeft. Graag willen wij volgend jaar voor de derde maal naar dit goede hotel.

De service is uitstekend! Zelfs een krukje voor in de douche en matje in de douche was er. (op mijn verzoek)

Als ik toch iets mag opmerken, een badmatje bij de douche c.q. het bad zou ook erg fijn zijn. De kans om uit te glijden is dan niet zo groot.

Graag tot ziens!

fam. de Groot

Leiden

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Vischpoorte*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Vischpoorte in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Vischpoorte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Vischpoorte scoort een 8.54 uit 10 op basis van 96 reviews.