Camping Euro

Euro

2 reviews over Camping Euro in het Nederlands

erg gezellige camping

kim, 23-4-2017

Leuke camping aan mooi gebied. Heerlijk genoten op het recreatiegebied.

Simpele caravan gehuurd maar was voorzien van alles wat we nodig hadden. En was netjes schoon.Op de camping werden veel leuke activiteiten voor de kinderen gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

abominabel slechte stacaravan

Karin, 21-8-2016

De stacaravan was vochtig, er zat schimmel op het keukenraam, de wc was vies met zwarte plekken in de douche. Het rook vies in de caravan. Het kacheltje was niet aan de praat te krijgen. De koeken was niet meer te gebruiken (werd wel direct omgewisseld). We zijn allemaal ziek thuisgekomen. De stacaravan is eigenlijk niet meer geschikt voor bewoning.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Elles Siemerink, vennoot/medewerker, 23-4-2017
Wij vinden het heel vervelend dat u dit zo hebt ervaren en vinden het spijtig dat u deze ervaring niet bij ons hebt gemeld zodat we samen naar een alternatieve oplossing hadden kunnen zoeken. Wij hebben nooit eerder deze opmerkingen gehad over onze caravans. Misschien kunnen we u uitnodigen onze vernieuwde huuraccomodatie te proberen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Euro in Deurningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Euro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Euro scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.