9,3

Uitstekend

23 reviews over Camping Het Brook in het Nederlands

Prachtig gelegen camping

Freddy en Carine, 13-8-2017

Kleine maar o zo gezellige camping

Mooi schoon sanitair en mooie vlakke plekken voor de tent of caravan. Eigenaren Jos en Lucienne zorgen voor een heerlijke sfeer!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Uitstekende camping, mooie omgeving. Terugkeer, ja

Danny, 11-8-2017

De camping kent geen kampwinkel, maar het nodige is wel aanwezig. Ik vind dat de sanitair ruimten er schoon en netjes uitziet, er een ruime zaal voor tv kijken, gezelschapsspellen voorzien van koel-/ vries kasten, koffiezetapparaten, in een ander gebouw aanwezig is. De kampeerplaats wordt prima bijgehouden en de koeien worden goed verzorgd, zei het in een stal. De omgeving is wisselend, van vlak, tot glooiend, met smalle weggetjes en soms slingerend lopend. Veel fietswegen zijn hier ingericht en voeren ze naar schilderachtige taferelen.

Echt een aanrader, want voor de prijs hoef je het niet te laten.

Gereisd met partner in juli 2017

als aan nog ligt gaan we volgend jaar weer terug

Gerda & Johan Wiesema / van de Vegte, 26-6-2017

we hebben 7 dagen daar gestaan met de tent. het was super gezellig.

bij noodweer kun je atijd tercht in de woonkamer daar. hebben we niet noodig gehad het was mooi super weer. beheerder zijn helemaal top. doen niet moerlijk kunt goed overleggen. mooi ligt plaats.

Gereisd met partner in juni 2017

super

piet en lngrid joziasse, 13-6-2017

Alles is prima voor mekaar we fietsen van 2003 al mee met de fietsvierd van denekamp. En komen voor de 14 keer op het brook, is er altijd een feest,en speciaal de feestavond voor heel de camping en buren in de schuur. En de barbecue is ook prima ook de pannekoeken.niks is hun teveel
Gereisd met partner in juli 2015

Gewoon super geweldig verblijf ! Super service :)

Arno Dinnissen, 2-10-2016

Geweldig vriendelijke ontvangst. We moesten meteen mee de stal in omdat er net een kalfje geboren was.

toen werden we uitgenodigd in de recreatie ruimte voor een bakkie koffie met heerlijke Krentewegge.

Service was super ! Er werd meegedacht om wat we konden ondernemen in de omgeving. Marieke (de dochter) is best tijdje bezig geweest om ons de route van het Dassen Hendrikpad te mailen. (leuke wandelroute)

Het idee om met de waterfiets door Nordhorn (DE) te fietsen was geweldig. En de TIP om bij Pier99 wat te drinken was ook een aanrader.

Ook de wandeling door Ootmarsum was een leuke ervaring. Daarna in stadscafe "In Den Guldene Crone" een lekker Othmar Bockbiertje gedronken.

Echt een aanrader !!!

Gereisd met partner in september 2016

geweldig

Fred en Annie, 25-9-2016

Hele mooie en fijne camping

de boer en boerin geweldige mensen

Volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig mooie camping!

Zwerver, 7-9-2016

Boerin en boer zijn zeer gastvrij en voor fietsers is deze camping zeker een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2016

Leuke, rustige,gastvrije camping.

Johnny en Petra, 4-8-2016

Ongedwongen, niks moet. Bijboeken geen probleem.

Volop gezelligheid.

Gereisd met partner in juli 2016

Echte "boeren"camping

Bert, 28-7-2016

Goede ontvangst op de camping. Behulpvol. Koffie met koekje erbij tijdens ontvangst. Schitterende staanplaatsen, goed gemaaid. Elektra en water op loopafstand. Uitstekende wifi ontvangst op alle plaatsen. Compliment. Toilet en douches goed, iets meer ventilatie zou wenselijk zijn. Tegens in toiletruimte daardoor af en toe glad.

Leuk met de kippen op stok en met het kraaien van de haan opstaan? Het kan allemaal.

Gereisd met partner in juli 2016

het waren echt een paar fantastische weken.

De Boer, 17-7-2016

Alles is echt fantastisch: de omgeving, de mensen, de beheerders die je nergens anders zult vinden de gastvrijheid en de vriendelijk die je hier ervaart kan en zal je nooit ergens anders vinden.En ook vooral de rust de rust die je zo hard nodig hebt als je heel het jaar druk bent geweest. Die rust kan je nergens anders vinden dan op minicamping het Brook. de vogels die je hoort fluiten de uitgestrekte weilanden die voor je neus liggen het rustgevende en kalmerend geluid van de koeien als je langs loopt en natuurlijk de geweldige loop- fietsomgeving, maar als je mij zou vragen om verbeter punten dan zou ik helaas niks weten natuurlijk je staat op boeren camping en je zit niet in een vijf sterren hotel dus de jacuzzi is ver te zoeken maar de douches en wc's doen ruim voldoende aan de eisen. Voor ons is dit echt een terugkomer en ik hoop voor jullie ook.
Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Brook in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Brook zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Brook scoort een 9.3 uit 10 op basis van 23 reviews.