Camping De Kuupershoek *****

9,4

26 reviews over Camping De Kuupershoek in het Nederlands

Goed verzorgde camping!

Aloys, 13-6-2017

Deze camping is ons prima bevallen! Niets op aan te merken

We hebben hier juli 2016: 13 nachten gestaan.

Goede grasmat en voldoende begroeiing (haag / bomen) waardoor geen gevoel dat je op een ''open veld'' staat.

Goede douches waarin tevens een wastafel opgenomen met warm en koud water.

Keurige toiletten. 3 x Aanrecht (warm water) voor de afwas. Familie/ invalide douche ruimte met toilet en wastafel aanwezig. Sanitair maakt men schoon tot in de details. Zeeppompje + handdoek aanwezig voor het wassen van de handen.

Bij aankomst ontvang je een informatie-map. Aan alles is te merken dat de beheerder alles doet om de gasten zoveel mogelijk service te bieden, hier is de klant echt koning!

Prijs / kwaliteit is dik in orde!

Camping de Kuupershoek: Ga zo door!

Gereisd met partner in juli 2016

Voor herhaling vatbaar

Eduard, 2-10-2016

Mooie leuke minicamping. Keurige staat van de plaatsen. Ruim. Nette staat van het sanitair. Bijzonder is ook de aanwezigheid van een recreatieruimte met boekjes, tafelvoetbal en tv met dvd's. Er wordt niet moeilijk gedaan over aankomst en vertrektijden. Allerlei activiteiten worden er georganiseerd. Bijzonder leuk is het voeren van de dieren. Boer lokt de kinderen op ludieke wijze mee naar de dieren en met grappen en grollen worden de kinderen in contact gebracht met de dieren. Top camping en hier komen we vaker.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Geweldige vakantie gehad

Philips, 19-8-2016

Kuupershoek is een gezellige camping met leuk entertainment door boer Wilfred. Een echte aanrader!

De plaatsen zijn ruim en netjes. Sanitair is netjes. Er waren veel kinderen om mee te spelen. Avonturenpark Hellendoorn is een aanrader (onze kinderen zijn in de leeftijd van 3 tot 8 jaar).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne kindvriendelijke camping

fam Selles, 13-5-2016

We hebben in de eerste week van mei 2016 met prachtig weer op deze camping gestaan. We hebben volop genoten. Er waren heel veel kinderen en dat was voor onze kinderen (4 en 7 jaar) natuurlijk helemaal top. Fietsen, skelteren, ponyrijden, vissen, spelen met water, het kon niet op.

Mooi ruim sanitair en schoon. Altijd warm water en geen gedoe met muntjes of pasjes.

Vriendelijke eigenaren die veel voor hun gasten doen. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prima camping.

Peter Lenselink, 28-10-2015

Aardige eigenaars die je van harte welkom heten en je voorzien van een persoonlijke map met er toe doende informatie van de omgeving. Camping wordt petfect onderhouden en bijgehouden. De twee toiletgroepen zijn erg schoon en ruim. De omgeving is erg mooi en voor fietsers ideaal.

Camping vinden wij een aanrader.

Hebben eind oktober 5 dagen op de camping gestaan.

Gereisd met partner in oktober 2015

Hartstikke leuk, en echt schoon!!

Fam. Hofstede, 23-8-2015

Zoek je leuke camping waar je komt voor je gezelligheid! Dan moet je hier zijn.

Deze camping heeft de gezelligheid die je zoekt, maar wil je rust kan dat juist ook. Wij komen echt nog een keer terug. Sanitair is tenminste echt goed schoon, keurig!

Wij zijn hier in 2011 geweest in de bouwvak, maar in 2012 had het Noorden van het land nog vakantie maar de rest van het land niet meer, Wij waren 1 van de weinigen met kids. Geen probleem dan gaan ze toch gewoon voor jouw kinderen om 17:30 dierenvoeren. Heel veel campings zie je dat de recreatie dan echt over is. Hier niet het is wel minder, maar ze zorgen dat de kinderen het gewoon nog gezellig hebben. En kom je met een eigen initiatief mag dat ook. In 2011 was er al jaren een Opa die op vrijdagavond altijd pannenkoeken bakte voor alle kids, die Opa stond er zelf. Ik zeg aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Voor herhaling vatbaar!

bernardrenate, 2-8-2015

Het Pinksterweekend hier mogen doorbrengen.

Ruime plaats, veel spelmateriaal, goede sfeer en fantastisch sanitair!

Zeer vriendelijke familie, het enthousiasme spat ervan af! Leuke activiteiten.

Niets van de omgeving kunnen zien, de kinderen hadden het te druk.....

Meteen geboekt voor volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Terug van vankantie

Wim en Frieda van Veldhuizen, 25-5-2015

Prachtige camping,gastvrij.Voor kinderen en kinderen met oma en opa prachtig.Compliment voor het superschone sanitair,en voor de kinderen veel vermaak.Een echte aanrader.
Gereisd met partner in januari 2015

Heel leuke camping, wij gaan zeker terug.

Ben, 8-9-2014

Er zijn 2 veldjes met de namen Kapschuur en Hooiberg. Deze namen slaan op de sanitair gebouwen die op de veldjes staan. De hooiberg beschikt ook over een verdieping waar een soort recreatie ruimte zit met boeken,info materiaal een TV + DVD etc,

Zowel het terrein als de gebouwen zijn keurig verzorgd, alles is heel erg schoon, toiletten voorzien van papier. zeep en handdoeken. Douchen en warm water is gratis.

Leuke ontvangst, je krijgt een map met alle info die je maar nodig hebt en voorin die map zit een formuliertje waar je op moet aangeven of en hoeveel bezoek je hebt gehad, of en hoe vaak je de wasmachine hebt gebruikt etc. Alle extra kosten.Als je vertrekt lever je de map in bij het woonhuis in en reken je alles af, Heel makkelijk en gemoedelijk allemaal.

De omgeving is echt het platteland, maar even een paar minuten richting Ommen en je zit in een prachtige omgeving. Je kunt in de omgeving prachtig wandelen en fietsen.

Gereisd met partner in september 2014

Top Camping

Wim, 25-7-2014

Geweldige camping voor jong en oud. De eigenaars zijn gastvrij en altijd behulpzaam. De camping en sanitair ziet er keurig en schoon uit. In het hoogseizoen organiseert Boer Wilfred allerlei leuke dingen voor jong en oud. Voor ons is Camping De Kuupershoek De camping van het Jaar!!
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kuupershoek in Den Ham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kuupershoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kuupershoek scoort een 9.37 uit 10 op basis van 26 reviews.