Camping De Blekkenhorst ****

Camping De Blekkenhorst
De Blekkenhorst
8,1

98 reviews over Camping De Blekkenhorst in het Nederlands

Rust, rust en nog eens rust, héérlijk!

Tanja & Bert, 5-10-2017

Prachtige camping waar je in oktober écht voor je rust kunt zijn. Prachtige ruime plaatsen met privé en schoon sanitair direct naast de caravan. Vriendelijke en behulpzame receptie. Bijzondere vogels gespot o.a. een Groene Specht. Omgeving lokt uit om te gaan wandelen en fietsen. Prachtige en goed uitgezette routes. Bijzonder vriendelijke bevolking en een leuk dorp om vakantie te houden. We gingen voor onze rust en vonden het!
Gereisd met partner in oktober 2017

Een waardeloze camping

Familie Willemsen, 16-9-2017

Mooie omgeving. Maar de rest was echt waardeloos.

Bij aankomst werd ons gemeld dat het plasetje in de privé sanitair ontbrak en de zelfde dag nog gemonteerd zou worden.

Toen wij wegging was dit nog steeds niet gemaakt. Dit na het verschillende keren gemeld te hebben.

Zwembad was echt koud als de kinderen 15 minuten erin waren geweest kwamen ze met blauwe lippen van de kou eruit.

Het was helaas een paar dagen slecht weer en dan willen de kinderen lekker tv kijken .ook dit werkte niet alleen maar sneeuw. Na dit gemeld te hebben kreeg ik het antwoord dat het aan mijn aansluiting lag.

Ook de gezamenlijke afwas plek stond bijna in brand. De rook afvoer van de geiser was zo slecht aangesloten dat dit bijna een brand had veroorzaakt.

En dan het anematieteam. Wat een drama was dat dan.elke dag het zelfde cd tje.

Er werd bijna niks voor de kinderen gedaan aan anematie.

Zeker niet voor de kinderen vab een jaar of 10. Wij hebben camping gasten terplekke daar gesproken die er al jaren kwamen en die zeide dat het voor gaande jaren veel meer te doen was en een beter onderhoud.

Er werd gezegd helaas is de camping overgenomen! !!!!!

Dus geen 4 sterren waard zoals ook bij de anwb beschreven staat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk camping ook voor rust zoekers

Sandra, 30-8-2017

Mooie grote plekken met eigen sanitair (ideaal niet wachten en altijd schoon😉). Fijn zwembad en ontzettend gastvrije campingeigenaars. Ook nog paar dagen in de trekkershut geslapen, heerlijk bedden en absoluut niet duur.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nette rustige verzorgde camping

CJ Bakker, 9-8-2017

Keurig nette camping, vriendelijke eigenaars.

Leuk voor jonge kinderen en 50 plussers.

Handig dat een eigen toilet en douche hebt.

De tv en internet verbinding is goed te noemen.

Wij gaan volgend jaar zeker nog een keer naar deze Camping.

Gereisd met partner in juli 2017

Perfecte camping

Henk, 9-8-2017

Goeie camping op goede plek met genoeg animatie
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Verademing

Fokke, 29-7-2017

Nooit gekeken naar prive sanitair, na de ervaring bij de blekkenhorst enthousiast. Wat is er makkelijker dan douche en wc dirdct naast de caravan. Wij waren er buiten het seizoen en dan zijn er weinig activiteiten op en in de omgeving van de camping. Maar wij kwamen om te fietsen en dan is de omgeving ideaal.
Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar!

Theunis en Tinie Hoekstra, 31-5-2017

Het zijn hele ruime afgescheiden plekken met eigen sanitair. Ideaal!!! Het gratis wifi werkte niet goed. TV was ook niet optimaal. Verder is het ons prima bevallen.
Gereisd met partner in mei 2017

Gevaarlijk!

Tonny, 1-1-2017

Het weekend van oud op nieuw verbleven wij met vrienden in het 10 persoonshuisje. Het was erg koud.. de verwarming (gaskachel) stond op de waakvlam en er stond een oud kacheltje op stroom.. het duurde een aantal uren voor het huisje een beetje op tempratuur was. De meterkast stond op punt van ontploffen.. deze was zo heet dat de meter licht gesmolten was. Hij maakte ontzettend veel lawaai. Tot overmaat van ramp kwam er een steekvlam uit de gaskachel toen hij opnieuw werd aangestoken smorgens. De controle stickers op de kachel waren zeker 10 jaar oud. De eigenaar gaf later aan dat dd controleur slecht stickerde.... dat het huis erg gedateerd is vonden we uiteraard geen probleem daar is de prijs ook naar maar het moet wel veilig zijn.. en dat is hef absoluut niet..
Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Prima camping, met prachtige ligging en omgeving.

Familie Poolman, 17-11-2016

Het zwembad is echt top. Zo vanuit je (sta-)caravan in je badkleding naar het zwembad, met leuke ligweide. Puur relaxed en we sloegen ook geen dag over!

Jammer dat de nieuwbouw van de kantine nog niet gerealiseerd is, maar ook dat zal binnenkort goed komen, evenals de mini-golf.

Gereisd met partner in augustus 2016

Een prima bedrijf dat werkt aan verbetering !

Roelof & Geke, 30-8-2016

we waren er vorig jaar voor de eerste keer en nu dus voor de 2e keer en hebben er weer van genoten.

ik lees heel veel negatieve beoordelingen wat ik niet helemaal eerlijk vind !

Tuurlijk het is niet de TOP Camping met 5 sterren maar het is wel goed !

oke er staan wat huisjes (hokjes) tussen wat oud is en er zijn wat kleine puntjes maar de Eigenaar staat elke keer weer klaar om maar te proberen om het je wel naar de zin te maken.

Het eetgedeelte is nog wel veel meer eer aan te behalen maar presteert ruim voldoende. Het wifi gedoe is ook beter geworden en het tv signaal is t.o.v. vorig jaar 200 procent beter.

Zwembad vonden we iets aan de koude kant maar was wel te doen.

Wij komen volgend jaar gewoon weer terug !!!

Roelof & Geke

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blekkenhorst in Den Ham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blekkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Blekkenhorst scoort een 8.09 uit 10 op basis van 98 reviews.