8,2

95 reviews over Camping De Blekkenhorst in het Nederlands

Nette rustige verzorgde camping

CJ Bakker, 9-8-2017

Keurig nette camping, vriendelijke eigenaars.

Leuk voor jonge kinderen en 50 plussers.

Handig dat een eigen toilet en douche hebt.

De tv en internet verbinding is goed te noemen.

Wij gaan volgend jaar zeker nog een keer naar deze Camping.

Gereisd met partner in juli 2017

Perfecte camping

Henk, 9-8-2017

Goeie camping op goede plek met genoeg animatie
Gereisd familie in juli 2017

Verademing

Fokke, 29-7-2017

Nooit gekeken naar prive sanitair, na de ervaring bij de blekkenhorst enthousiast. Wat is er makkelijker dan douche en wc dirdct naast de caravan. Wij waren er buiten het seizoen en dan zijn er weinig activiteiten op en in de omgeving van de camping. Maar wij kwamen om te fietsen en dan is de omgeving ideaal.
Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar!

Theunis en Tinie Hoekstra, 31-5-2017

Het zijn hele ruime afgescheiden plekken met eigen sanitair. Ideaal!!! Het gratis wifi werkte niet goed. TV was ook niet optimaal. Verder is het ons prima bevallen.
Gereisd met partner in mei 2017

Gevaarlijk!

Tonny, 1-1-2017

Het weekend van oud op nieuw verbleven wij met vrienden in het 10 persoonshuisje. Het was erg koud.. de verwarming (gaskachel) stond op de waakvlam en er stond een oud kacheltje op stroom.. het duurde een aantal uren voor het huisje een beetje op tempratuur was. De meterkast stond op punt van ontploffen.. deze was zo heet dat de meter licht gesmolten was. Hij maakte ontzettend veel lawaai. Tot overmaat van ramp kwam er een steekvlam uit de gaskachel toen hij opnieuw werd aangestoken smorgens. De controle stickers op de kachel waren zeker 10 jaar oud. De eigenaar gaf later aan dat dd controleur slecht stickerde.... dat het huis erg gedateerd is vonden we uiteraard geen probleem daar is de prijs ook naar maar het moet wel veilig zijn.. en dat is hef absoluut niet..
Gereisd familie in december 2016

Prima camping, met prachtige ligging en omgeving.

Familie Poolman, 17-11-2016

Het zwembad is echt top. Zo vanuit je (sta-)caravan in je badkleding naar het zwembad, met leuke ligweide. Puur relaxed en we sloegen ook geen dag over!

Jammer dat de nieuwbouw van de kantine nog niet gerealiseerd is, maar ook dat zal binnenkort goed komen, evenals de mini-golf.

Gereisd met partner in augustus 2016

Een prima bedrijf dat werkt aan verbetering !

Roelof & Geke, 30-8-2016

we waren er vorig jaar voor de eerste keer en nu dus voor de 2e keer en hebben er weer van genoten.

ik lees heel veel negatieve beoordelingen wat ik niet helemaal eerlijk vind !

Tuurlijk het is niet de TOP Camping met 5 sterren maar het is wel goed !

oke er staan wat huisjes (hokjes) tussen wat oud is en er zijn wat kleine puntjes maar de Eigenaar staat elke keer weer klaar om maar te proberen om het je wel naar de zin te maken.

Het eetgedeelte is nog wel veel meer eer aan te behalen maar presteert ruim voldoende. Het wifi gedoe is ook beter geworden en het tv signaal is t.o.v. vorig jaar 200 procent beter.

Zwembad vonden we iets aan de koude kant maar was wel te doen.

Wij komen volgend jaar gewoon weer terug !!!

Roelof & Geke

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk ontspannen

Albert en Wilma, 25-8-2016

Mooie camping, vriendelijk personeel en een uiterst behulpzame beheerder Jaap. Een aanrader uuk voor mensen om in het voor-of naseizoen te komen.

En waar maak je mee dat de beheerder je stoel maakt als er een schroefje afbreekt. Hier dus

Gereisd met partner in maart 2016

Prima camping

Hannah, 19-8-2016

Camping de Blekkenhorst is een plek waar je tot rust komt de fijne sfeer geeft je een goed gevoel.

Eigenaar en eigenaresse Jaap en Ingrid zijn druk bezig de camping te verbeteren na de camping met veel achterstalligonderhoud te hebben gekocht. De inzet van deze sympathieke mensen is groot!!!

Dat gaat niet allemaal tegelijk maar de oplettende kampeerder ziet veranderingen.

Geen vraag is gek voor Jaap en Ingrid ze staan altijd voor je klaar om je vakantie te doen slagen.Er is voor iedereen wat te beleven!! Een aanrader voor jong en oud.

Jaap en Ingrid blijf jullie ideeen uitwerken en volg je hart om de camping tot iets moois te maken.

Mensen die de camping waarderen komen elk jaar terug hebben wij gemerkt. Tot volgend jaar :)

Gereisd familie in januari 2016

Fan geerds, 18-8-2016

Een hele fijne camping in een bosrijke omgeving.we zijn echt tot rust gekomen,de kids vermaken zich prima,leuk animatieteam voor de kinderen.de eigenaar is zeer vriendelijk, staat voor iedereen klaar,De camping is niet heel groot mooi overzichtelijk voor kinderen.
Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blekkenhorst in Den Ham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blekkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Blekkenhorst scoort een 8.19 uit 10 op basis van 95 reviews.