Hotel Het Wapen van Delden ***

8,2

112 reviews over Hotel Het Wapen van Delden in het Nederlands

Prima hotel, vriendelijk personeel

AvD, 16-8-2017

De kamer was zeer netjes, met een grote badkamer (Douche en Bubbelbad apart). Het bed was wel zeer zacht waardoor ik de eerste nacht niet echt lekker had geslapen omdat ik eraan moest wennen. Wij hadden inclusief 3 gangen diner 2 avonden. Ook dit was zeer lekker, het enige nadeel is dat er helemaal geen keuze is. Vooraf dichtstbijzijnde kamer aan het restaurant gevraagd ivm babyfoon en ook dit was geregeld. Het ontbijt was ook prima, voor ieder wat wils.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel fijn hotel

Fam. Balm, 10-8-2017

Fijn mooi hotel en heel schoon. Mooie gerenoveerde kamers met een heel goed bed. Lekker zwembad, niet groot maar lekker om een paar baantjes te zwemmen.

Heerlijk ontbijt met verse jus 'd orange. Ook de dagmenu's zijn erg lekker. Normaal doen wij dat eigenlijk nooit maar hebben nu alle dagen in het hotel gegeten.

Goed klaar gemaakt met lekkere verse produkten.

Echte minpuntjes hebben wij niet en wat de parkeerplaats betreft. deze wordt in september opgeknapt.

Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer

Luc, 30-7-2017

Super onattent personeel, t.o.v Belgen !!! 'K had de indruk dat wij onzichtbaar waren. We werden dan ook genegeerd wat ons een zeer onprettig gevoel gaf zeker omdat je zag dat ze t.o.v. andere gasten wel zeer attent waren. Deze 4 dage en 3 nachten was geen gevoel van vakantie maar meer een gevoel van ergernis en frustratie.
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Het Wapen van Delden bij:

Aardig hotel buiten het centrum in mooie omgeving

Maria, 29-7-2017

Leuk arrangement. De medewerkers zijn vriendelijk, zowel ontbijt als diner zijn goed verzorgd. Oudere mensen missen een lift als de kamers op de begane grond vol zijn. Jammer dat de kamers en badkamers maar minimaal gepoetst werden. Horren in de ramen zouden erg nuttig zijn, er werd beaamd dat hier heel veel muggen zijn (en dus muggenbeten)! Het gratis parkeerterrein is echt aan vernieuwing toe; het heeft veel kuilen die na regenbuien vol plassen staan.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig!!

Mariëtte, 31-5-2017

Het was geweldig! Vriendelijk en toegankelijk personeel! Goed eten! We hebben genoten!!!
Gereisd met partner in mei 2017

Goed,vriendelijk en lekker

Henny en peter rutten, 30-5-2017

Ga hier gerust genieten van de gastvrijheid en het heerlijk eten, daarbij kun je in de omgeving prima recreëren, fietsen wandelen enz.
Gereisd met partner in mei 2017

In de watten gelegd!

Wim Houweling, 29-5-2017

Men weet hier nog wat gastvrijheid is: alles is goed geregeld en de kamer was prima en netjes.

Ik ben vegetariër en er werd bij het diner goed op ingespeeld. Ik had gewoon een origineel diner.

Ruime tijden vwb. ontbijt (buffetvorm) en diner en de bediening was meer dan netjes, ook de andere gasten in het hotel waren van goed niveau. Heel veel mensen die dit hemelvaartweekend gingen fietsen (schitterend weer)

Gereisd alleenreizend in mei 2017

heerlijke vacantie geweldige omgeving leuk fietsen

Rieky en Jos, 29-5-2017

fijn hotel.goede service.prima prijs.heerlijk en gevarieerd eten.vriendelijk personeel.geen gebruik gemaakt van zwembad. komen hier zeker nog een keer terug
Gereisd met vrienden in mei 2017

Leuk en gastvrij hotel

Rob Thijssen, 16-4-2017

Het hotel is al wat ouder maar er wordt duidelijk in geïnvesteerd met nieuwe zaken als badkamer, aankleding restaurant ed. Het personeel is heel vriendelijk en attent, de kamers zijn Ok en het eten was simpel maar goed. Het hotel ligt dicht bij Almelo, Hengelo en Enschede, leuke plaatsen. En fietsen /wandelen kan vanuit hotel prima.
Gereisd met partner in april 2017

Superverblijf!!!

Bart, 24-2-2017

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad! Kamer was uitstekend, zwembad was lekker op temperatuur. We hebben heerlijk gegeten, zowel diner als ontbijt. Edwin is één van de beste gastheren die Nederland heeft in onze ogen! Mede dankzij hem hebben wij genoten! We komen graag een x terug!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Het Wapen van Delden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Wapen van Delden in Delden - Ambt Delden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Wapen van Delden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Het Wapen van Delden scoort een 8.2 uit 10 op basis van 112 reviews.