Bed and Breakfast Den Soeten Inval

Bed and Breakfast Den Soeten Inval
Den Soeten Inval
9,8

22 reviews over Bed and Breakfast Den Soeten Inval in het Nederlands

Alles tip top geregeld, een warm welkom.

Elske, 17-8-2017

Alles voelde zo welkom en als je iets zou missen aarzel niet om het te vragen.
Marcel en Peter, Eigener, 20-8-2017
bedankt voor jullie bezoek aan onze B&B en graag tot ziens in het mooie Delden

Geweldige schone en gastvrije b&b. Aanrader!

Annemarie de Jonge, 15-8-2017

De 9,8 zou een 10 moeten zijn! Heel schone kamer en met oog voor detail ingericht. Kingsize bed, is echt kingsize ( lekker ruim en lang genoeg voor lange mensen). En dat is

echt een verademing! Alles wat nodig is is op de kamer aanwezig . Geen gedeelde douche of andere ellende. Fruit op de kamer. Folders van de omgeving. Free WiFi! En de b en b wordt gerund door hele leuke en vriendelijke eigenaren! Respecteren je privacy en leggen je in de watten. Tevens goede gesprekspartners (slim, breed ontwikkeld, empathisch, klantgericht, geven goed advies als je erom vraagt). Uitgebreid drie Sterren ontbijt in de gezellige keuken. Zelfs persoonlijke wensen word rekening mee gehouden. Prijs/kwaliteit zeker in verhouding prima in orde. Wij gaan zeker terug! Dankjewel mannen. Het was een fijne ervaring en vinden het fijn jullie te hebben leren kennen. Tot ziens! En wij verwachten dat als jullie zo blijven presteren en de prijs gelijk blijft dat de 100% bezetting en zelfs de wachtlijst er komt hoor! En de 10 ook!!!

Marcel en Peter, Eigener, 20-8-2017
bedankt voor jullie uitgebreide en leuke review en graag tot ziens in het mooie Delden

alles klopt in deze B&B, geweldig!!

Jose Rikkerink, 14-8-2017

ik kan niets aangeven wat niet goed is bij deze B&B. Van ontvangst, de kamer, badkamer, het ontbijt zelfs tot aan de inrichting aan toe in een woord zeker voor herhaling vatbaar!!

Daarnaast ook een goede locatie om hiervandaan Twente te ontdekken. Per fiets of te voet, ideaal.

Bedankt voor jullie review en graag tot ziens in het mooie Delden

In de wolken met onze wolkenkamer!!

JOLI en AGJA, 14-8-2017

Na een dag wandelen was het een soort van thuiskomen in deze B&B. Gastvrij en hartelijk ontvangst, mooie kamers met alles erop en erin wat wij nodig hadden. Heel goed geslapen in de super bedden. Het ontbijt de volgende dag was meer dan geweldig en wij konden met gemak nog een dag wandelen! Een aanrader!
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Marcel en Peter, Eigener, 20-8-2017
bedankt voor jullie review en graag tot ziens in het mooie Delden

Zo ontzettend gastvrij en compleet!

Familie Post, 2-8-2017

Heerlijke bedden, prachtig dorp, mooie en complete kamers, warm welkom, zeer uitgebreid ontbijt, het ontbrak ons aan niets. Deze B&B heeft geen 'nee'.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Bedankt voor jullie review en graag tot ziens in het mooie Delden

We hebben het geweldig naar ons zin gehad

Carin Hoogeveen, 23-7-2017

De Gastheren waren heel vriendelijk en gastvrij. Ze deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. De verblijven waren heel schoon. Er was een warm welkom op de aankomsttijd die we zelf mochten aangeven. Koffie en een verse wafel met warme kersen bij aankomst. Ontbijt was super.Het weer was ook goed en het ontbijt werd in de tuin geserveerd. Het ultieme vakantiegevoel. Er ontbrak niets. en met persoonlijke wensen werd rekening gehouden. We komen zeker nog een keer terug en een aanrader voor iedereen.
Gereisd met vrienden in juli 2017
Marcel en Peter, Eigener, 20-8-2017
Bedankt voor jullie verblijf in onze B&B en de mooie woorden in jullie review.

Ria en Truus, 16-7-2017

Alles is fantastisch, de gastheren, de ontvangst, het ontbijt,
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super mooie B&B

Jackie Zuidema, 11-7-2017

Heerlijke kamer met nieuwe badkamer en alles heel erg fris en schoon! Het ontbijt was voortreffelijk en erg uitgebreid! Een leuke tuin met overal in het donker kaarsjes aan!

Een aanrader !!

Gereisd anders in juli 2017

Genieten zoals in Afrika

G&G, 6-7-2017

Voor ons de tweede keer bij P&M, omdat we naar het Afrika Festival gingen in Hertme. Nog niks veranderd t.o.v. vorig jaar. Heerlijke bedden, schone kamer, een fantastisch ontbijt. De zelfgemaakte smoothie bij het ontbijt en de zelf gebakken wafel bij ontvangst maken het wel heel speciaal in het mooie dorpje Delden.

P&M hebben oog voor details. We gingen weg en het regende licht.... Poncho? Paraplu? Koffie of thee kan altijd 24/7 voor mijn gevoel....

De derde keer hebben we ook al geboekt....En mooi meegenomen is dat de omgeving van Delden onverwacht boeiend is en heerlijk om te wandelen of te fietsen.

Gereisd met partner in juli 2017

Een supergezellig verblijf

Albert & Anne-Marie, 19-6-2017

Bed en Breakfast Den Soeten Inval is dicht bij het centrum gelegen. We kregen een zeer hartelijke ontvangst met Twentse wafels en thee. De (tuin)kamer was supergezellig ingericht met veel aandacht voor detail. Er stonden allerlei drankjes en fruit klaar. De kamer en badkamer waren zeer schoon en er ontbrak niets. Het uitgebreide en uitstekende ontbijt werd in de tuin geserveerd. Niets was de hartelijke eigenaars te veel.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Den Soeten Inval in Delden - Ambt Delden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Den Soeten Inval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Den Soeten Inval scoort een 9.78 uit 10 op basis van 23 reviews.