8,9

Uitstekend

94 reviews over Lodge Boerderijlodge Droste's Dubbelinks Havezathe in het Nederlands

Prachtige plek. Supermooie inrichting

Gerard koopmans, 3-7-2017

Wij hadden motorfietsen mee en hebben vandaaruit prachtige routes gereden
Gereisd met partner in juni 2017

heerlijk!

Hester, 25-6-2017

Twickel is een prachtig gebied, waar je prachtige wandelingen kunt maken, vanuit de lodge of iets verder. De lodge is heeft een goede sfeer, lekkere bedden en een stortdouche en geweldig bubbelbad. Kasteel Twickel en de tuinen en oranjerie zijn een aanrader!

De hond mag alleen aangelijnd lopen in de omgeving. Wat we ook misten waren 2 stoelen en een tafel die je buiten kunt zetten, daarnaast misschien ook een parasol voor de warme dagen, zodat je voor je lodge ook lekker buiten kunt zitten.

Gereisd familie in juni 2017

Een heerlijk verblijf in een geweldig omgeving

janneke van dijk, 20-6-2017

Voor een verblijf met kleinere kinderen is de familie- lodge aan te bevelen!
Gereisd familie in juni 2017

Top!

Jenny, 2-5-2017

Wat een hartelijke ontvangst door boer en boerin. Een adembenemende omgeving. Een heerlijke ayurvedische massage door Astrid. Zon. 's Avonds de kachel aan en kijken naar de vlammen. Kortom alle ingrediënten voor een meer dan geweldig weekend. Een aanrader!
Gereisd met vrienden in april 2017

Super accommodatie

Chiara, 1-5-2017

Heel erg genoten! Prachtige inrichting, lekker bubbelbad. Ook de kids hebben genoten. We gaan zeker terug! Aanrader voor gezinnen!
Gereisd familie in januari 2017

Smaakvol ingerichte natuurparel

F. Rabelink, 3-4-2017

Voor ons als groep van 8 vriendinnen een heel fijne plek geweest. Wij hadden mooi lenteweer en konden buiten ongestoord borrelen&eten en genieten van rust&natuurlijke omgeving. Mooie ligging, vrij uitzicht op natuur, moderne inrichting, wandelingen starten vanaf huis, praktisch met 2 douches. Alles inclusief zelfs nespresso koffie. Compliment voor gastvrijheid vd gastheer&vrouw.
Gereisd met vrienden in april 2017

het was een zeer aangenaam verblijf

Nolda, 2-4-2017

wij waren als opa en oma met onze volwassen kinderen en twee (peuter) kleinkinderen een weekendje in de boerderijlodge Dubbelinks Havezaathe. De plek was prachtig, de voorzieningen heel goed en de omgeving aantrekkelijk, voor jong en oud. De natuur en het landgoed bieden veel mogelijkheden. Als je alleen wilt wandelen, fietsen en een speeltuin bezoeken, zoals wij deden, en verder gezellig ongedwongen samenzijn, is dit daarvoor bij uitstek een geschikte plek.

Wat wij als familie erg waardeerden was de complete keukenuitrusting met goed en mooi servies en de stijlvolle inrichting. Niet te vergeten de fijne bedden!

Als je meer actie wil kan dat ook er is in de buurt op cultureel gebied van alles te beleven en dichtbij zijn Twentse en of Duitse steden te bezoeken. Een aanrader dus. En zeer gastvrije beheerders.

Gereisd familie in maart 2017

Heerlijk verblijf op een wonderschone Havezathe

Bernasco, 27-3-2017

heel gastvrije ontvangst, een heerlijk ontbijt met mooie streekproducten, fantastische locatie. goed uitgeruste keuken zodat je lekker kunt koken. leesverlichting beneden kan wat beter, het was nu iets te donker.
Gereisd familie in maart 2017

Een heerlijke plek om tot rust te komen

Ineke, 13-3-2017

Prima wandelomgeving rond Twickel, dicht bij Delden
Gereisd met partner in maart 2017

Twickel landgoed op z'n best

Mark, 3-3-2017

Heerlijk rustige omgeving op het landgoed van Twickel. Mooie wandel, fiets, en mountainbike (70km!) routes. Borne is vlakbij voor boodschappen. De lodge past in het concept van Droste's boerderij lodges. Dit zijn verbouwde stallen tot mooie units die uitkijken op de landerijen. Na zoveel jaar verschillende lodges bezocht te hebben, zijn wij van mening dat sommige lodges wel aan vernieuwing toe zijn. Denk aan nieuwe TV. Lounge bankstel (ipv kleine bankjes). Schilderwerk hier en daar. En sneller wifi. De service instelling van de (nieuwe) boer en boerin is goed en zijn erg behulpzaam. Deze locatie vinden wij de leukste van alle lodges.
Gereisd familie in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Boerderijlodge Droste's Dubbelinks Havezathe in Delden - Ambt Delden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Boerderijlodge Droste's Dubbelinks Havezathe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Boerderijlodge Droste's Dubbelinks Havezathe scoort een 8.85 uit 10 op basis van 94 reviews.