Hotel Aparthotel Delden ****

vriendelijke bediening, uitstekend keuze menu bi8j half pension
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Prima verblijf

Wing, 21-8-2017

Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Zijn al snel de golfbaan op gegaan. De 25 euro voor een ballenkaart voor de DR vonden we wat veel. De baan zelf was erg mooi, de greens wat traag door de regen. De kamers waren prima, alleen hing er in de gangen een beetje een rare geur. Het diner vond ik tegenvallen en deed me denken aan een restaurant waar ik 20 jaar geleden heb gewerkt. Het eten was matig. Ons voorgerecht kwam duidelijk uit de diepvries. Ontbijt was prima. Al met al, buiten dat wij het eten wat minder vonden hebben we wel een prima verblijf gehad.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Het is hier altijd heerlijk ontspannen!

Gerda van Meerkerk, 29-7-2017

Bij Aparthotel Delden krijg je altijd waar voor je geld en kun je heerlijk eten en ontspannen. Er zijn voldoende activiteiten, het is een heerlijke omgeving en zeer gastvrij personeel!
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Delden bij:

Hebben het altijd geweldig hier

Ida de Jong Verburg, 12-7-2017

Dat het allemaal geweldig is , fijne kamers schoon , aardige mensen allemaal , goed ontbijt , prima diner , geweldige golfbaan , naast de deur . En je kan er leuke fietsroutes krijgen , voor mooie tochten .
Gereisd met partner in juli 2017

super

Bovenkarspel, 17-5-2017

de ligging de fietsroutes geweldige fijne kamer met terras 2 nachten geslapen daar heerlijk ontbijt alles was perfect aardig personeel een aanrader hoop daar terug te komen we waren er voor de 2e keer

Als je om het hotel loopt achterin naar links smal paatje kun je lopen naar een geweldig goed tuincentrum je kan helemaal weer door de wijk doorlopen en weer terug mooie wandeling dit hotel is een aanrader

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig hotel!

Wilma Leeuwenburgh, 16-5-2017

Is niet overdreven luxe ,maar alles is aanwezig.

Mooi zwembad,en prachtige golfbaan.

Super ardig personeel.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Hotel voor bejaarden en service van niets

Bib, 14-5-2017

Familiekamers zijn veel te warm. Steile gevaarlijke hoge trap in de kamer naar boven. Dit is zo gevaarlijk voor kinderen. En in de zomer hou je het daar boven niet uit. Open slaapgedeelte boven en traphekje haal je zo los. Ik heb de Kids beneden laten slapen in de ouderslaapkamer. Was zo bang dat er een van de trap zou vallen wnr ze naar de wc moesten in de nacht. Het is oud en een beetje opgepimpt. Geen leuke ervaringen gehad met personeel. Niet allemaal maar het was erg teleurstellend. Dat wil je niet en zeker niet op vakantie. Ik vond het speelgebeuren wel leuk en golfbaan top. Veel golfers op het terras daar verdienen ze wrs beter aan. En heel veel oudere mensen. Daar zullen ze wrs meer aan verdienen en beter mee omgaan. Ik vond het maar teleurstellend.
Gereisd anders in mei 2017

Hotel met veel faciliteiten

Yvonne, 16-4-2017

De familiekamer was ruim en schoon. Bedden lagen goed. Het heeft geen luxe uitstraling, maar in mijn ogen is dat van ondergeschikt belang: alles is aanwezig.

Het hotel biedt veel faciliteiten: zwembad, fantastisch werkende wifi door het hele hotel, grote recratieruimte (neem een eigen bal mee), bowlingbanen, golf enz.

Wij hebben twee keer ontbeten en één keer het diner genuttigd. Alle keren was het eten zeer smaakvol. Doordat de kinderen makkelijk vanuit het restaurant naar de recreatieruimte kunnen, kan je zelf rustig tafelen.

Wij hadden een heerlijk weekend!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Slechte service en vies eten

Danielle, 5-4-2017

Snap werkelijk niet waar de goede recensies vandaan komen. Wij hadden een familieuitje, maar dat doen we niet nog een keer. Vies eten, droog, staat veel te lang op het buffet. Ik zou Rob de Geus van de Smaakpolitie er eens op af sturen. Kan me niet voorstellen dat de voedsel- en warenautoriteit dit accepteerd. Kamers vergane glorie en stinken. Ook de handdoeken zijn niet fris. Kortom nooit meer.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017
Jules Leenders - Directeur, Alg Dir, 8-4-2017

Tja, soms zijn wij ook verbaasd. Hotelgasten eten bij ons normaal gesproken niet van een buffet, of het zou het ontbijtbuffet moeten zijn. Handdoeken gaan naar en komen van een professionele wasserij - in snelle omloop.

Begrijp me niet verkeerd - wij zijn ook mensen die fouten maken. Maar deze reactie herkennen wij oprecht niet.

Heel goed verblijf gehad!

Kapaan, 23-3-2017

Kamer, badkamer,bedden, ontbijt, ontvangst :Prima!

Kan niets verzinnen wat niet goed was.

Ik had een zilver kettinkje laten liggen.

Stuurden ze op! Wat een service!

Gereisd met partner in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Delden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aparthotel Delden in Delden - Ambt Delden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aparthotel Delden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aparthotel Delden scoort een 8.08 uit 10 op basis van 145 reviews.