Hotel 't Kruisselt ***

Hotel 't Kruisselt
't Kruisselt
8,7

401 reviews over Hotel 't Kruisselt in het Nederlands

Gezellige en ongedwongen sfeer met goede bediening

HBer, 17-10-2017

Enige minpuntje, baddoeken slecht te drogen voor hergebruik in badkamer.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw fraaie recensie! Dagelijks worden de handdoeken die nat zijn en op de grond liggen uiteraard verschoond.

We kijken uit naar uw volgende komst, graag tot ziens in Twente!

Linda Piening & Team 't Kruisselt

Het was minimaal ons tiende bezoek, dus oke.

Hr. en mevr. van Delft, 10-10-2017

De steer, omgeving,verzorging,gaf ons aanleiding om zeer regelmatig terug te komen

Geachte meneer en mevrouw Van Delft,

Wat fijn dat u ons ook dit jaar weer kwam opzoeken en dat uw verblijf ook deze keer weer naar wens was. Samen met vele andere jaarlijks terugkerende gasten behoort u écht bij 'De Vrienden van 't Kruisselt', we vinden het dan ook ontzettend leuk dat u deze keer een recensie op Zoover heeft geschreven.

Heel hartelijk dank en tot een volgende begroeting!

nooit meer

C. van Gool, 10-10-2017

Een deel van beloftes die op de site staan worden ingelost, maar ook een aantal niet. En daarover valt niet te praten blijkbaar.

Een voorbeeld: er zou in het hele hotel wifi zijn. Wij hadden een kamer waar geen wifi was en moesten om verbinding te hebben steeds naar het restaurantgedeelte.

Klachten hierover waren niet bespreekbaar.

Geachte heer en mevrouw Van Gool,

Dank voor uw reactie en spijtig te vernemen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hotel ’t Kruisselt is gelegen in het buitengebied, er is vooralsnog geen glasvezel in het buitengebied van De Lutte aangelegd. Het Wi-Fi signaal is altijd aanwezig in ons hotel, maar helaas niet altijd even sterk. Gedurende uw verblijf, in het weekend, hebben wij getracht het signaal te versterken door de router te verplaatsen. Twee receptionistes zijn met u meegelopen om de problematiek vast te stellen.

Helaas hebben wij de signaalsterkte niet verder kunnen versterken voor u. Volgend jaar verwachten wij glasvezel, waardoor het signaal ook hier, tussen de stuwwallen en beekdalen, sterker zal worden. Wij hopen u dan opnieuw te ontmoeten en u te kunnen laten zien dat het WiFi signaal in het hele hotel even sterk is!

Geweldig

Vink, 9-10-2017

Geweldig personeel, vriendelijk en behulpzaam.

Goede kamers.

Leuke gelegenheid om spelletjes te spelen of de krant te lezen.

Geachte heer en mevrouw Vink,

Dank voor uw mooie recensie!

Dit jaar hebben we nieuwe spellen en boeken in de kast geplaatst. Het verheugd ons dat u het naar uw zin heeft gehad in ons huiselijke hotel.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten in Hotel 't Kruisselt!

Prima

W.v.Vliet, 5-10-2017

Entourage en vooral de wijze van benaderen. Niet bekakt, maar gewoon gewoon.

Niet prettige lucht in de douche-cel.

Geachte familie Van Vliet,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Wij ontvangen onze gasten graag 'in ons huis', de wijze van benadering is professioneel, maar niet uit de hoogte inderdaad. We zijn blij wanneer u er bent!

De grondlucht was inderdaad een probleem na de regenval, inmiddels is dit opgelost gelukkig!

Graag tot ziens in het mooie en gezellige Twente!

Linda Piening & Team 't Kruisselt

Fantastisch. Voor herhaling vatbaar.

Ineke Nieuwenhuis, 10-9-2017

Wij waren er 5 dagen. Jammer dat we van de 4 diners er 3 kregen met een varkenshaasje. Iets te veel varkensvlees!

De handdoeken roken niet fris helaas.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geachte mevrouw Nieuwenhuis,

Dank dat u uw ervaringen met ons deelt. Dagelijks serveren wij een wisselend 3-gangendiner met dagverse producten voor onze gasten met een arrangement. Uiteraard bieden wij een alternatief aan wanneer u iets niet lekker vindt en houden wij rekening met dieetwensen.

Het diner wordt geserveerd in de sfeervolle Eetkamer, u mag binnenlopen tussen 18:00 en 21:00 uur en zelf een tafeltje uitzoeken waar u gaat genieten van het diner. Wij serveren wekelijks rund, varken, gevogelte en vis, waarbij we 7 dagen per week een ander menu serveren. We nemen uw opbouwende kritiek ter harte.

Graag tot ziens in Twente!

Prima hernieuwde kennismaking.

Ouddorp, 4-9-2017

Geen negatieve ervaringen.

Drie sterren is net wat te weinig. Een ***+ is meer op zijn plaats.

Geachte familie Van de Belt,

Wat fijn te lezen dat ook uw tweede verblijf bij ons zo naar wens was! We zijn inderdaad een gerenommeerd 3-sterren familiehotel. De plus+ bij onze 3-sterren is wat we onze gasten graag bieden, nét dat extraatje met een hartelijke en persoonlijke benadering.

Alle enquêtes van onze gasten lees ik persoonlijk, zo kunnen we elk jaar beter aan uw wensen voldoen. En misschien worden we dan wel het beste 3-sterren hotel van Nederland! :-)

Heel graag tot ziens in Twente!

Linda Piening en Team 't Kruisselt

Heerlijk rustige plek.

Conny Jeroense, 25-8-2017

't Kruisselt is voor onze leeftijd 70 en 84 ideaal. Het personeel is heel vriendelijk en daar hebben we prima contact mee.Zijn in voor een geintje en je kunt er lekker aan de bar zitten.Niet geschikt voor kleine kinderen of pubers.Niks geen vertier dichtbij.
Gereisd met partner in april 2017

Goedendag mevrouw Jeroense,

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie! 't Kruisselt is inderdaad minder ingericht op jonger publiek. Ons zusterhotel, Landgoedhotel de Wilmersberg, biedt meer mogelijkheden voor jonge gezinnen.

De bar, in hoefijzer vorm, is uitermate gezellig en zeer geschikt voor een heerlijke borrel. We zullen bij uw volgende bezoek aan ons de extra citroenen, speciaal voor uw lievelingsdrankje, voor u klaarleggen!

Linda Piening en Team 't Kruisselt

Geweldig

Ab Koning, 22-8-2017

Fijne verwennerij, prima kamer (-alleen een kleine douche), geen koelkastje op de kamer. Met dieetwensen wordt terdege rekening gehouden.

Prettige en rustige omgeving. Zeer vriendelijk personeel niets is hen te veel.

Geachte meneer en mevrouw Koning,

Dank voor uw mooie recensie! Bijna al onze kamers zijn voorzien van een douche, het overgrote deel met een douchecabine en 8 kamers met een inloopdouche. Bij elke boeking houden we graag rekening met de voorkeur van de gast.

Fijn dat uw verblijf in de rust van het Twentse landschap naar wens is geweest, graag tot ziens!

Mede namens Team 't Kruisselt

Linda Piening

G. Raaphorst, 18-8-2017

Het perfecte hotel met geweldig personeel

Geachte familie Raaphorst,

Dank voor uw prachtige review! Ons team bestaat uit circa 20 vaste medewerkers, waarvan de langst werkende volgend jaar al 30 jaar in dienst is! Daarnaast helpen diverse parttimers en oproepkrachten ons de drukke perioden door.

Het is een ontzettend gastvrij en warm team, er wordt dagelijks ingespeeld op de wensen van de gast. Onze persoonlijke en oprechte benadering maakt dat vele gasten jaarlijks terugkomen bij Hotel 't Kruisselt.

We hopen u ook gauw weer te ontmoeten!

Linda Piening en álle medewerkers van 't Kruisselt

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor 't Kruisselt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Kruisselt in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Kruisselt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Kruisselt scoort een 8.73 uit 10 op basis van 401 reviews.