9,3

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landgoed de Wilmersberg**** bij :

223 reviews over Hotel Landgoed de Wilmersberg in het Nederlands

Klant is koning. En geluksmoment

r.boelens, 17-7-2017

Voor ons 46 jarige huwelijk een VIP arrangement geboekt. Het goed gevoel begon bij de reservering. Door meer dan fantastische hulp van de dames een mooie herinnering aan hele fijne dagen.

Wat is er mooier dan drie dagen buiten heerlijk eten op een geweldig terras. Eindelijk een hotel waar je vanaf het begin in de watten wordt gelegd.

Gereisd met partner in juli 2017

Rust, relaxen en genieten

Bianca, 8-6-2017

Heerlijk in de watten geld. Je krijgt een heerlijk welkom gevoel.
Gereisd met partner in januari 2017

Beste Bianca,

Hartelijk bedankt voor je mooie bericht op Zoover. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat jullie je in de watten gelegd voelden bij De Wilmersberg en genoten hebben van de rust. Binnen kan dat in de geheel vernieuwde wellnessboutique, buiten op het mooiste terras van Overijssel (volgens velen van Nederland) of op het prachtige landgoed van 14 hectare. Heel graag tot de volgende keer!

Met hartelijke groet,

Boudewijn en Githa van Vilsteren

Heerlijk en gastvrij onthaal

A.M. Schipper, 7-5-2017

We kwamen met een groep (familie). We voelden ons direct erg welkom en thuis. Het hotelpersoneel was zeer vriendelijk, behulpzaam en attent. We boften met het eerste voorjaarszonnetje, de high tea werd in de tuin geserveerd, heel feestelijk. Van tevoren goede afspraken gemaakt over het diner, waarin er goed werd meegedacht. Gratis upgrade gekregen naar grotere kamer. Goed ingerichte en rustige kamers. Het diner was super, de tafel feestelijk gedekt, bediening attent en vriendelijk. Heerlijke en rustige omgeving, fijn gewandeld. Het prachtig vernieuwde zwembad was net open! Al met al topervaring en we komen graag terug!
Gereisd met vrienden in maart 2017

Geachte heer/ mevrouw Schipper,

Hartelijk bedankt voor uw mooie bericht op Zoover. De wijze waarop u uw ervaringen in ons hotel heeft verwoord is bijzonder en drukt precies het gevoel uit dat wij iedere gast mee willen geven. Wij vinden het leuk, geweldig zelfs, als gasten het goed naar hun zin hebben. Lekker eten, goed slapen en uitgerust wakker worden, genieten van een heerlijke high tea in de lounge of op het terras. Dat alles op de ontspannen manier waar Twentenaren zo bekend om staan en op een van de mooiste plekken die Nederland rijk is. Hier laat je de drukte van alledag even los en met elkaar genieten van het beste dat Twente te bieden heeft. Heel graag tot ziens bij De Wilmersberg!

Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Heerlijke rustige plek

Cor mewe, 4-3-2017

Rit daarheen, lijkt het wel of je de wereld gaat verlaten en dan op een stukje aarde terecht komt, van rust. Rust in het hotel rust om je heen. Heerlijk. Kan niks zeggen over de wellness faciliteiten, want toen wij er waren werd dat gerenoveerd. In plaats daarvan kregen wij voucher voor Sare wellness Hulsbeek.
Gereisd met partner in februari 2017
Githa van Vilsteren,
Geachte heer Mewe, bedankt voor uw bijzondere review op Zoover. 'Een stukje aarde van rust', dat omschrijft u mooi en zeer treffend. Een verblijf bij De Wilmersberg houdt wat ons betreft in dat onze gasten het leven en de drukte van alledag even los kunnen laten. Hier, op één van de mooiste plekken van ons land, kunt u heerlijk ontspannen en genieten van het beste dat Twente te bieden heeft. Met vanaf nu ook onze geheel vernieuwde SPA, Beauty en zwembad. Het is dus de moeite waard om snel een keer terug te komen naar deze heerlijke rustige plek. Graag tot ziens! Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Uitermate fijne Kerst

Twente liefhebber, 23-2-2017

Heel vriendelijke en behulpzame ontvangst, heel fijne kamer met terrasje aan de boskant, prima keuken en aardige wijnarrangementen. Zaterdagmiddag wijnproeverij (bij mooi weer in de Gaard). Uitgebreid 'milieuvriendelijk' ontbijtbuffet. Terras met het mooiste uitzicht dat wij kennen met daarop een ruime rokerskamer (met verwarming). Gastheer en -vrouw zie je regelmatig en met Kerstmis hun 3 kinderen die met oma een mooi verhaal voorlezen in de lounge. Heel genoeglijk ook nog.

Wat niet goed? Alles wèl ! Daarom komen wij er tamelijk regelmatig.

Gereisd met partner in december 2016
Githa van Vilsteren,
Geachte heer en mevrouw Faber, heel hartelijk bedankt voor uw mooie review op Zoover. Wij vonden het fijn u de afgelopen kerst weer bij ons in huis te hebben, maar ook vinden wij het fijn dat u De Wilmersberg ook door het jaar heen regelmatig weet te vinden. Wij maken, samen met onze collega's, van alle dagen van het jaar bijzondere momenten. Met de feestdagen doen we daar nog een klein schepje bovenop, met bijvoorbeeld een concert van een ensemble van het Orkest van het Oosten (en in 2016 voor het eerst onze zoon op zijn viool) en een familievertelling in onze lounge. Tot heel snel, wij laten u graag onze geheel vernieuwde SPA en Beauty zien! Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Heerlijk ontspannen

Lidy van der Most, 18-2-2017

Super gemoedelijk,gezellig landgoed,zeer vriendelijk personeel,ook voor kinderen,aparte speelkamertjes,zwembad,sauna ,heerlijk eten.
Gereisd familie in december 2016

Beste Lidy,

Bedankt voor dit mooie bericht op Zoover, wat fijn om te lezen dat u een ontspannen tijd heeft gehad bij De Wilmersberg. Wij zien het als onze missie om op deze, voor Nederlandse begrippen, hele bijzondere locatie onze gasten te laten genieten van het beste dat Twente te bieden heeft. Graag tot de volgende keer!

Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Super mooie locatie en top hotel!

Marcella, 6-2-2017

Voor mijn ouders jubileum hebben ik en mijn man ze naar hotel Wilmersberg gestuurd. Dit ging allemaal in het geheim om het een verrassing te houden. Daarom heb ik steeds met de mensen van Wilmersberg gemaild om een en ander te regelen (wijntje op de kamer, mooie plek in het restaurant etc). Werkelijk waar, de mensen bij dit hotel hebben alles in het werk gesteld om mijn verzoeken te honoreren! Ze hebben mijn ouders een super weekend en alle aandacht gegeven die je maar kunt wensen, mijn ouders voelden zich enorm speciaal en in de watten gelegd. Niks was teveel, alles werd gedaan om dit weekend zo speciaal mogelijk te maken voor onze kanjers van ouders. Wat ik terug kreeg van mijn ouders is dat het hotel ook nog eens prachtig is, de omgeving eveneens en het personeel super vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader en ook ik en mijn man boeken graag eens een weekendje weg bij de Wilmersberg! Hier snappen ze hoe je een klant koning moet laten voelen, zo persoonlijk en vriendelijk gaan ze met je om, echt top! Bedankt Wilmbersberg en zeker tot gauw!!
Gereisd met partner in oktober 2016
Githa van Vilsteren,
Beste Marcella, enorm bedankt voor je mooie review, we krijgen er rode wangen van als we je bericht lezen. Heel graag hebben wij meegewerkt aan de verrassing voor jouw ouders en het doet ons goed om te lezen dat dit volledig geslaagd is. Ieder feest moet goed gevierd worden, dan ben je bij ons aan het juiste adres. We zouden het erg leuk vinden als jij en je man zelf ook een keer naar ons toe komen. Mocht je een reservering willen maken, dan weet ons te vinden via reserveringen@wilmersberg.nl of 0541-585557. Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Fantastische omgeving en hartelijke gastvrijheid.

Peter en Ingrid, 7-1-2017

Naast een persoonlijke ontvangst, aangevuld met de Twentse gastvrijheid krijg je al direct het gevoel dat je meer dan welkom bent. Het glooiende Landschap, met als hoogtepunt de Tankenberg (85 mtr) nodigen uit om te wandelen en te fietsen. Met de grens vlak bij de deur kun je een verblijf op internationaal niveau brengen. De sfeer is relaxt en landelijk. Het eten is prima en het ontbijt is meer dan super. De kamers zijn prima en mooi gelegen en vanuit het zwembad heb je een mooi uitzicht over de tuin. Wat kun je nog meer zeggen, er zijn geen negatieve dingen te vinden. Wil je genieten in een goed hotel in een rustieke Twentse omgeving dan is dit een absolute aanrader.
Gereisd met partner in december 2016
Githa van Vilsteren,
Beste Peter en Ingrid, heel hartelijk bedankt voor jullie mooie review op Zoover. Wij vinden het fijn om te lezen dat jullie de omgeving van De Wilmersberg prachtig vinden en de gastvrijheid zeer hartelijke. 100 jaar geleden kocht de Twentse textielfamilie Blijdenstein de grond waar zij hun buitenverblijf op bouwden. De familie stond erom bekend hun huizen alleen te bouwen op de mooiste plekken van Twente. Met veel gastvrijheid ontvingen zij hier hun gasten, die traditie willen wij samen met onze collega's op ieder gebied voortzetten. En daarom maken we het zo gezellig. Deze winter zullen onze wellness en het zwembad een grondige renovatie ondergaan, vanaf half maart kunt u nóg beter relaxen in ons hotel! Wij verwelkomen jullie graag de volgende keer bij De Wilmersberg, weet ons te vinden voor het maken van een directe reservering; reserveringen@wilmersberg.nl. Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Voor altijd mijn favoriete hotel.

Joke van Klink, 27-12-2016

De schoonheid van de omgeving is

overweldigend.

De gastvrijheid ongekend.

Als deze twee facetten samenkomen ontstaat een overweldigende beleving.

Gereisd familie in december 2016
Githa van Vilsteren,
Beste Joke, wat heerlijk om te horen, dat De Wilmersberg voor altijd uw favoriete hotel is! Wij zijn het helemaal met u eens dat de schoonheid van Twente overweldigend is en wij zien het als onze missie om gasten op deze prachtige plek een paar dagen helemaal te ontzorgen. Heel graag tot de volgende keer. Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Heerlijk weekendje weg

Inge, 29-11-2016

Mooi hotel op een heerlijke locatie, wat een rust! Het ontvangst was zeer persoonlijk. Kamer was prima in orde. Ontbijt was heerlijk. 's Avonds hebben wij ook gegeten in het restaurant, die kok kan koken!! Het personeel is super vriendelijk. Mooie wandeling gemaakt in de landelijke, rustige omgeving.

Wij komen zeker een keertje terug

De wilmersberg......dacht het wel! ;-)

Gereisd met partner in november 2016
Githa van Vilsteren,
Beste Inge, enorm bedankt voor je bericht op Zoover. Een tien, daar doen wij het voor! De randvoorwaarden bij De Wilmersberg zijn uitstekend; de ligging van het voormalige buitenverblijf van de Twentse textielfamilie Blijdenstein is uniek voor Nederlandse begrippen temidden van een rustige omgeving. Het is onze missie om de gastvrijheid waar de Blijdenstein's om bekend stonden iedere dag voort te zetten; met lekker eten & drinken, fijne kamers, een goed ontbijt, een wellness en leuke activiteiten zoals een wijnproeverij op zaterdag. Heel graag tot de volgende keer! Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed de Wilmersberg in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed de Wilmersberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed de Wilmersberg scoort een 9.26 uit 10 op basis van 225 reviews.