Hotel Landgoed de Wilmersberg ****

Hotel Landgoed de Wilmersberg
Landgoed de Wilmersberg
9,3

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landgoed de Wilmersberg bij:

228 reviews over Hotel Landgoed de Wilmersberg in het Nederlands

Prachtig hotel, top

Jeannette, 13-9-2017

Afgelopen weekend naar het jaarlijkse openluchtconcert van orkest van het Oosten met support act geweest met high wine, in een woord geweldig. Natuurlijk blijven slapen en na een heerlijk ontbijt weer naar huis maar wij slaan geen jaar meer over. Wat een verwennerij en luxe in een prachtige omgeving. Githa , Boudewijn en het hele team dank je wel.
Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel!!

John en Marion van Bijsterveld, 6-9-2017

Van 01-09-2017 t/m 06-09-2017 verbleven wij in Landgoedhotel de Wilmersberg. Omdat we vorig jaar zo genoten hadden zijn we dit jaar weer terug gegaan. En dat was zeer verstandig! Vanaf het moment van aankomst tot het vertrek was het weer fantastisch. We hebben genoten van het heerlijke eten, onze mooie junior suite, de prachtige omgeving en het zeer vriendelijke en behulpzame personeel. We hebben fiets- en wandeltochten gemaakt in het mooie Twente. Gelukkig hielp het mooie weer ook erg mee. Beste mensen van de Wilmersberg heel erg bedankt en hopelijk tot volgend jaar! Hartelijke groeten, John en Marion van Bijsterveld
Gereisd met partner in september 2017

Waar verwende mensen zich graag laten verwennen

De beste plek om bij te komen, 2-9-2017

Ons probleem is dat we niet zouden kunnen zeggen wat niet goed is. Het enige wat we weten is dat soms het weer niet meewerkt. Maar met een keuze aan aangepaste kleding plus plu gaat dat ook wel. En het weer is het weer, dus eigenlijk altijd ook goed
Gereisd met partner in juli 2017
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 4-9-2017

Beste Jan,

Bedankt voor je bericht, wat fijn dat jullie je als verwende mensen zo verwend hebben gevoeld bij De Wilmersberg. Wij hebben op veel zaken invloed, helaas behoort het weer niet daartoe. Wat we wel kunnen doen is het verblijf van onze gasten bij wind en regen nog aangenamer maken; in bijvoorbeeld onze in 2017 vernieuwde wellness of bij het haardvuur in de lounge, bijna 100 jaar geleden de huiskamer van de familie Blijdenstein.

Heel graag tot de volgende keer en we hopen dan op wel mooi weer!

Met hartelijke groet,

Boudewijn en Githa van Vilsteren

Prachtige plek met bijzondere gasten: Leeuwinnen

Michael Sijbom, 7-8-2017

Als zelfs de Oranje Leeuwinnen zich opladen voor de belangrijke wedstrijden in dit hotel, dan weet je dat het goed zit. En als je dan als gast ook dat weekend in het hotel zit kun je hen zo maar live begroeten en feliciteren.

Maar naar het hotel: gewoon top. Gelegen in een van de mooiste natuurgebieden van ons land: Noordoost Twente. Rust en ruimte. Genieten van een lange wandeling of fietstocht. Het hotel doet zijn hoogwaardige omgeving eer aan en biedt topkwaliteit. Zonder een hoofdprijs te betalen zoals ik in West NL of buitenland gewend ben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 28-8-2017
Beste Michael, bedankt voor je bijzonder mooie bericht op Zoover. Wij vinden het heel fijn om te lezen dat je genoten hebt van allereerst het mooie Twente, een regio die inderdaad goed te voet of per fiets te verkennen is. Kom je na een lange wandel- of fietstocht terug, dan kun je bij De Wilmersberg genieten van het beste dat Twente te bieden heeft - een prachtig terras, een goed restaurant, fijne kamers en de geheel vernieuwde wellness. De Oranje Leeuwinnen werden Europees Kampioen tijdens hun verblijf in ons hotel, net als voor onze andere gasten ook heel bijzonder voor ons om dat mee te maken! Heel graag tot ziens in het mooie Twente. Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Gekend worden.

Joke van Klink, 6-8-2017

Als je voor de tweede keer in een hotel verblijft en de "baas" herkent en begroet je, dan voel je een blijheid die alle bijzondere belevingen die dit hotel te bieden heeft in de glans zet.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 28-8-2017
Geachte mevrouw Klink, Beste Joke, hartelijk bedankt voor uw mooie bericht op Zoover. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo genoten heeft bij De Wilmersberg en dat u zich gekend heeft gevoeld. Er is ons veel in gelegen onze gasten persoonlijk te kennen en te ontvangen. De Wilmersberg is het vroegere buitenverblijf van de Twentse textielfamilie Blijdenstein die hier met veel plezier haar gasten ontving. Wij zien het als onze missie deze traditie op de prachtige en bijzondere plek waarop De Wilmersberg gelegen is in alle facetten voort te zetten. Heel graag tot ziens! Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Klant is koning. En geluksmoment

r.boelens, 17-7-2017

Voor ons 46 jarige huwelijk een VIP arrangement geboekt. Het goed gevoel begon bij de reservering. Door meer dan fantastische hulp van de dames een mooie herinnering aan hele fijne dagen.

Wat is er mooier dan drie dagen buiten heerlijk eten op een geweldig terras. Eindelijk een hotel waar je vanaf het begin in de watten wordt gelegd.

Gereisd met partner in juli 2017
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 27-7-2017
Geachte heer/ mevrouw Boelens, bedankt voor uw prachtige bericht op Zoover! Wij zijn blij om te lezen dat u uw 46e jarige huwelijk op deze prachtige manier gevierd heeft en vooral genoten heeft van het terras, volgens velen het mooiste van Nederland. Heel graag tot de volgende keer! Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Rust, relaxen en genieten

Bianca, 8-6-2017

Heerlijk in de watten geld. Je krijgt een heerlijk welkom gevoel.
Gereisd met partner in januari 2017
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 12-6-2017

Beste Bianca,

Hartelijk bedankt voor je mooie bericht op Zoover. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat jullie je in de watten gelegd voelden bij De Wilmersberg en genoten hebben van de rust. Binnen kan dat in de geheel vernieuwde wellnessboutique, buiten op het mooiste terras van Overijssel (volgens velen van Nederland) of op het prachtige landgoed van 14 hectare. Heel graag tot de volgende keer!

Met hartelijke groet,

Boudewijn en Githa van Vilsteren

Heerlijk en gastvrij onthaal

A.M. Schipper, 7-5-2017

We kwamen met een groep (familie). We voelden ons direct erg welkom en thuis. Het hotelpersoneel was zeer vriendelijk, behulpzaam en attent. We boften met het eerste voorjaarszonnetje, de high tea werd in de tuin geserveerd, heel feestelijk. Van tevoren goede afspraken gemaakt over het diner, waarin er goed werd meegedacht. Gratis upgrade gekregen naar grotere kamer. Goed ingerichte en rustige kamers. Het diner was super, de tafel feestelijk gedekt, bediening attent en vriendelijk. Heerlijke en rustige omgeving, fijn gewandeld. Het prachtig vernieuwde zwembad was net open! Al met al topervaring en we komen graag terug!
Gereisd met vrienden in maart 2017
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 10-5-2017

Geachte heer/ mevrouw Schipper,

Hartelijk bedankt voor uw mooie bericht op Zoover. De wijze waarop u uw ervaringen in ons hotel heeft verwoord is bijzonder en drukt precies het gevoel uit dat wij iedere gast mee willen geven. Wij vinden het leuk, geweldig zelfs, als gasten het goed naar hun zin hebben. Lekker eten, goed slapen en uitgerust wakker worden, genieten van een heerlijke high tea in de lounge of op het terras. Dat alles op de ontspannen manier waar Twentenaren zo bekend om staan en op een van de mooiste plekken die Nederland rijk is. Hier laat je de drukte van alledag even los en met elkaar genieten van het beste dat Twente te bieden heeft. Heel graag tot ziens bij De Wilmersberg!

Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Heerlijke rustige plek

Cor mewe, 4-3-2017

Rit daarheen, lijkt het wel of je de wereld gaat verlaten en dan op een stukje aarde terecht komt, van rust. Rust in het hotel rust om je heen. Heerlijk. Kan niks zeggen over de wellness faciliteiten, want toen wij er waren werd dat gerenoveerd. In plaats daarvan kregen wij voucher voor Sare wellness Hulsbeek.
Gereisd met partner in februari 2017
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 11-3-2017
Geachte heer Mewe, bedankt voor uw bijzondere review op Zoover. 'Een stukje aarde van rust', dat omschrijft u mooi en zeer treffend. Een verblijf bij De Wilmersberg houdt wat ons betreft in dat onze gasten het leven en de drukte van alledag even los kunnen laten. Hier, op één van de mooiste plekken van ons land, kunt u heerlijk ontspannen en genieten van het beste dat Twente te bieden heeft. Met vanaf nu ook onze geheel vernieuwde SPA, Beauty en zwembad. Het is dus de moeite waard om snel een keer terug te komen naar deze heerlijke rustige plek. Graag tot ziens! Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Uitermate fijne Kerst

Twente liefhebber, 23-2-2017

Heel vriendelijke en behulpzame ontvangst, heel fijne kamer met terrasje aan de boskant, prima keuken en aardige wijnarrangementen. Zaterdagmiddag wijnproeverij (bij mooi weer in de Gaard). Uitgebreid 'milieuvriendelijk' ontbijtbuffet. Terras met het mooiste uitzicht dat wij kennen met daarop een ruime rokerskamer (met verwarming). Gastheer en -vrouw zie je regelmatig en met Kerstmis hun 3 kinderen die met oma een mooi verhaal voorlezen in de lounge. Heel genoeglijk ook nog.

Wat niet goed? Alles wèl ! Daarom komen wij er tamelijk regelmatig.

Gereisd met partner in december 2016
Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 11-3-2017
Geachte heer en mevrouw Faber, heel hartelijk bedankt voor uw mooie review op Zoover. Wij vonden het fijn u de afgelopen kerst weer bij ons in huis te hebben, maar ook vinden wij het fijn dat u De Wilmersberg ook door het jaar heen regelmatig weet te vinden. Wij maken, samen met onze collega's, van alle dagen van het jaar bijzondere momenten. Met de feestdagen doen we daar nog een klein schepje bovenop, met bijvoorbeeld een concert van een ensemble van het Orkest van het Oosten (en in 2016 voor het eerst onze zoon op zijn viool) en een familievertelling in onze lounge. Tot heel snel, wij laten u graag onze geheel vernieuwde SPA en Beauty zien! Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed de Wilmersberg in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed de Wilmersberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed de Wilmersberg scoort een 9.29 uit 10 op basis van 230 reviews.