7,8

50 reviews over Camping Het Meuleman Landgoedcamping in het Nederlands

Mooi plekje in de natuur

Maaike, 6-6-2017

We hadden met Pinksteren veel geluk met een grote plek met veel ruimte om ons heen, zodat we een hoop privacy hadden, met uitzicht op de heide. Er zijn ook drukkere en krappere plekken, maar als je de plattegrond goed bekijkt en op tijd reserveert kun je een mooie plek uitzoeken. We zijn de 4 dagen die we er stonden de camping nauwelijks afgeweest, omdat de kinderen zich er zo goed vermaakten. Spelen met water en zand, in de hangmat tussen de bomen en verstoppen tussen de jeneverbesstruiken.

Sanitair is prima en een ijsje kun je halen bij het restaurant naast de camping.

Gereisd familie in mei 2017

Mooie camping

Evelien, 30-5-2017

Wij hadden een prachtige plaats onder de bomen die ruim genoeg was voor onze vouwwagen. Het is een prachtige camping gelegen in het bos. De plaatsen zijn niet standaard en sommige plaatsen zijn groot en andere wat kleiner. In overleg met de campingeigenaar kun je prima een plaats uitzoeken. Het toilet/was gebouw is ruim en netjes. De douches zijn ruim en vooral de familie douche is erg prettig. In de periode dat wij er waren was de camping vol echter het gebouw en de wc's waren schoon. Als ik dan toch een opmerking mag maken is dat de douches te heet zijn, zeker voor kleine kinderen. Ook al liet je het water lang stromen. De omgeving is prachtig vooral bij de Dinkel. Wij komen zeker nog een keer weer terug!
Gereisd familie in mei 2017

heel koud

ada, 5-12-2016

wij hadden voor 269 euro een 8 persoons boerderijtje. superleuk !! maar slapen met 8 ging wel maar zitten met 8??? er stonden 2 stoeltjes en 8 houten eethoek stoelen. wij waren met 4 personen. 1 stoel werd tafel en de dekbedden werden warme dekens want we hadden het vreselijk koud !! geen cv dat wisten we maar de gashaard trok het echt niet dus allemaal knus om de kachel gaan zitten. smorgens wassen ging ook niet zo goed want de koud waterkraan in de badkamer deed het niet. Er zat ook geen slot op de badkamer dus wilde je toilet dan eerst kloppen. Wij wasten ons dan maar in de keuken want de warme kraan leek wel een coocker. Heel veel stof en het ergste onder de bedden. de bedden zelf zijn prima. maar uit bed komen werd echt erggggg. want de gordijnen zaten vast gevroren aan de ramen en de pegels hingen aan onze neus. snel met dekbed om weer bij de kachel zitten en dobbelen wie er in de steenkoude keuken koffie moest zetten. wel veel lol gehad maar zeker 100 euro te duur voor die tijd van het jaar
Gereisd met vrienden in november 2016

Het blijft een fantastische lokatie

Bjorn Salimans, 15-9-2016

We komen er al vele jaren van mei tot september en elke keer weer genieten we van de mooie omgeving en de camping. Het voelt echt als thuiskomen. Maar voordat we de tent opzetten eerst een bakje koffie met Niels en/of Paul van de camping om bij te praten. Volgend jaar komen we weer.
Gereisd met partner in juli 2016

Voor het derde jaar op rij topvakantie gehad!

Judith, 15-9-2016

Super locatie, heerlijk in het bos. Door de bosligging zijn de plaatsen ook niet standaard wat de camping zijn charme geeft. Echt nog een camping waarbij je niet door het animatie team vermaakt moet worden maar waar je heerlijk zelf je tijd kunt invullen. Door de nette sanitaire voorzieningen krijg je net een beetje extra luxe wat het kamperen op deze camping echt tot aanrader maakt.

Met de ligging in het natuurgebied van het Lutterzand is ook de omgeving zeker de moeite tot ontdekken waard.

De reservering voor volgend jaar is alweer aangevraagd!

Gereisd familie in augustus 2016

Bij mooi weer vast geweldig.

Wagenaar, 5-9-2016

Mooie natuurcamping. De heide plaatsen zijn schitterend. De andere plekken iets minder groot.

Camping eigenaar leek er niet zoveel zin meer in te hebben. Voorzieningen waren ooit erg mooi en goed, nu wat verouderd.

Jammer dat je met de hond eerst helemaal naar de uitgang moest om het bos in te kunnen.

Wel ontzettend mooi wandel/uitlaatgebied!!!! Rivier de Dinkel is prachtig.

Gereisd familie in augustus 2016

belachelijk dure camping voor wat je krijgt.

marcel, 14-8-2016

Op fietsvakantie door Nederland. Op dag 17 aangekomen in de Lutte. Overal betaalden we 22 tot 26 euro voor een nacht met uitzondering van Texel maar dat eiland staat in de top tien van de Lonely Planet. Waarom we hier 40 euro moesten neertellen blijft ons een raadsel. Totaal geen camping die een meerwaarde bied behalve klimactiviteiten. Groot en druk, veel kleine plekjes. Veel honden. Het predikaat "Landgoed" zagen wij niet terug in deze boscamping maar dat zegt misschien iets over wat wij bij een landgoed voorstellen.
Gereisd familie in juli 2016

Oplossing!

Jansen, 5-6-2016

Wij hadden begin dit jaar gereserveerd voor de trekkershut.

Nu bleek er een misverstand te zijn ontstaan omtrent de reservering. De trekkershut was per ongeluk verhuurd aan anderen.

Om ons tegemoet te komen werd er zonder bijbetaling een huisje aangeboden.

Wat een ongelooflijk fijne oplossing.

Paul bedankt!

Wij hebben genoten van jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in juni 2016

Lente in Twente: aanrader!

Simone damhof, 16-5-2016

Op deze camping vind je rust! Het entertainment bestaat uit tjilpende vogeltjes, de plaatsen zijn groot en door het ontbreken van georganiseerde, 'luidruchtige' zaken, (dansjes, kinderclubs ed.) zag je zelfs dat kinderen weer zelf 'het spelen' ontdekten. Mooi om te zien. En toch was het aanbod buitensporten overigens voor liefhebbers prima. Sommige providers hebben er slecht bereik: af en toe bijzonder fijn off-line 😀 heerlijk. In nood kun je zo naar de receptie. Daar is bereik goed. Toiletten, super. Het Lutterzand, de Dinkel en omringende dorpjes zijn prachtig. Wandelen, fietsen, mogelijkheden genoeg. Nu niet allemaal boeken voor volgende lente, wij willen weer graag een ruime plek 😀.
Gereisd met partner in mei 2016

Mooie omgeving, heerlijk meertje

BBreek, 2-9-2015

Voor 10 dagen met tent gestaan. Ontspannen sfeer op de camping, voor alle soorten kampeerders. Velden tegen de heide zijn schitterend, maar ver vooraf gereserveerd. Plekken bij het meertje waren ons de 'caravannig'. Allerlei soorten plekken en velden, allemaal voorzien van stroom.

Er is een outdoor programma waarbij sommige dingen gratis zijn, leuk voor alle leeftijden. Bij de ingang een Tipi-tent waar onze kids elke avond een eigen programma verzorgden, zonder overlast voor anderen. Behulpzame en betrokken beheerder, zonder opdringerig te zijn. Het centrale douchegebouw was prima, water even door laten lopen zoals op de deur staat, dan is de temperatuur prima.

Enige verbeterpunt zou de parkeergelegenheid zijn, er staan op sommige plekken heel veel auto's, waar wij vanaf onze plek op keken.

Het meertje is subliem, vlot erin, speeltuin en wat speelgoed, prima uit te houden. Omgeving heerlijk fietsen, we komen vast nog wel eens een weekendje terug.

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Meuleman Landgoedcamping in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Meuleman Landgoedcamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Meuleman Landgoedcamping scoort een 7.75 uit 10 op basis van 50 reviews.